Autumn make-up

10/27/2015 10:22:00 dop.

Ahoj všichni, podzim už je v plném proudu a všechny se na podzim chceme nějak pěkně líčit. Jeden den jsem si sedla k internetu a zapátrala, co se nosí letos a napadlo mě, opět z toho udělat článek jako inspiraci pro nás holky. Letošním hitem je dokonalý make-up, smíchaný s tmavšího a světlejšího odstínu, linky, nude líčení, stíny s podzimními barvami - oranžová, hnědá, žlutá. Dále rtěnky ve vínové, červené nebo bordó barvy.




















A co v podzimním líčení preferujete vy? Máte radši barevné líčení nebo nude líčení? 


You Might Also Like

18 komentářů

  1. Já na podzim nosím spíše nude líčení. Neutrálnější a zemité barvičky :) Na rtech mám ráda výraznější rtěnky s matným efektem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také to tak mám. Ale když mám čas a náladu, tak si s líčením vyhraji.

      Vymazat
  2. Celkově se moc nelíčím, (řasenka, linky a balzámek) ale mám ráda výraznější líčení - například kouřové líčení :)
    V článku jsou hezké inspirace na líčení :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moooc se mi líbíjou ty fotky i líčení s listím <3 já se nemaluju skoro celý rok :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já zas jo, ale většinou jen řasy. :D Já si ráda přispím.

      Vymazat
  4. Ty rtěnky se mi strašně líbí. :)
    Zajímavý článek :)

    lifeis-beautiful.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Zajímavý článek.. :-) Já na podzim miluji oranžovou, žlutou a vínovou to jsem asi moje top barvy co mě prve napadnou, když se řekne podzim.. :-)

    The world of makeup

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U mě boduje bordó barva a na svetry černá nebo šedivá. Co se týče v líčení, pak hnědá.

      Vymazat
  6. Já to nijak neřeším, nejsem taková že bych se moc líčila, takže u mě je celo roční make-up: řasenka, makeup a pudr :D Jinak vracím se na blog a děkuju, že sis mě nechala v SB. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také to tak mám! :-D Nemáš zač, moc se těším na tvé články.

      Vymazat
  7. Týnuš to moc na té fotečce slušíí:)) luub2002.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Týnuš to moc sluší:) Já osobně jakoby miluju podzimní líčení protože nude líčení je fakt moje:) Vlastně než nude líčení si nedělám. Ale většinou to nějak nepřeháním a do vnějšího koutku si dám nějakou hnědou abych prohloubila pohled a rozjasním vnitřní koutek. Pak řasenka a dál už si to asi umíš představit:) Ale většinou se mi to dělat moc nechce. Jen když je čas.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si dávám stíny jen pokud někam jdu a nebo vstanu dříve a opravdu se mi líčit chce. A nebo, když jdeme s přítelem někam do společnosti, to si dělám i linky, :) Máš pravdu, Týnce to moc sluší.

      Vymazat
  9. super looky, hlavne posledný :)

    OdpovědětVymazat
  10. Miluju podzimní barvy :)) A podzimní líčení je mé nejoblíbenější za celý rok. ;) Moc pěkný blog :)
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Já se líčím po celý rok stejně, ať je léto nebo zima :D v létě se líčím tedy méně, člověk je opálený, tak to tolik nepotřebuje a hlavně se furt potím, koupu atd :) některé líčení na fotkách se mi líbí, ale třeba ta trojfotka modelek s upravenými řasami vůbec, přijde mi to nepřirozené :)
    Getmovin by Deni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také to nějak neřeším v líčení, jen pokud jdu do společnosti. Já celoročně používám akorát korektor na kruhy pod očima a případně nedokonalosti pleti, pudr a řasenku. A když už mám čas, tak si dám nude stíny a linky. Tento článek jsem dala spíše pro inspiraci pro vás čtenáře. :)

      Vymazat