Spotřebováno #4

9/03/2015 04:07:00 odp.


Přeji krásné  středeční ráno,
dnes mám tady po pár měsících opět článek s vypotřebovanými produkty, Už jsem ho musela napsat, protože mi taška přetíkala. Předem se omlouvám za kvalitu fotek, ale když jsem to fotila, tak bylo špatné světlo. Spotřebovala jsem neskutečné množství produktů za což jsem ráda, jelikož něco jsem měla otevřeno už přes rok a konečně budu používat nové věci. Ke všem produktům vám něco krátce napíšu a buďto doporučím nebo ne.


Pudr - už ho mám doma strašně dlouho a od někoho jsem ho dostala, už asi před rokem a půl se mi sloupal název, takže vám nepovím co to bylo. Docela mi vyhovoval. Znovu bych si ho nekoupila.

All about body, mycí gel na intimní partie - měl 500 ml s pumpičkou, za což ho chválím, příjemná, nevtíravá parfemace. Splnil účel, byl k intimním partiím jemný. Více mi vyhovují gely od Chilly, Nivei a Lactacyd. Nekoupila bych si ho. Nedoporučuji.

Minerální (termální) voda ve spreji od Dm značky Balea - skvělý pomocník na léto, ve vedrech příjemně osvěžil. Já ho měla otevřený přes rok a úplný zbytek vody se mi zkazil. Až ho v Dm opět budou mít, nebudu váhat a koupím si ho. Doporučuji!

Zklidňující micelární voda 3v1 pro citlivou pleť - této vodě nemám co vytknout, splnila to, co měla - odlíčila, nepálila v očích, nevysušovala pokožku. Mám již koupené nové balení. Doporučuji.

Čistící voda Aknelot - měla za úkol hloubkově vyčistit pleť. Příjemná parfemace, na to, že tam je vysoké procento alkoholu. Jemně pálil a vysušoval pokožku, bylo nutné se po něm namazat. Pleť po něm byla vyčištěna a póry uzavřené. Doporučuji pro ty, co mají problém s akné.

Zineryt - tento roztok známe asi všichni, co jsme měli nebo máme akné. Já jelikož pupínky nesnáším, jsem se objednala na kožní (mám jich jen pár) a dermatoložka mi na ně napsala tento roztok. Docela mi pomohl. Strašně octově zapáchal, vysušoval pokožku - musela jsem mazat hutnými a mastnými krémy. Doporučuji.

Krém na ruce od značky Balea - měl úžasnou fialkovou vůni. Kdybych neměla v zásobě tolik krému, určitě bych si ho koupila v plném balení. Rychle se vsakoval a hydratoval, byl to můj malý pomocník na cesty. Kdo mě sleduje na instagramu, mohl na něj vidět recenzi. Doporučuji.

Kondicionér na vlasy od Pantene - koupila jsem ho v drogerii Tetě z nouze a příjemně mě překvapil. Vlasy po něm byly úžasně hebké, lesklé a voňavé ještě 3 dny po umytí. Šly lehce rozčesat. Koupila bych si ho znovu. Doporučuji.

Kondicionér na vlasy Color care&protect od značky Nivea - nádherně voněl, vlasy vyživil, byly po něm hladké a lesklé. Měl hutnou konzistenci. Mohu doporučit.


Sprchový gel freshness&care od Rexony - nejprve jsem z něj nebyla nadšená, ale až jsem ho měla u dna, tak mě něčím nadchnul. Vytvořil poměrně bohatou pěnu. pokožka po něm byla provoněna na nějakou dobu, částečně hydratoval. Na léto to pro mě byl ideální sprchový gel. Doporučuji.

Pěna do koupele Now let´s celebrate od Oriflame - vánoční pěna do koupele, s krásným desingem na obale. Spotřebovala jsem ji až někdy na konci června. Parfemace po nalití do vany nebyla cítit. Vytvořila bohatou pěnu , která po 5ti minutách vyprchala. Příjemně vánočně voněla. Nedoporučuji.

Sprchový gel creme soft od značky Nivea - příjemný, krémový sprchový gel s nádhernou niveáckou vůní, který se podle mě hodí spíše na zimu - více hydratuje. Každopádně já ho využila na táboře, protože se mi nechtělo s sebou tahat tělové mléko do sprchy. Doporučuji.

Sprchový gel Tropical sunshine od značky Balea - když jsem ho kupovala, měl úžasnou parfemaci, ale když jsem ho nanesla ve sprše na tělo, omrzel mě. Poté ho používal můj přítel. Po sprše jsem cítila silnou chemickou parfemaci. Měl ale bohatou pěnu, vůbec nehydratoval pokožku. Nedoporučuji.

Krém na ruce Beautiful berries od značky Balea - bohužel tento krém byl limitka, ale naštěstí jsem si koupila 3 balení. Měl nádhernou ovocnou (lesní plody) parfemaci, která na rukou vydržela pár hodin. Hydratoval, pomaleji se vsakoval do pokožky. Mohu doporučit, pokud ještě bude ke koupi.

Panthenol ve spreji od Lilien - Kdo by v letních měsících nepoužíval panthenol, já si oblíbila tento. Byl k pokožce šetrný a rychle ulevil od pálení. Doporučuji.

Nivea krém - univerzální krém, který jsme všichni někdy používali. Tento jsem měla v nějaké kosmetické sadě, byl v 30 ml balení, což pro mě bylo praktické, když jsem cestovala. Je to moje životní láska. Koupím si ho zase znovu. Doporučuji.

Sprchový gel London od Oriflame - docela pěkně voněl, já si ho kupovala kvůli toho desingu, kdy jsem ještě milovala vše s motivem Anglie. Normální sprchový gel, který mě obsahem nenadchnul. Nedoporučuji.

Dermacol Aroma ritual s vodním melounem - nádherně voněl a pěnil, tento sprchový gel jsem používala skoro celé prázdniny, jelikož jsem ho dostala k narozeninám a nemohla jsem odolat parfemaci. Na léto tato řada od Dermacolu je super. Doporučuji.


Princeznovský rozčesávač vlasů od značky Prinzessin Sternenzauber - koupila jsem ho asi před 2 lety v drogerii Dm, když jsem sháněla nějaký produkt, který by mi usnadnil rozčesávání vlasů. Používala ho moje malá sestřenice a mě strašně krásně voněl, proto jsem si ho koupila. Účel splnil, provoněl vlasy. Doporučuji všem malým parádnicím.

Zubní pasta Elmex - moje stálice, střídám ji ještě se zelenou a Lacalutkou, má mineralizovat zuby a chránit přes zubním kazem. Zda pomáhá říct nemohu, jelikož od doby co ji používám jsem jeden kaz tuším měla. Používám ji na doporučení mého zubního lékaře. Doporučuji.

Měsíčková vazelína s betakarotenem - je vhodná pro suchou pokožku a rty, já ji používala ještě jako ochranný krém před barvením vlasů. Hydratovala a bohužel i barvila oblečení/povlečení. Kvůli toho ji nedoporučuji.

Šampon Gliss kur - tento vzorek jsem měla přiložený k nějakému časopisu, je určen pro suché vlasy. Já ho používala pouze na konečky vlasů zhruba dva měsíce a nezaznamenala jsem žádnou změnu, navíc nepříjemně zapáchal. Nedoporučuji.

Vzorečky zubních past od Sensodyne, Pro namel - obě pastu byly super, používala jsem je asi měsíc takže k nim nemohu skoro nic říct. Mají za úkol chránit citlivé zuby. Mohu doporučit pastu Pro namel, s ní už zkušenost mám.

Toaletní voda Fairy city lights od Oriflame - z počátku mi krásně sladce voněla, ale ke konci už jsem ji nemohla ani cítit. Pokud nemáte rádi moc sladké vůni, tak nedoporučuji.

Toaletní voda Like a milion miles away od Essence - velmi silná sladká parfemace, která byla příjemná až po uplynuté hodině po aplikaci. Nekoupila bych si ji v plném balení. Nedoporučuji těm, kteří nemají rádi silné, sladké vůně.


Vlhčené ubrousky od Linteo baby Pure&fresh (modré) - v balení 72 kusů, moje stálice na čištění rukou či na dočištění pleti, dále soft&cream (růžové) - taktéž 72 kusů, příjemná nasládlá parfemace. Oba produkty mohu doporučit, ať už vám nebo vašim dětem.

Vlhčené ubrousky Linteo na intimní hygienu - tyto jste už u mě mohli vidět, používám je ráda. V balení je 15 kusů.Nemám jim co vytknout, doporučuji.

Vlhčené ubrousky Senza - s příjemnou pomerančovou parfemací. Používám je vždycky na cestování, když si potřebuji utřít ruce společně s antibakteriálním gelem. V balení je 15 kusů. Doporučuji.

Vlhčené ubrousky Bella na intimní hygienu - byly součástí balení, když jsem kupovala dámské vložky. Používala jsem je ráda, byly fajn. Příjemně voněly. V balení je 10 kusů. Doporučuji.


Jsme konečně u konce, na spoustu věcí z dekorativní kosmetiky jsem zapomněla, ale to vám dám do spotřebovaných produktů, které výjdou začátkem října.

Budu ráda, když mi do komentářů napíšete, zda chcete články se spotřebovanými produkty. Co jste tento měsíc spotřebovaly vy? Máte s některým produktem zkušenosti?
                                                                                                               

You Might Also Like

26 komentářů

  1. Pěkná spotřeba :) Nivea micelárku jsem taky měla, byla docela fajn, kondicionéry od Pantene mi taky vyhovují :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  2. Zase sis koupila plno skvělý kosmetiky :) já mám zkušenost je stěma zubníma pastama, který jsou fakt dobrý!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, vybírám podle recenzí a naštěstí mě omrzí jen pár produktů. :)

      Vymazat
  3. Já jsem měla ty sprcháče od Dermacolu zrovna meloun a super! luub2002.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  4. ale jo, určitě takové články dělej :) jen asi po kratší době no :D já mám ráda věci od Baley, ale sprcháče hlavně od Dermacolu ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejspíš je budu dělat po měsíc i když někdy nejspíš nebude, protože jsme teď spoustu kosmetiky načnula. :)

      Vymazat
  5. Super mega spotřebováno, máš toho opravdu dost.. z tvých produktů mám akorát vyzkoušenou pastu Elmex které už mám několikáté balení a Tea tree vodu od Oriflame kterou zas ak příliš nemusím.

    OdpovědětVymazat
  6. Fíííha, toho je, zejména těch sprcháčů :D Jinak jsem netušila, že se ta Balea voda může zkazit, ups... o.O

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano! Sprcháčů padlo mnoho, ale je to tím, že v létě se sprchuji vícekrát za den. Vše se může zkazit. :)

      Vymazat
  7. Věci co doporučuješ by nemusely být špatné.
    Něco určitě vyzkouším:) Škoda že ten krém beautiful berries nemohu už dlouho sehnat..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná, že ještě někdy bude. :) to co vyhovuje mě, nemusí hned vyhovovat každému.

      Vymazat
  8. tyjo, tolik věcí :D miluju sprchové gely od dermacolu! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ty jo to je hodně věcí :D
    Miluju sprcháče od Dermacolu. Jsem na nich závislá :3 :D
    Jinak prosím podívej se na můj blog mám tam důležité oznámení:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já nejsem závislá naštěstí snad na ničem. :D Kouknu se.

      Vymazat
  10. Sprcháče od Dermacolu a Balei jsem měla taky, jsou super :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mám moc Dermacolí sprchové gely ráda. :)

      Vymazat
  11. Tolik věcí spotřebuji tak za rok ( to asi přeháním :D ), natož za měsíc:D.. Miluju věci hlavně od Balei a Dermacolu. Ten melounový sprcháč jsem měla taky ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To není za jeden měsíc. Ne vždy tu dám všechny věci. Tak to přesouvám do dalšího měsíce. :) Já s Baleou moc zkušeností ještě nemám.

      Vymazat
  12. Páni, to je ale spotřeba :D Já v tom vůbec přehled nemám, máme většinu věcí s mamkou dohromady :D

    OdpovědětVymazat
  13. Ty sprcháče jsou strašně fajn a moc pěkně voní.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je používám hlavně kvůli té krásné parfemaci. Jinak balení mi nevyhovuje. :/

      Vymazat
  14. Z tohohle používám snad jenom Niveu a ty Linteo ubrousky :D

    OdpovědětVymazat
  15. Spoustu věcí mám doma taky :D Třeba ta micelárka nivea je super, tu měsíčkovou vazelínu si chválí taťka a balea krém na ruce lesní plody je úžasný, škod,a že to byla limitka :(

    OdpovědětVymazat