Spotřebováno #5

9/29/2015 09:04:00 odp.



Přeji Vám pěkný večer, někdy na začátku září jsem zveřejňovala článek s vypotřebovanými produkty za uběhnuté 3 měsíce a ptala jsem se vás, zda mám s touto sérii pokračovat nebo ne, případně, jestli to dělat po měsíci. Sešlo se tam více komentářů s tím, abych pokračovala a psala to každý měsíc. Proto jsem se tedy rozhodla, že to po měsíci dělat budu i když nevím, kolik toho vždy spotřebuji.

Za tento měsíc jsem toho vypotřebovala celkem dost, ale je to tím, že některé věci jsem používala půl roku až jeden rok (pěna do koupele, dětský šampon). A jelikož minulý týden začal podzim, vzala jsem produkty ven a využila zbarvené, opadané listí k dekoraci a pojala to jako podzimní spotřebováno.


V letních měsících jste mohli číst recenzi na tohle osvěžující mléko po opalování do sprchy od značky Nivea. Mléko bylo průměrné, na spálenou pokožku nestačilo - bylo nutné se domazat panthenolem. Mělo příjemnou parfemaci i konzistenci. Nadchlo mě pouze tím, že se to používalo ve sprše, jinak ne. Nekoupila bych si ho, jelikož preferuji přípravky ve sprejové formě.

Sprchový gel Love is the in air od Oriflame, jste ve Spotřebováno už jednou viděla. Pěkně voněl, jedná se o průměrný sprchový gel. Smyl nečistoty, nevysušoval, ale ani nehydratoval pokožku. Už si ho ale nekoupím a budu zkoušet nové sprchové gely, např. novinky od Palmolive, Niveu ..

Vánoční pěna do koupele Berry Christmas od Oriflame, moc hezky voněla, ale pouze v obale. Po nalití do vany nevoněla a téměř ihned spadla pěna - i když jsem tam nalila skoro čtvrt láhve. Takže to nebyla nějaká relaxace ve vánoční, voňavé koupeli. Znovu si ji nekoupím a budu si dále kupovat pěny do koupele od Radoxu.


Šampon Dove Oxygen & Moisture, Měl podpořit objem vlasů, nezatěžovat jemné a zplihlé vlasy. Čekala jsem od toho, že mým normálním vlasů alespoň trošku dodá objem, ale nestalo se. Moc krásně voněl, vytvořil bohatou pěnu a perfektně umyl vlasy. Ale objem skutečně nepřidal - žádné vlasy objem nepřidají, na to jsou jiné přípravky. Znovu bych si ho klidně koupila.

Dětský šampon od značky Herbavena s výtažky z heřmánku, lípy a jitrocele. S ním jsem si myla vlasy párkrát a byl dobrý, příjemně voněl, umyl vlasy, ale co mě zarazilo, že pálil v očích - i když se jednalo o dětský šampon. Používala jsem ho hlavně na mytí štětců a praní podprsenek.




Antiperspirant NutriSkin od značky Fa. Bez alkoholu. Na jaře jsem o něm psala recenzi. Moje stálice, už je to moje .. nevím kolikáté balení. Má strašně krásnou nasládlou parfemaci a na těle vydrží zhruba - 5-7 hodin. Už se bohužel skoro nedá sehnat, ale až ho uvidím, koupím si jich více.

Depilační krém od značky Strep. Viz. nedávná recenze. Krém nestál za nic, vyhozené peníze. Nekupujte si ho, vůbec chloupky neodstranil.

Pleťový krém od Oriflame z řady Love nature, s výtažky z tea tree. Mohli jste na něj číst recenzi. Měla jsem tento krém ráda, jen v očním okolí štípal. Znovu si jej nekoupím a kouknu se po jiném.


Roztok na kontaktní čočky od značky ESO, čočky jemně ale přesto důkladně omyl od nečistot a bílkovin, nepálil. Tohle bylo moje asi 3 nebo 4 balení. Je levný a dobrý (350 ml/cca 400kč). Ráda se k němu zase vrátím.

Vlhčené ubrousky Linteo - moje klasika, už k tomu snad nic nemusím říkat, používám to na všechno.Vlhčené ubrousky Amelia - ty jsem si koupila v Kauflandu ve slevě za 10 kč na cestování a do školy, krásně voněly, koupila bych si je znovu.
Odličovací tampóny od Linteo a Bella - jsou pevné, moje stálice, za málo peněz hodně muziky. Kupuji je pořád.



V září mi dosloužily také dva štětce na pudr a to tento cestovní, skládací Dove štětec, který jsem dostala v Dmku k nákupu, rozlomil se mi a už se nedal slepit. Navíc se po vyprání začal třepit a vypadávat. A druhý štětec od nějaké no name značky, který mi před x lety dala kamarádka.

Make-up Visions od Oriflame, tento mi tu nechala jednou kamarádka, já ho zkusila pouze jednou a to z nouze - byl neskutečně oranžový, a navíc už je pár let starý, tak letí do koše. Nemůžu říct, zda kryl nebo ne. Jen co si pamatuji je to, že moc krásně broskvově voněl.


To je pro dnešní den všechno, nezapomeňte, že od 1. října budou vycházet pravidelné články vždy v neděli a budu se snažit jich vydat více než v tomto měsíci. Vím, že jich bylo málo, ale je to tím, že jsem nastoupila na intr, novou školu, nový obor a každý den se učím a jsem z toho všeho vyčerpaná.

Co jste za měsíc září spotřebovali vy? Jaký je podle Vás TOP produkt, který byste mi doporučili?




You Might Also Like

14 komentářů

  1. Hezké spotřebováno :) Zkušenost mám ale asi jen s deodorantem Fa :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  2. skúsenosť mám len so šampónom, no tiež ten objem nijak nezlepšil :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aspoň na něj nemám jen já takový názor. Žádný šampon nedodá objem jako z reklamy, kde modelky mají foukané a tupírované vlasy.

      Vymazat
  3. S ničím zkušenost moc nemám. jen tedy s těmi ubrousky od Linteo. A moc se mi líbí jak sis vyhrála s focením. Nebo spíše s prostředím!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se ti nápad líbí! Prostředí venku jsem vybírala já, ale listy mi doladil přítel. :) Teď mám v plánu dělat články s tématickým pozadím.

      Vymazat
  4. mne pridu tie telove mlieka do sprchy ako neminutelne :)

    Poslednych 5 dni GA o 50€ darcek, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/09/gigalash-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. Páni, toho je :) Já měla od Orifflame pěnu do koupele s vůní čokolády a ta byla bezvadná, bohužel mi došla :/ Těch štětců je škoda..:/ Ty fotky jsou překrásné, povedly se ti :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je jich škoda, ale všechno má svoji lhůtu, nic neslouží celý život. :) Já to beru z této stránky.Také jsem nad ní uvažovala, ale vůbec mi nevoněla. :(

      Vymazat
  6. super! luub 2002 . blog.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Veľmi lákavá kozmetika :) Fa má celkom peknú vôňu (i keď ja používam inú) a čo sa ýka Origlame Love is in the Air :) Túto vôňu milujem. Vždy keď ju zacítim, mám chuť sa zahryznúť. Mi z toho ale máme mydlo.

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  8. Musím uznat, že ten krém strep opravdu za nic nestojí, hrůza.. :/

    OdpovědětVymazat
  9. Moc hezky nafoceno:-) Jsem na tvém blogu poprvé a určitě ne naposledy. Zvu tě na svůj www.siraelxy.blogspot.cz Probíhá tam i malá giveaway :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Pěkné fotky. Oproti tobě teda mléko do sprchy od Nivei zbožňuju! :) a pokud bych ti mohla doporučit sprcháč tak tento- http://universe-of-michelle.blog.cz/1509/recenze-palmolive-ultra-moisturization
    a co se týče těch pěn od Radoxu tak souhlasím- mám antistresovou, která voní po eukalyptu a je to vážně intenzivní a uvolňující. Pění skvěle :)

    OdpovědětVymazat