8/23/2015 08:36:00 odp.

BACK TO SCHOOL #3: Tag


Přeji krásnou a zároveň předposlední neděli pro nás školáky, kterým za pár dní začne škola. Mám pro vás poslední článek z edice Back to school a to velmi známý tag, který momentálně zaplavil internet a youtube! Díky tomuto tagu mě zase o něco málo více poznáte. Asi jste si všimli, že nahoře pod nadpisem blogu mám napsáno, že články budou vycházet každou středou a neděli - tuto středu vyjít článek nemohl, jelikož jsem nebyla doma a žádný jsem neměla předepsaný a také to bylo ovlivněno tím, že jsem dokrmovala nalezené pár týdenní koťátko, které jsem doma měla (ve čtvrtek tomu bylo 14 dnů). Bohužel už tomu tak není, zemřelo velmi tragickým způsobem a to tím, že ho zranil nás pes. Jak mnozí víte, nesnáším psi a beru to špatně, tak si zase nezapomeňte v komentářích rýpnout.

Přejdeme rovnou k otázkám, které jsem našla na internetu.

Do jaké třídy půjdeš?
Jdu do prvního ročníku na denní nástavbové studium v Ostravě, obor Podnikání.

Co si oblečeš první den školy?
Záleží hodně na počasí - ale nejspíš legíny nebo džegíny a k tomu jednobarevné triko (tílko) a pokud bude chladno, tak na to sáčko. Jelikož máme sraz ve třídě, nemusím na sebe oblékat šaty.

Na co se nejvíc a nejmíň těšíš?
Určitě na to, že poznám nové lidi, učitelé, že mohu začít od začátku. Nejméně se těším na učení, písemky a zkoušení, to snad máme každý ne?

Co je tvoje nejoblíbenější část připravování se do školy?
Těžká otázka, já se nerada připravuji do školy, jsem typ člověka, kterému se na to stačí na chvilku podívat a umí to (teda do dnes to tak bylo). Ale baví mě psát různé referáty, eseje.



V jaké třídě si byla, když si poprvé začala nosit make-up?
Abych se přiznala to už ani nevím, ale byla jsem snad jediná, kdo se ještě ze třídy nemaloval. A nosila jsem pouze řasenku a lesk - na to si vzpomínám, žádné korektory, pudry apod. jsem tehdy nepotřebovala.

Kde bereš inspiraci na oblečení do školy?
Na ostatních blozích, youtubu a hlavně na googlu, jak jste si mohli všimnout z předchozího článku, sama jsem se tímto zabývala.

Jaké pomůcky nakupuješ nejraději?
Všechno, nejvíce mě vždycky bavily zvýrazňovače, pastelky a sešity. Teď už dokupuji jen to nejdůležitější co potřebuji - nové rýsovací pomůcky, propisky, které si vždycky někdo půjčí na dobu neurčitou a sešity.

Kde nejraději školní pomůcky nakupuješ?
Jsem holka z malého města, takže mi nezbývá než vyrazit buďto do papírnictví nebo do supermarketů, respektivě Tesco nebo Penny market.

Budeš nosit do školy batoh nebo kabelku?
Pokud bude normální rozvrh, tak batoh nebo tašku s notebookem a na zvláštní dny kabelku. Ale nejsem zastáncem tašek přes rameno.

Jaké tři nekosmetické věci musíš mít s sebou do školy?
Pokud nepočítám sešity, učebnice a psací potřeby, tak určitě mobil, svačinu a pití.

Jaké tři kosmetické věci musíš mít s sebou do školy?
Já většinou kosmetickou taštičku jsem do školy nebrala, ale už ano a v ní je korektor, pudr a balzám na rty nebo zázračný kelímek od Oriflame. Ale nedám ránu bez antiperspirantu.

Jaký je tvůj rychlý účes do školy?
Rozpuštěné vlasy se sepnutou ofinou na boku nebo drdol.

Co nejraději a nejčastěji nosíš za oblečení a jaké doplňky tento rok plánuješ nosit?
Na doplňcích  si nepotrpím, ale většinou je to kožený černý pásek a na krku stříbrný řetízek. Na oblečení - džíny nebo legíny a triko. Když je zima, tak mikinu nebo svetřík. V horkých dnech mám nejraději kraťásky nebo sukně a jednobarevné tílko.

Jak vypadá tvůj batoh?
Černý dvoukapsí batoh s nápisem Reebok.


Znáte tento Tag? Psali jste jej nebo se teprve chystáte? Jak to máte vy? Jste ještě studenti nebo už pracujete? Já plánuji ještě studovat dva roky na nástavbě a poté uvažuji nad vysokou školou.

Komentujte, sdílejte, odebírejte! 





You Might Also Like

34 komentářů

  1. Je to dobrý TAG, určitě jsi mě nějak inspirovala a taky napíšu nějaký článek co se týká školy, děkuju :) A přeji hodně štěstí a úspěchů v novém školním roce a nové škole :)) !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě napiš a potom mi pošli odkaz, ráda si ho přečtu! Děkuji a Tobě také. :)

      Vymazat
  2. Já už jsem TAG dělala, moc se mi tvůj líbil, snad si to ve škole užiješ a bude se ti dařit. luub2002.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli si to užiju, to nevím, ale děkuji, Tobě také hodně úspěchů. :)

      Vymazat
  3. Tento TAG znám a mám v plánu ho ještě dnes napsat. Snad si to nějak rozvrhnu :) .. Také jdu do prvního ročníku a mám z 1. dne strašnou hrůzu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ráda si ho u tebe na blogu přečtu! :) To já také.

      Vymazat
  4. Jelikož jsem s blogem nedávno začala, takže tyhle tagy neznám.:) jen na YT u známějších lidí:)
    ale jako článek dobrý a ve většině věcech to mám úplně stejně :)!

    OdpovědětVymazat
  5. Podobný (stejný?) tag jsem psala minulý rok, takže se letos asi nechystám, navíc studuji magistra a tam už je to pak trochu jiné, ale tagy mám moc ráda :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  6. tento tag je super :) budem rada ak sa budeme vzájomne sledovať :)

    THE WEENDYS LOOKBOOK

    OdpovědětVymazat
  7. Já už se na začátek školního roku celkem těším. Tag psát nebudu, protože jsem na VŠ a jsem víc na bytě než ve škole. :D Ale tvůj tag se mi líbí. :))
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vysoká už je přece jen něco jiného než střední. :-D Hodně úspěchů. :)

      Vymazat
  8. Toto je úplně úžasný tag, všem středoškolákům, určitě pomůže :) Taky sleduji módu na různých stránkách atd.:) Super :)!!

    voguetheresa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Hezký tag :) Já už se moc za školáka nepovažuju, protože už čekám jen na státnice a končím :) Stala jsem se pravidelnou čtenářkou a budu ráda, pokud se staneš mou :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  10. Mě osobně naskakuje husí kůže, když vidím reklamy na tesco a jejich bilboardy "back to school", nebo podobné tagy v letácích :D Ale na druhou stranu se do školy vlastně i těším, co dělat doma když můžu zadarmo nacucávat znalosti, které se jinde nedozvím a sama bych se k tomu nedokopala :) Navíc mi chybí ti lidi tam, cesta do školy a hůavně ze školy :)

    OdpovědětVymazat
  11. Zajímavý tag. Hlásím se na tvůj blog :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Skvelý tag :) .. je mi ľúto tvojej mačičky :/

    .. už ťa sledujem :)♥

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  13. Krásný článek :) Také budu ráda, když se budeme vzájemně sledovat :)

    www.maredifragole.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Skvělej TAG a zase toho o tobě víme mnohem více :3 Máme hodně společného ohledně školy, ale co si vezmu na sebe první den ti nepovím, protože do školy už nejdu a furt si na to nemůžu zvyknout, že v září neusednu do školní lavice, ale tobě přeji hodně úspěchů ve škole a skvělej kolektiv lidí ve třídě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je super, že Vás info o mně zajímají. :) Ať se ti daří v pracovním životě a máš místo, které tě bude naplňovat/bavit. :)

      Vymazat
  15. Tagy jsou fajn, ráda je na blozích čtu, protože se dozvím něco navíc od svých oblíbených blogerek :)
    CHIC Adriana

    OdpovědětVymazat
  16. hah, nikoho nebaví písať eseje a referáty, si snáď jediná, ktorú áno :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám kolem sebe lidi, které referáty psát baví. :) A dokonce si o ně sami žádají.

      Vymazat
  17. Tag neznám, ale je zajímavý :) já jdu teď na VŠ, takže jsem zvědavá, v čem se to bude lišit oproti střední :D já nejdu do školy bez pití, svačiny, rtěnky, voňavky a mobilu... to je asi tak to hlavní, když nepočítám učení :D na střední jsem začala s batohem, ale skončila jsem nakonec jen s kabelkou, protože jsem skoro všechno učení nechávala ve škole :D

    OdpovědětVymazat
  18. Ty jsi zlatá, strašně děkuji za milý komentík :)!! Moc ráda budu sledovat tvůj blog :)!!! DĚKUJI :)

    voguetheresa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Děkuji za velmi milý komentář, moc mě potěšil a odběr dávám i tvému skvělému blogu, myslím, že my holčiny co začínáme, by jsme se měli podporovat:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za odběr! :) Jsem stejného názoru.

      Vymazat
  20. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj, pokud máš ještě zájem o affs na blogu http://a-lot-0f-fun.blog.cz/ tak tě beru ale odkaz na blog udělám až později :)

    OdpovědětVymazat
  22. odpovědi máš fakt originální:) já stále nevím co na sebe první den no:(
    hlasovala by jsi pro mě prosím zde:)http://fire-within-le.blog.cz/1508/soutez-o-nejlepsi-blog-hlasovani

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já ještě pořádně také ne. :)

      Vymazat
  23. Rozmýšľala som nad podobným tagom tiež. Veľmi pekné odpovede, v niektorých veciach by sme sa aj zhodli :D inak mačičky mi je ľúto :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem nad nim dlouho přemýšlela, jestli ho napsat nebo ne a nakonec jsem se pro něj odhodlala. :) Ráda si ho u tebe na blogu přečtu.

      Vymazat
  24. Tento tag asi také napíšu, ale ještě si to rozmyslím :)

    OdpovědětVymazat