8/11/2015 03:12:00 odp.

BACK TO SCHOOL #1: účesy


Krásné slunečné odpoledne,
z názvu jste určitě poznali, že mám pro Vás sérii článků s název "Back to school", aneb zpátky do školy. Momentálně je tohle téma velmi vyhledávané a blogerky/youtuberky o něm píší a natáčí (nebo teprve budou). Já pro vás připravila pouze dva články a to účesy, které najdete níže a outfity, které výjdou již za pár dní. Vynechávám různé DIY apod, jelikož jsem si řekla, že letošní rok si nic tvořit nebudu, protože tím nechci strávit polovinu svého volného času, který budu mít asi 2 týdny před školou. 
A jelikož občas sem zavítá i nějaký kluk, přidávám "hairstyles" i pro vás kluci.










Vytvořte se i vy tyto slušivé účesy.









Bonus pro kluky - účesy pro něj







Snad se vám účesy líbily, jaký účes preferujete vy? drdoly nebo jen klasický, jednoduchý culík?


You Might Also Like

41 komentářů

  1. Je od tebe pěkný, že i nám klukům jsi sem dala účesy, ale stejně ty fotky budou více zajímat holky, než nás =D ... Myslím totiž, že i ostatní by více zaujaly ty krásné slečny se slušivými účesy! ^^

    Kdybych měl vybrat, tak asi čtyřku, ale to hlavně kvůli tomu, že je to úžasně vyfocené =D ... Jako účes "článku" bych volil pátý obrázek. Opravdu totiž toužím vidět s tímto nějakou pěknou slečnu, které by to slušelo =3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proč bych neudělala i pár tipů klukům, jsou mezi vámi i tací, co o svůj vzhled dbají a beauty blogy navštěvují (že jich pár znám). :) Fotky dámských účesů je tu spousty, takže mát se na co koukat. :)

      Vymazat
  2. Sakra! Prosím ne! :D .. Nezmiňuj tady školu, je mi zle :D :( .. Účesy jsou super, hlavně ten třetí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě nikdo není natěšený jako předškoláček, ale zanedlouho škola začne. :-D

      Vymazat
  3. Zajímavý účesy :O některý se podle mě hodí i na jiné a lepší akce, jako jsou třeba plesy a nebo narozeninová párty atd.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, ale když půjdeš hned po prvním školním dni např. na menší "pártičku" se spolužáky, tak účes se ocení, nebudeš se muset potom rozmýšlet co si na hlavě vytvořit. :)

      Vymazat
  4. Moc se mi líbí všechny ty drdoly a nejvíc asi ten třetí s tou mašličkou, ten je úplně boží :3 Určitě se nějak inspiruju na první den do školy :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vždycky mě štve,že na obrázku to vypadá uplně suprově,ale když se o to pokouším tak je to spíš k pláči :D
    http://fetchingfashionandbeauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ještě do nedávna (než jsem začala studovat styling) také bojovala s drdolem, ale už jsem se to naučila, je to o cviku. :) Ale co mi dělá problém je udělat ze svých vlasů "mašličku". :D

      Vymazat
  6. Vidím že to tu máš předělaný... a vypadáto hezky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chtělo to nějakou změnu, ta růžová mi už přišla moc kýčovitá. Děkuji!

      Vymazat
  7. 5 je veľmi pekný účes :) a rada sa spriatelím, napíš keď si si ma pridala :)

    OdpovědětVymazat
  8. a ešte som ti prišla povedať že ťa beriem medzi affs :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, beriem ťa do Affs :3 a nádherné účesy!

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj:) Do affs tě beru:) Účesy jsou super, ale já nemám čas na to se dělat ráno takhle složitě s vlasama:)
    Měj se hezky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já také ne, ale nahrazuji to tím, že si přes noc udělám volný drdol a ráno mám pěkné, jemně vlnité vlasy, které pouze nějak sepnu nebo nechám tak. :)

      Vymazat
  11. Ahoj, moc ráda tě vezmu do affs, jen mi napiš sem: http://luub2002.blog.cz/1505/pokracovani-naber-na-affs jakou chceš přezdívku odkaz na tvůj blog a s kým nebo s čím chceš ikonku!:_DD

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj :) moc rada ťa vezmem do affs, lebo sa mi páči tvoj blog :))

    OdpovědětVymazat
  13. To s tou mašlí je krásný :) jen já jsem teda ráno dost líná se upravovat, zmůžu maximálně culík nebo drdol :D
    u mě na blogu je giveaway - www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máme to podobně. Děkuji za pozvání na giweaway.:)

      Vymazat
  14. První 2 mi přijdou spíš na ples, ale ostatní se mi moc líbí. Jen bych ocenila návody, jak na ně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud bych měla vhodnou slečnu na účesy, tak bych Vám nafotila postupy na účesy.

      Vymazat
  15. ešte že som sa na školu vysrala, nemusím teď na ňu myslieť ako končia prázdniny :D

    OdpovědětVymazat
  16. Škoda, že na všechny holčičí účesy nemám dostatek vlasů :D ..tak snad mi do příštího roku dorostou ;)

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj, moc ti děkuji, že jsi zanechala komentář ����
    Na tvůj blog se určitě ještě ráda vrátím :)

    A zajímavé účesy, určitě se zde inspiruji :-D :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš zač Terko, já doufám, že ano. :)

      Vymazat
  18. Já si na účesy moc nepotrpím, proto mám radši culík nebo rozpuštěný vlasy. :)

    OdpovědětVymazat
  19. Do affs tě beru, ale na ikonku si budeš muset chvíli počkat, protože mi je dělala jedna holka a ta je ted na dovolené tak až se vrátí, bude to tam
    luub2002.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Některé ty účesy jsou zajímavé a moc hezké.
    Neudělá si na hlavě všechny protože zase tak dlouhé vlasy nemám ale nějaké mi udělat půjdou;) Děkuju ti za tip!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásné účesy jdou i z polodlouhých či krátkých vlasů. :) Nemáš zač! Snad ti nějaký půjde.

      Vymazat
  21. Já jsem hrozně ráda za to, že zapršelo víc než pár kapek, tady to bylo s počasím brutální. :-D ale to asi všude no, tak at Vám tam co nejdřív zaprší. ! :) a spřáteluju, to je jasný :) a moc ráda, jdu si Tě teda napsat, ok :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás už nepršelo nějaký pátek, pokud teda nepočítám to, že spadlo pět kapek a nic víc. :-)

      Vymazat
  22. To jsou pěkné účesy :) Jinak děkuji za odběr a ráda podpořím i já tebe :)

    OdpovědětVymazat
  23. Ten pátý a předposlední holčičí jsou skvělé :)

    OdpovědětVymazat
  24. Vzhledem k tomu, že jsem velký spáč a opravdu mi to ráno trvá, než vylezu z postele, tak nějaké pěkné účesy nestíhám. Většinou je tedy nechám rozpuštěné a nebo si udělám rychlý a praktický účes, jak je na té čtvrté fotce :D

    OdpovědětVymazat
  25. Ten poslední účes jsem zkoušela, šla jsem podle těch kroků, ale nikdy nevypadal, tak dobře jako na obrázku. :( :D

    http://kristynap-grianghraf.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkoušej dál, časem to určitě půjde. :)

      Vymazat