9/10/2015 02:25:00 odp.

Recenze | Řasenka Extra od značky Moje


Nedávno jsem měla možnost spolupracovat s velmi známou, českou a zároveň velmi levnou kosmetickou značkou Moje. Jejich sortiment zahrnuje řasenky, laky na nehty až po oční stíny. A jejich ceny jsou skutečně velmi lákavé! To se ovšem můžete podívat sami na webových stránkách http://www.kosmetikamoje.cz/

Dnes se zaměřím na jeden produkt této značky a to přesněji řasenku Extra, která řasám má dodat objem a zároveň je i prodloužit.



Hned po rozbalení jsem byla zvědavá na kartáček řasenky, na jedné straně má velmi krátké štětinky
a na druhé dlouhé. Já to využívám tak, že krátkými nanáším řasenku na spodní řasy a dlouhými na horní řasy. Kartáček je obyčejný, plastový, jak jsme většinou zvyklí u jiných řasenek.



Řasy krásně prodlouží a trošku jim dodá objem, rozhodně to není nic "extra". Setkala jsem se i s lepšími řasenkami v podobné ceně.

Velké plus dávám řasence za to, že rychle usychá a nemá tendenci se po pár hodinách začít drolit. Těch 8 hodin ve škole/práci vydrží.

+ cena
+ kartáček
+ množství a konzistence
- Objem řas

Pokud sháníte průměrnou řasenku za velmi přijatelnou cenu, určitě sáhněte po řasenkách této značky.

Děkuji za poskytnutí výrobků firmě Moje.

Máte s touto kosmetikou zkušenosti? Jakou řasenku byste mi doporučili?






You Might Also Like

28 komentářů

  1. Za mě to je prima značka, kor za ty ceny. Super zkušenost mám s tvářenkou, pudrem, laky na nehty a řasenka Best byla skvělá :) Určitě mám v plánu vyzkoušet další produkty.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tvářenky jsem se na jejich e-shopu také dívala a vypadá hezky. Navíc ty ceny jsou super. :)

      Vymazat
  2. Ta řasenka vypadá zajímavě, já se teď snažím nějakou koupit a otestovat tak uvidím, do čeho vlítnu a které dám přednost :)))

    voguetheresa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Na tuhle kosmetiku jsem se dívala už hodněkrát a mám v plánu si tam nějaké výrobky zakoupit. Vypadají dobře a ceny víc než přijatelné.
    Jinak bych ti doporučila řasenku: Astor - big boom, Rimmel London scandaleyes nebo Dermacol Obsesión.. Ta poslední má někdy blbé hodnocení, ale já si na ní nemůžu ztěžovat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucinko, děkuji za doporučení, až dopotřebuji ty co mám, určitě se po nějaké kouknu! :)

      Vymazat
  4. Od Moje mám zatím jen lesk, který jsem vyhrála v giveaway, ale docela se mi tato značka líbí :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S lesky zkušenost prozatím nemám. :)

      Vymazat
  5. Krásná řasenka, mám ji, takže doporučuji, je úžasná! luub2002.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Já teda od značky moje nic nemám. Ale ceny jsou super:)
    Nevím kdy něco zkusím protože teď mám věcí hodně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já také toho mám spoustu (na můj vkus), radši to nejdřív spotřebuji a poté koupím nové a čerstvé.

      Vymazat
  7. Značka "moje"? O té jsem nikdy neslyšela, zajímavé!
    I am clarella ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já ještě nedávno také ne. :)

      Vymazat
  8. Túto značku som ešte nevidela ale vyzerá zaujímavo :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to pouze e-shop s dekorativkou. :)

      Vymazat
  9. Na značku moje jsem zvědavá už dlouho, ale spíše na stíny než na řasenky. Tahle řasenka má krásný obal :) vypadá zajímavě, ale asi bych do ní momentálně nešla..
    Hezká recenze:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na stíny jsem se také dívala, ale neoslovily mě. :)

      Vymazat
  10. Vubec tuhle značku neznám =)
    U mě na blogu je nový článek - video :)
    https://www.youtube.com/watch?v=8F1htTIlSeQ&feature=youtu.be
    http://fetchingfashionandbeauty.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je vás víc. Určitě se na jejich produkty koukni. :)

      Vymazat
  11. Já řasenky vůbec nepoužívám, připadá mi, že mi pak padají víc řady
    Lovies 47
    Zvu tě na GIVEAWAY o knihu, náhrdelník a pleťovou masku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já u sebe naštěstí nezpozorovala. Děkuji za pozvání, ráda se zúčastním. :)

      Vymazat
  12. Ja som o znacke este nepocula ale maju krasne balenie :)

    Pozyvam na GA o serum na rast rias tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/09/gigalash-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu. :) Děkuji za pozvání, ráda se zúčastním.

      Vymazat
  13. Pěkná recenze :) od této značky zatím nic nevlastním :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
  14. Vypadá super a o tété značce slyším poprvé. :))

    OdpovědětVymazat
  15. o té značce jsem slyšela jen samou chválu :) asi si už konečně něco pořídím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu? mě vyhovuje zatím jen pár řasenek, ostatní ne .. a s laky na nehty to také není růžové, ale to se dozvíš v dalších recenzích - bude jich celkem asi 5. :)

      Vymazat
  16. Tenhle kartáček mám hodně ráda, určitě je super :)

    OdpovědětVymazat