8/02/2015 06:02:00 odp.

Dodej své pleti svěžest a hydrataci se značkou Essence - My skin / RECENZE


Není to tak dávno, co se k nám do České republiky dostala novinka od Essence a to je čistící a pečující kosmetika o pleť My skin, já ji vyhrála v jedné giweaway a docela často jste se mě ptali, jestli na ni neudělám recenzi. Jelikož mi velmi vyhovuje, tak jsem vám ji chtěla představit a také doporučit.  Tato řada je k dostání na internetu i v drogerii za velmi příznivou cenu - pro normální a smíšenou pleť

My skin Hydratační krém, pro normální pokožku


Výrobce: Jedná se o lehký, lehce roztíratelný nemastný krém, který je vhodný i jako báze pod make-up. Rychle se absorbuje do pleti a dodá ji hydrataci. Extrakt z okurky a limetky má pleti dodat vlnu svěžesti a bambucké máslo zanechá pokožku sametově jemnou. Krém od Essence neobsahuje žádné barviva.

Můj názor: Používám ho dva krát za den, vždy na odlíčený a vyčištěný obličej večer a ráno po vyčištění obličeje jako bázi pod BB cream. Krém je lehký, ihned se vstřebává do pokožky, nelepí. Nedráždí pokožku ani oční okolí. Má příjemnou limetko-okurkovou vůni, která je cítit ještě nějakou dobu po aplikování.


Složení: AQUA, SORBITOL, ISONONYL ISONONANOATE, GLYCERIN, CETEARYL ALCOHOL, OCTYLDODECANOL, C12-15 ALKYL BENZOATE, GLYCERYL STEARATE CITRATE, BUTYROSPERMUM PARKII (SHEA) BUTTER, CUCUMIS SATIVUS (CUCUMBER) FRUIT EXTRACT, CITRUS AURANTIFOLIA (LIME) FRUIT EXTRACT, GLYCERYL STARATE SULFATE, POTASSIUM SORBATE, TOCOPHERYL ACTATE, SODIUM HYDROXIDE, ETHYHEXYLGLYCERIN, PHENOXYETHANOL, PARFUM (FRAGRANCE), BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, CITRONELLOL, LINALOOL, LIMONENE, HEXYL CINNAMAL, AMYL CINNAMAL.

+ parfemace
+ výdrž obsahu
+ praktický uzávěr
+ snadné dávkování
+ cenová dostupnost

My skin čistící gel na obličej, pro normální pokožku


Jedná se o velmi lehký gel, který má za úkol odlíčit a hloubkově vyčistit pleť. Neměl by se nanášet na oční okolí, ale já si s nim myji celý obličej, kolikrát se mi dostal i do očí, ale nijak oči nedráždí. Gel se aplikuje na vlhkou pleť, jemně se rozpění a smyje se vlažnou vodou. Zbytky make-upu se musí dočistit micelární vodou či jiným odličovačem. Gel má lehce zelenou barvu a limetko-okurkovou vůni.



Složení: AQUA, GLYCERIN, LAURYL GLUCOSIDE,  COCAMIDOPROPYL BETANE, PANTHENOL, CUCUMIS SATIVUS FRUIT JUICE, CITRUS LIMON PEELOIL, ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, CAPRYLYL/CAPRILGLUCOSIDE, SODIUM LAUROYL GLUTAMATE, SODIUM HYDROXIDE, PROPYLENE GLYCOL,TOCOPHERYL ACETATE, BENZOIC ACID, DEHYDROACETIC ACID, XANTHAN GUM, ETHYLHEXYLGLYCERIN, SODIUM BENZOTRIAZOLYL, BUTYLHENOL SULFONATE, BUTETH-3,TRIBUTYL CITRATE, PHOSPHORIC SODIUM, CHLORIDE, PHENOXYETHANOL, PARFUM, LIMONENE, CI42090 (BLUE 1 LAKE), CI 47005 (YELLOW 10)

+ parfemace
+ čistá pleť
+ svěží pocit
+ snadné dávkování
+ cenová dostupnost

Po aplikaci produktů
Po rozetření produktů na ruce

Na těchto produktech jsem nenašla žádné mínusy, jsem s nimi maximálně spokojena. Až mi dojdou určitě se po nich opět podívám. Jsem moc ráda, že jsem produkty díky giweaway mohla vyzkoušet. Obě tyto věci doporučuji.

Máte rádi kosmetiku Essence? Jaké produkty se vám zdají nejlepší a které naopak nejslabší?


                                              Mějte se krásně, Vaše

You Might Also Like

22 komentářů

  1. Tak o tom slyším prvně, nicméně vypadá to zajímavě. Pokud na to někdy narazím možná si to i koupím. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě za tu to milou částku dej, je to super. :)

      Vymazat
  2. Já používám čistící gel a krém od Oriflame, ale tento může být taky dobrý,určitě ho někdy zkusím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také používám čistící gely od Oriflame. Ale když jsem měla možnost otestovat tuto věc, tak jsem Oriflame odložila na nějaký čas stranou a používala jsem tyto přípravky. :) Určitě ho zkus. :)

      Vymazat
  3. Essence znám, ale nikdy mně nenapadlo, že mají i čistící a pečující kosmetiku. Vždy jsem myslela, že mají jen kosmetiku.
    Jinak tuhle značku moc nepoužívám. Ale pár věcí ( jako např. řasenky ) od ní mám, protože mají příjemné ceny...

    Jinak používám čistící gely hlavně od Synergenu nebo od Avonu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já dříve používala jejich krémy na ruce, ale už si nepamatuji, jaké byly. Mají kvalitní věci za ty ceny produktů. :)

      Vymazat
  4. Já to asi klidně i zkusím. Jak jedno tak druhé protože potřebuji něco nového na odlíčení. přemýšlela jsem i o nějaké vodě od Biodermy a nebo Garnieru. Ještě nevím. S essence mám celkem fajn zkušenosti a to u stínů. Fakt dlouho drží i bez báze. Ale horší zkušenost mám s pudrem. Vůbec nic nedělá a vše pak z obličeje sleze.. Takže už více tuhle značku moc nepoužívám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě tyto produkty zkus. Za tu cenu jsou skvělé a až je uvidím určitě do nich půjdu znovu. Od Essence mám také dekorativku - bronzer, rozjasňovač apod, ale pudry ne. :) Biodermu jsem nezkoušela, takže o ní ti nemohu říct, zda se vyrovná tomuto nebo ne, ale hodlám si ji pořídit.

      Vymazat
  5. mě byla barva docela jedno :D
    hlavně aby mi šel net a seriály =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vystížný komentář k recenzi :))

      Vymazat
  6. Vypadají skvěle! Kouknu na ně do drogerky a očuchám si je. :))
    Mrkni ke mě na blog. Probíhá moje první giveaway a byla bych ráda, kdyby se ti něco zalíbilo a zúčastnila ses. :)
    KattyLife - Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za pozvání, už jsem se zapojila, krásné ceny!! :)

      Vymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. Tuhle kosmetiku jsem nikdy neměla, ale tyhle produkty se k těmhle tropům skvěle hodí :)

    OdpovědětVymazat
  9. krém jsem doposud neviděla, ale vypadá to zajímavě:) možná až mi dojde, to co teď používám, tak to vyzkouším:)
    a ano, spřáteluju, zrovna teď se můžeš zapsat do náběru:http://lifewithnusi.blog.cz/1507/kontrola-naber-affs#comments

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na blogu je vyhodnocení affs, tak se podívej jak jsi dopadla!:)

      Vymazat
    2. Určitě vyzkoušej. :-)

      Vymazat
  10. http:/carolinnestyle.blog.cz/8. 8. 2015 15:54:00

    Hydratační okurkový krém od Esence momentálně používám, ale asi jsem šlápl vedle a měla jsem si vzít ten zamtňující, protože tenhle mi moc nevyhovuje.. Hezky hydratuje, tojo ale lesknu se po něm jako disko koule:( Nicméně je příjemný a to je v těhle pařácích asi důležitý:) Jinak máš úžasný blog a jsem ráda, že jsem na něj ( i když náhodou) narazila!:) Jen tak dál!:) A pokud by jsi měla zájem, mohla by ses mrknout na můj nový blog, byla by to pro mě pocta:) Děkuji a přeji příjemný den:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždy je dobré brát produkty, které jsou určený na typ pleti, kterou skutečně máš. Já krém používám většinou večer po čištění obličeje . Děkuji za tvou návštěvu, určitě se někdy zajdu mrknout.

      Vymazat
  11. super recenzia, produkty ma celkom zaujali, možno niekedy vyskúšam :)
    pozývam na giveaway

    OdpovědětVymazat
  12. Na tuhle sadu jsem se tě ptala a jsem ráda, že jsi na ní udělala recenzi :) Essence jako takovou mám moc ráda a přijde mi, že v poslední době šla s kvalitou nahoru :) Tohle si časem určitě pořídím :) Hezké recenze :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A právě po tvém dotazu jsem produkty začala používat a dal ajsi mi tip na recenzi. :)

      Vymazat