9/19/2015 06:12:00 odp.

UNBOXING: Rozbalování modrého balíčku z giweaway | štětce, dekorativka, vějíř


Krásný sobotní podvečer, chtěla jsem se omluvit, že už přes týden nebyl nový článek, je to tím, že jsem kvůli škole na internátu a jelikož tam nemám klid, tak v sudé týdny dojíždím každý den domů a když přijedu k večeru, tak se stihnu taktak naučit do školy a na psaní článku už nemám čas ani náladu.


Během letních prázdnin a začátku září jsem celkově vyhrála ve 4 giweaway, bohužel ne všechny se mi podařilo zachytit při otevírání balíčku a následného rozbalování jednotlivých věcí. Naposledy mi přišel balíček před 14 dny ze kterého mám hrozně velkou radost - mezi obsahem se objevovaly krásné, světle modré štětce na make-up, vějíř, lak na nehty a celá výhra byla sladěná do modré barvy. Pojďme se podívat na to, co jsem v balíčku našla.

Balíček přišel v této střední krabici a po rozbalení mě udivilo, jak každá věc měla vlastní ochranou bublinkovou fólii. Na věcech byl přiložený dopis, kde mi slečna gratulovala k výhře. 




Hned po otevření mě zaujal tento kelímek, ve kterém je 50 kusů napuštěných odličovacích tamponků od značky Rival de Loop. Ještě jsem je nevyzkoušela, ale určitě vám dám o nich vědět, jelikož s tímto postupem odličování nemám zkušenost.


Jako další byla tato modrozelená kajalová tužka na oči od značky Essence. Když jsem ji zkoušela otestovat na ruce, tak moc nekreslila, ale uvidíme. Má pěknou barvu, která se mi hodí k očím.


Poté co jsem rozbalila bylo tohle tekuté mýdlo Discover Icelandic purity od značky Oriflame. Ještě jsem nezkoušela jak voní, ale vím, že jsem se na něj jednou v katalogu dívala a něčím mě zaujalo. Jelikož se brzy stěhujeme do vlastního, tak bude brzy využito!


Dále jsem našla jeden sáček s vlasovou kúrou na vlasy s broskví a kokosem od značky Balea, na kterou se moc těším a masku z mrtvého moře pro problematickou pleť od značky Balea. Já tyto masky mám již po několikáté a jsem velmi spokojená.



Kvůli těmto chlupáčkům jsem se přihlásila do giweaway a byla jsem nadšená hned jak mi slečna napsala výherní e-mail. Štětce jsou ve světle modré barvě, značky Jessup. Jsou tu štětce jak na oční stíny, tak na make-up a tvářenku/bronzer. Zatím mi na jednou lehce vypadávají štětinky. Brzy na ně napíšu recenzi! 



Jeden mi přišel bohužel poničený, rozpadával se, ale já si ho tavící pistolí ihned slepila a zatím drží.

Lak na nehty Velvet matte od Rimmel London, v ostínu 015 midnight kiss. Zatím jsem ho zkoušela pouze na jednom prstě v jedné vrstvě a překvapilo mě to, jak rychle uschnul. 

Předposlední věcí je tento modrý oční stín se šimrem od značky Gabriela Salvete v odstínu 06. Zatím jsem ho nezkoušela, ale snad bude dobře pigmentovaný.







































A jako poslední je tady tzv. překvapení a to v podobě vějířku, já osobně ho nejspíš nevyužiji a tak jsem se rozhodla, že ho někomu daruji, protože znám pár lidí, kdo tyto věci sbírá.


Já jsem s balíčku nadšená, nejvíce však ze štětců a dekorativky. 

Vyhráli jste něco v giweaway i vy? Kdy naposledy? Chtěli byste giweaway u mně?

You Might Also Like

25 komentářů

  1. Já jsem před pár dny vyhrála svojí první giweaway a mám z ní radost :) A určitě udělej giweaway, moc ráda se připojím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gratuluji Ti! U mně bude giweaway k příležitosti prvních 150 odběratelů. :)

      Vymazat
  2. Gratuluji k výhře. :D¨
    Já jsem ještě v giweaway ještě nevyhrála.
    Moc pěknou výhru jsi dostala. Je to vtipně udělané, že je to do modré. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, mě se to právě strašně líbilo, že to slečna takto udělala, je to originální. :)

      Vymazat
  3. Jéé, to je krásný balíček, originální, jak je to sladěné :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  4. Páni, já jsem ještě nevyhrála, ale ty štětce vypadají skvěle, a že to byl modrý balíček, no to je luxusní :)

    voguetheresa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Super! luub2002.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Gratuluji, to bych si nechala líbit takovou velkou výhru. Štětce bych také potřebovala

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si štětce právě chtěla objednávat, ale tak objednávku prozatím odložím. :)

      Vymazat
  7. Pááni, to je ale věcí :) Gratuluju ti k výhrám :) Já ještě nikdy nic takového nevyhrála :D

    OdpovědětVymazat
  8. Jé, ty máš ale štěstí:D Tenhle balíček je moc hezký, samé užitečné věci:)

    OdpovědětVymazat
  9. Skvělá kosmetika :) já být tebou tak si ten vějíř nechám a pověsím si ho na stěnu... ale to je na tobě!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na stěnu? proč zrovna tam? Já se rozhodla, že si ho budu brát v létě na cestování.. bych se neuvařila např. při tříhodinové cestě ve vlaku apod. :D

      Vymazat
    2. Někde jsem to viděla a moooc se mi to líbilo :) ale ty si s ním poradíš jinak a líp :)

      Vymazat
  10. Gratuluju k výhře :)
    Všechno je úžasné a ty štětce jsou woow. Taky by se mi líbily :) o těch stínech jsem uvažovala a možná si je koupím :) mimo jiné tu masku na obličej z mrtvého moře jsem měla taky a ta pleť byla opravdu zmatněná, takže jsem s ní spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  11. Jé tak to je super, tak to gratuluji ke všem výhrám :) Musím říci, že mě by nejvíce dostal ten vlastnoručně napsaný dopis, to je prostě pecka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Většinou to píší holky co posílají balíčky a dokonce i já. Je to milé. :) také jsem to ocenila

      Vymazat
    2. Většinou to píší holky co posílají balíčky a dokonce i já. Je to milé. :) také jsem to ocenila

      Vymazat
  12. Velká gratulace! :) Jsou to vážně krásné věcičky, moc se mi líbí, jak se to slečně podařilo všechno sladit do jedé barvy, dala si na tom moc záležet :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Mě tato giweaway hned zaujala právě díky tomu. :)

      Vymazat
  13. Jééé gratuluji, já nikdy nic nevyhrála, haha. Každopadně moc krásné věcičky, ještě jednou gratuluji. :))))

    OdpovědětVymazat
  14. Tak to je parádní výhra :) Gratuluji

    OdpovědětVymazat