8/26/2015 11:03:00 odp.

Haul: Kosmetické novinky do mé koupelny | Dm, Rossmann, Douglas, Teta + co jsem dostala k narozeninám



Ahoj všichni, v červenci a srpnu jsem opět velmi hodně nakupovala, ale pouze ve slevách a to, co jsem nutně potřebovala, pokud nepočítám do zásoby balzám na rty a odličovací tampony. Teď mi zásoby vydrží minimálně do vánoc a dávám si kosmetickou i módní stopku v nakupování.

V červenci, jak víte jsem slavila své dvacáté narozeniny a jelikož jsem v článku psala, že věci co jsem dostala spojím s haulem, tak tady je. Udělala jsem  pouze foto koláž, tak snad to nevadí.


  Dostala jsem tedy 4 sprchové gely od Dermacolu z řady Aroma Ritual, konkrétně - Hrozny s limetkou, černou třešeň, vodní meloun a karibský sen. Všechny nádherně sladce voní a na léto jsou jak dělané. Dále bronzr od Essence Sun club, Essence Mini lipgloss set - budou se hodit do kabelky, paletu stínů od Make up Revolution London, parfemovanou vodu Seductive Musk od Oriflame, která nádherně voní, černou kabelku, nějaké sladkosti (bonbony, Maxi pag Kinder čokolády), reflexního plyšáka na klíče, peníze (část na nový notebook, který uvidíte v příštím článku) apod.

Jelikož je toho z kosmetiky strašně moc, myslím, že můžeme začít. Budu uvádět ceny, pokud si je u produktů pamatuji a budou orientační. V závorce vždy napíšu, zda byl produkt ve slevě či ne.


Potřebovala jsem nějaký suchý šampon, když jsme s přítelem odjížděli na chalupu do hor. Tak jsem sáhla po tomto suchém šamponu Batiste, z vůní tropického ovoce. Dala jsem na chválu všech blogerek a youtuberek, tak snad mě mile překvapí. Ještě o něm nemohu nic říct, jelikož jsem ho použila teprve jednou. Ale docela pěkně voní. Douglas - 109,- (plná cena).

Antiperspirant pure protection od Rexony, bez obsahu alkoholu. Ten jsem ještě nezkoušela, koupila jsem ho ze zvědavosti. Ale antiperspiranty od Rexony mi zatím všechny voněly, tak uvidím. Sehnala jsem ho v Rossmannu za cenu 20,- (sleva).

Antiperspirant invisible for black and white od Nivei, tento sprej jsem již měla, byla jsem s ním spokojená, docela dlouho vydrží chránit proti pocení, jen myslím na černém oblečení dělal bílé skvrny, které šly vyprat. Penny Market - 40,- (sleva).

Osvěžující čistící pleťový gel od Nivei. Nějakou dobu ho už používám, krásně voní, pleť hloubkově vyčistí a navíc je po něm hebká a vláčná. Nevysušuje a nepálí. Dm - 80,- (sleva).

Pure active ExfoBrusher od Garnieru, tuto skvělou věc známe snad všichni. Je to čistící voda s kartáčkem, který má za úkol se dostat hluboko do pokožky a vyčistit mazem ucpané póry, černé tečky apod. Vhodný pro mastnou pokožku se sklonem k akné. Dm - 100,- (sleva).

Pěna na holení s avokádovým olejem od značky Balea. Klasická pěna na holení, ještě jsem ji nezkoušela. Dm - 43,- (plná cena).

Tuhý antiperspirant Nutritive skin care od Rexony. Je bez alkoholu, zatím jsem ho nezkoušela, jelikož mám otevřeny doma dva. Za tu cenu jsem ho v drogerii nemohla nechat. Rossmann - 20,- (sleva).



Posilující balzám Oil repair od Garnier fructis, Pro suché a poškozené vlasy. Má vlasy intenzivně regenerovat a vyživovat, tak uvidíme. Vzala jsem si ho z důvodu, že mi balzám už dochází a potřebovala jsem něco, co mi zachrání mé konečky (kromě stříhání). Albert hypermarket - 40,- (sleva).

Tuto novinku od Palmolive známe z reklam snad všichni a já je chtěla vyzkoušet. Tento je Aroma sensations Feel good s květy plumérie, esenciálním olejem z neroli a mangem.

V drogerii Teta měli v červenci skvělou akci a to, že když jste si koupili jakýkoliv z denních či nočních krémů, obdrželi jste k němu zdarma micelární vodu pro citlivou pleť. Tak jsem toho využila a koupila jsem si dva krémy - Nivea Regenerační noční krém a zvláčňující denní krém pro normální až smíšenou pleť a k nim jsem dostala dvě micelárky, které jsem už měla a byla jsem velmi spokojená, protože nepálí a zároveň lehce smyje make-up. Drogerie Teta - 100,- (sleva).

Balzám na rty pure and natural od značky Labello. Miluji balzámy na rty, a používám je neustále, proto kupuji nové a nové. S těmito jsem velmi spokojená, ještě jsem ho neotvírala. Tesco - 40,- sleva).

Čistící voda Aknelot pro problematickou pleť. Miluji vody od Aknelotu, jsem s nimi maximálně spokojená, je to levná, česká a hlavně učinná kosmetika na akné. Trošku pálí na pupíncích, pokud si jej zrovna odstraníte (parádní dezinfekce). Používáme ji společně s přítelem. Albert Hypermarket - 30,- (sleva).


Odličovací tampony od značky Today a Linteo. Už jste je u mě mohli nejednou vidět, kupuji je neustále. Je jich v balení 120 kusů, jsou pevné. Nevím jak vám, ale mě vydrží jen pár týdnů, proto beru vždy alespoň 2 balení do zásoby. Today; Penny Market - 20,- (sleva) a Linteo; Tesco - 15,- (sleva).

Roll-on lotion od značky Aknelot s přírodními antiseptiky levandulí a rozmarýnem. Má univerzální využití - od akné až po štípnutí hmyzem. Používám ho teprve chvilku, takže o něm nic nemohu říct.  Ale můžete se těšit na recenzi. Albert Hypermarket - 35,- (sleva).


Koupila jsem si také dvě nové pemzy, jeden kámen a druhou, říkám tomu struhadlo, ke kterému navíc byly i zjemňující pilníčky na nohy. To struhadlo nejspíš poputuje k příteli, jelikož se mi zdá, že je na mou pokožku na patách až moc drsný. Soukromá drogerie - 54,- (plná cena) a kámen - Pepco - 12,- (plná cena).

Bylinný krém pro suchou pokožku od Schoolu. Příjemně mentolové voní a je velmi hutný. Ještě jsem ho ale nepoužívala, nechávám si ho až dopotřebuji krémy, které momentálně používám. Rossmann - 43,- (sleva).



Rozjasňovač od značky Essence Soo glow, ještě jsem ho nezkoušela, ale určitě ho všechny znáte. Dm - 35,- (sleva).

Camouflage cream od značky Catrice v odstínu 010. Tento korektor zná snad každá blogerka a youtuberka, já ho sháněla nehorázně dlouho a když ho někdy měly, tak ne můj odstín. Našla jsem ho až teď a snad budu z něj tak odvařená, jako všechny. Rossmann - 80,- (plná cena).


Na tyto věci jsem si vydělala na brigádě a koupila za peníze, které jsem dostala k narozeninám, aby jste mi v komentářích nepsali, že si toho kupuji tolik apod. Jsou to všechno věci, které denně používám a dlouho se u mě doma neohřejí. Některé věci možná poputují dál lidem např. ke svátku či k vánocům nebo do plánované giweaway.

Co jste si přes prázdniny koupili vy? Nakupujete kosmetiku do zásoby?

You Might Also Like

31 komentářů

  1. Já jsem se o prázdninách nikam nedostala, ale objednávala jsem z Avonu. Do zásoby nakupuji a máš opravdu vystaráno až do vánoc (nejméně) luub2002.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já občas objednávám z Oriflame, ale většinou jen pilníky na nehty nebo laky na nehty. Ostatní kupuji v drogeriích/parfumériích. No do vánoc .. záleží jak co. :D

      Vymazat
  2. Teda to jsou obrovské nákupy :) Já se snažím spotřebovávat zásoby, co teď mám a kupuju jen to, co je nutné a co mi dojde :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už taky budu dopotřebovávat zásoby a kupovat jen to nejnutnější.

      Vymazat
  3. Já jsem si o prázdninách koupila nové boty Vans a černou kabelku :) Kosmetiku si vždycky kupuji až skoro vypotřebuji tu předchozí a ten suchý šampon mám v plánu taky si koupit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jdi si pro něj v září. V Douglasu je akce 2+1 zdarma na suché šampon Batiste.

      Vymazat
  4. Krásné věci sis koupila:) moc se mi líbí ta kabelka
    Verranda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také se mi hrozně líbí, kdybys chtěla, je pořád k mání v New Yorkeru! :)

      Vymazat
  5. Dostalas krásný dárky i ta kosmetika co sis koupila je skvělá :)

    OdpovědětVymazat
  6. to je teda nákup - té kosmetiky myslím :) já teda kosmetiku do zásoby nekupuji, ale mnohdy se mi to mstí :D ta kabelka je super! a ty sprcháče zbožňuji :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se to právě dříve také mstilo a jak říkají mojí známý - kosmetiky není nikdy dost, a navíc když je to za super cenu, tak proč to nekoupit. Já mám spotřebu velkou. :-D

      Vymazat
  7. pekná recenzia :-) a čo sa týka aknelotu mne zaberal len prvé dni.. po čase mi prestal účinkovať na akné a čistiť pleť.. :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle je haul, nikoliv recenze. :) Mě zatím pleť čistí, ale je to tím, že každý den používám něco jiného a tudíž ne nějakou dobu jeden produkt.

      Vymazat
  8. Batiste je absolutně můj největší oblíbenec, díky němu mi vlasy vydrží bez mytí i 3 dny, což je na mě rekord.
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že mě také nadchne. :) jaký přesně používáš?

      Vymazat
  9. Kinder, Toffifee, Bonpari ♥♥ .. Balea je úžasná značka. Její deodoranty mi kupříkladu voní víc jako ty drahé, kolem 90 kč.
    Přes prázdniny jsem si koupila více věcí ( možná bude i článek :D ) a do zásoby nenakupuji. Vždy si pro něco dojdu, až když mi to dochází. Ale věci jako sprcháče ty do zásoby mám vždy :D:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě jejich deodoranty neoslovily. Je to na mě až moc silná parfemace.

      Vymazat
  10. Já moc nekupuju kosmetiku.. :D Co mám to mi stačí, občas prostě doplním, když je potřeba :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já právě do zásoby, když něco co mi vyhovuje je slevněné nebo nějaké novinky, které neznám. :)

      Vymazat
  11. Vypadá to úžasně :) Hlavně ta paletka těch očních stínů je úžasná :)!! Pořádné nákupy jsou občas třeba :)!!

    voguetheresa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak! S paletkou jsem moc spokojená.

      Vymazat
  12. Wow, ta rexona za 20kč...no neber to! :) Jinak já mám Rexonu nejraději, hlavně tedy spreje (i tento konkrétní). Pak mám tu samou Niveu...ale přednost dávám Rexoně a Niveu používám "na doma".

    Jinak z těch dárků mě zaujaly ty sladkosti :D. Miluji kinder...a ty sprcháče od Dermacolu.

    // vmujblogv.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já lituji, že jsem si jich nevzala více. Za dvacku, jak zdarma.

      Vymazat
  13. Ty sprchové gely Aroma ritual krásně voní, hlavně melounový a ten kokosový s ananasem :3 Ta paletka od Make-up revolution vypadá dobře a určitě i skvělá já. Už dlouho si na ní dělám zálusk a asi brzy si jí pořídím :)
    Já mám suchý šampón od Dove a je úplně skvělej. Tu micelárku od Nivei mám tééž a snad mě bude vyhovovat jako tobě :) Ale pořídila sis skvělé věci a určitě je využiješ :)

    Jinak dodatečně všechno nejlepší k narozeninám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Terko, paletka je skvělá, mohu ti ji doporučit! :) jaký je ten suchý šampon od Dove?

      Vymazat
  14. To máš fakt velké zásoby :D já jsem měla doma předtím od Dermacolu sprchový gel ten vodní meloun a ta řada jich je úplně skvělá. Vždycky ještě dlouho voněla. Uvažuju, že si koupim jiný, s vůni čokolády a pomeranče :3 já nějak extra nepoužívám nic na obličej akorát mám nějaký peeling a čistící mléko a to už mám pěkně dlouho :D ale mam slevu do Rossmannu tak si něco taky koupim :D a to Toffifee bych si dala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kombinace čokolády a pomeranče mi nevoní. Mám radši ty svěží, ovocné vůně. Já co se týče o péči o pleť, tak toho mám spoustu a střídám to. Rozhodně o ni pečuji 2x denně a neodbývám ji. :)) To já už ne, jelikož nemohu věci s arašídama. :D

      Vymazat
  15. Tak dodatečně všechno nejlepší :D
    Opravdu máš věci do zásoby. :)
    Ten přívěšek mi připomněl moje klíče, na kterých jich mám plno. :)

    OdpovědětVymazat
  16. Ty dermacol sprcháče bych chtěla vyzkoušet. :)

    http://kristynap-grianghraf.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě je vyzkoušej, já je nedávno viděla za úžasnou cenu - 30-40 korun. :)

      Vymazat