8/30/2015 01:14:00 dop.

Tipy na novinky a kosmetické úlovky v drogeriích aneb vybíráme společně s blogerkou Dendy


Dlouho jsem přemýšlela, jakou bych pro Vás nachystala sérii článku, které by pravidelně byly vydávány jednou za měsíc. A jelikož jsem jednu noc nemohla usnout, tak mě při prohlížení akčních letáku z drogerií napadlo to, že vám vytvořím koláž produktů, které mě něčím oslovily - ať už cenou nebo tím, že je to novinka. Budu ráda, když se v komentářích vyjádříte, zda by se vám tato série líbila nebo ne, podle toho se rozhodnu, zda budu pokračovat.

Zaměřím se zatím pouze na dvě drogérie a to Dm a Rossmann, kterou máme k dispozici všichni.


Při prohlížení létáku z drogerie Dm mě oslovily máslíčka na rty od značky Labello, které byly k dostání na internetu, dále tvářenka od Max Factor, která si mě získala svou nádhernou barvou a nude rtěnky od Rimmel.






V drogérii Rossmann mě zaujaly sprchové gely značky Bourjois, ty jsem zatím neměla možnost vyzkoušet, proto si nejspíš pro ně zajdu. Dále gely na holení od Gillette Satin Care a jednorázové holící strojky od Wilkinson Xtreme3 Beauty.

 MŮJ TIPV létáku navíc je k vystřižení kupon na 50% slevu na sortiment vlasové kosmetiky TONI&GUY. Určitě ho využijte! 



Mám v této sérii pokračovat? Co zaujalo v drogeriích Vás? 

You Might Also Like

24 komentářů

  1. Určitě je to zajímavý nápad. :)
    Ten sprchový gel mě taky zaujal. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě taky, ale bohužel jsem ho ještě nezastihla v ochodě. :)

      Vymazat
  2. Určitě pokračuj, je to skvělý nápad. Mě zaujala nejvíce ta rtěnka od Rimmelu, určitě si ji koupím:DD

    OdpovědětVymazat
  3. Super nápad, určitě pokračuj :) Ty máslíčka Labello mě taky zaujaly :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je bohužel v drogérii neviděla, ale odolávám jim, jelikož nemám ráda, když do kelímku musím sahat.

      Vymazat
  4. Je to dobrý nápad, pokračuj v tom:) Mě zaujala ta rtěnka od Rimmelu a tvářenka.

    OdpovědětVymazat
  5. klidně v tom pokračuj :) tentokrát mě nic nezaujalo, ale třeba zaujme něco příště :)

    OdpovědětVymazat
  6. Toto se šikne, taky budu čekat až mě něco zaujme, za mě palec hore :D Rosmann mám ráda, takže se těším na vaše typy :)

    voguetheresa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak třeba v příštím článku se ti něco zalíbí. :) Tento měsíc jsem udělala spíše novinky a nebo to co bylo za příjemnou cenu..

      Vymazat
  7. Je super že dáváš ostatním tipy. Pokračuj v tom a já se budu na tyhle články koukat a třeba díky tobě zjistím že potřebuju něco nového a koupím si to;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že to oceňujete. :) Snad se ti v příštím článku něco zalíbí. :)

      Vymazat
  8. Ty máslíčka na rty od Labello vypadají fakt skvěle. Já mám obyčejnej jen balzám na rty od této značky a je fakt skvělej, tak tohle v drogerii určitě omrknu :)
    Ty holící gely také vypadají velice dobře, tak možná do nich půjdu :)

    Jinak tato série je zajímavá a určitě v ní pokračuj :)

    Jinak u minulého tvého článku ses mi ptala jaký je ten suchý šampón od Dove a musím říct, že je skvělý. Krásně voní, nedusí a hlavně na vlasech nezanechá ten prášek a pak to nevypadá jako by člověk měl šediny jako se mi občas stávalo s jinými suchými šampóny ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také od Labella miluji balzámy na rty v tyčinkách, ať už tónované či nikoliv. :)
      Děkuji za odpověď ohledně suchého šamponu Batiste. Mám v plánu si jej koupit.

      Vymazat
  9. Určitě je to super nápad:)
    Mě nejvíc zaujala rtěnka od rimmnelu. Asi si jí koupím:D
    A pak mě taky zaujaly ty mášslíčka na rty d Labella:)

    OdpovědětVymazat
  10. Dm a Rossmann jsou mé nejoblíbenější drogerie vůbec ♥ .. Kosmetikuju nakupuji jedině tam ! Mně nejvíce zaujala podkladová báze na make-up. Já používám běžný denní krém.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To moje také. :-) To jsme dvě, i když občas sáhnu i po podkladové bázi, pokud si na pleť dávám make-up.

      Vymazat
  11. Tohle je moooc originální a hlavně zajímavý nápad :) já jsem určitě PRO abys pokračovala v těchto článcích :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře, jelikož je spoustu ohlasů, tak pokračovat budu a zapojím také léták z drogerie Teta. :)

      Vymazat
  12. Ahojky, jak se máš? Chci se omluvit, vím, že na tvůj blog téměř vůbec nechodím a mám tě mezi mé affs. Vážně se omlouvám nemám toho času moc už jen to, že mám té práce více, bydlím ve Velké Británií a to stíhám jen přidat na blog. Proto dělám takové zvláštní třídění affs stylem dotazu. Chci si trochu udělat pořádek a proto se tě chci zeptat, zda-li nadále stojíš o to, být mezi mými affs. Stačí jen když mi zanecháš v nějakém článku komentář (nejlépe úplně nahoře) a já budu vědět zda-li o to stojíš nebo ne i když sama vím, že jsem mizerné affs. Díky moc za tvou trpělivost a snad i pochopení

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, nemám se nic moc, adaptuju se novému prostředí na intru a škole. Určitě ti napíšu, jak jsem se rozmyslela.

      Vymazat
  13. Moc se mi to líbí. Taky jsem koukala na ty máslíčka, ale na co mám hlavní zálusk je EOS :3
    tenhle nápad se mi líbí a určitě v něm pokračuj :) Jinak jsem ráda, že jsem zase na tvém blogu, chyběl mi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě právě EOS balzámy nechytly. Prý je to to same jako klasické balzám jiných značek. :) To jsi mě potěšila. :)

      Vymazat
  14. Já moc v dogerkách nenakupuju, spíš objednávám věci z Avonu :) Každopádně je tento tvůj projekt jistě prospěšný :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nad těmito katalogy jsem přemýšlela. Zda je zařadit nebo ne. Co myslíš? :)

      Vymazat