8/16/2015 08:00:00 dop.

BACK TO SCHOOL #2: Outfity

Dobré ráno, škola se nám pomalu, ale jistě blíží a ne jen já přemýšlím, co si na sebe první den a poté vezmu na sebe. Nesmím u outfitu zapomenout na to, abych v něm vypadala dobře a zároveň se v něm cítila pohodlně. Jako u všech outfitů, které jsem zatím zde publikovala je pro mě zdrojem google, kde jsem našla několik variant oblečení - legíny, džíny, sukně ..
A jak to bylo v předchozím článku, nezapomněla jsem ani na Vás kluci a vybrala jsem i vám outfity.





























Bonusové outfity pro kluky/mladé muže









Vybraly by jste si nějaký outfit? V čem chodíte do školy vy? Do jakého ročníku 1.9 nastupujete vy? U mně je to první ročník nástavbového studia, v oboru Podnikání.


You Might Also Like

46 komentářů

  1. Outfity vypadají krásně, i když já z nich mám tak možná depku, že nic tak stylovýho ve skříni nemám a že toho tolik potřebuju! :( :D

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To samé jsem si nedávno říkala také. Příjde mi (nebo spíše je to fakt), že oblečení ve skříních mám spoustu, ale když se chci inspirovat, tak zjistím, že nemám basic kousek. :-D

      Vymazat
  2. Pro mě stejně nejlepší ten outfit s teplákama :D
    Ráda bych tě pozvala ke mně na giveaway: www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. niektoré by som si teda do školy vôbec neobliekla, ale niektoré sú vážne super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vybírala jsem s každého trošku, tak, aby si našel každý něco ve svém stylu. :)

      Vymazat
  4. Pěkné outfity, asi bych si neuměla vybrat jenom jeden. D: Ale nejvíc se mi líbí ty šaty:) Ty černé. :D

    OdpovědětVymazat
  5. já jdu na VŠ, takže nastupuji později :) mám v plánu ale jít asi v nějaké košili a jeanech - prostě klasika :) možná se ale rozhodnu trochu "vyfiknout" :D no, ještě uvidím :) každopádně těch outfitů si sehnala vážně dost :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se máš, že jdeš o něco později do školy. :) Také bych na vysoké volila džíny a košile.

      Vymazat
  6. Outfity jak pro holky tak i kluky si vybrala moooc dobře :) já už naštěstí do školy nechodím :D tedˇ jí musím řešit jen se synovci a neteřema :O

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj vzala jsem tě do affs, tak si mě taky přidej :)))

    http://kristynap-grianghraf.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pěkné outfity!:DD luub2002.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak doufám, že jsi v nich našla nějakou inspiraci pro tvůj první školní den. :)

      Vymazat
  9. Takový styl se mi moc líbí, vybrala jsi pěkné obrázky :)

    OdpovědětVymazat
  10. Všechny jsou hezké, ze začátku jsem chtěla vybrat ten nejhezčí, ale po několika jsem to vzdala :D
    Beru tě do Affs :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem to zkoušela, to co se mi líbilo jsem tady dala. Ale těžko bych se rozhodovala jen pro jeden. :)

      Vymazat
  11. Už jsem ti sem napsala, že tě beru jako Affs, nevim jestli si to četla :) http://kristynap-grianghraf.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prosím o komentáře týkajicích se článku, případně otázek na mně. :)

      Vymazat
  12. Moc pěkné outfity :D
    Ani nevím, který se mi líbí nejvíc. :)
    Vím, že jsou ještě prázdniny, ale stejně si už začínám plánovat, co si vezmu na sebe. Mám v plánu si vzít baleríny, legíny a tílko, nebo tričko a možná koženou bundu. Tady jsem nachytala trochu inspirace. :)
    P.S. Jak jsi mi psala, jestli spřáteluji, tak jo. Můžeme být Affs, jestli chceš. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já si ještě neplánuji co si vezmu, rozhodně to budu kombinovat i z hlediska, jak bude venku. :) Ale nejspíš zvolím džegíny a nějaké triko. :) Můžeme být. Pokud chceš, můžeš i sledovat přes GFC (budu jedině ráda)

      Vymazat
  13. Máš užasný blog, moc se mi líbí :) a chci tě do affs :) napíšu si tě tam :) a pokud možno tak na můj blog choď aspoň 2x týdně :)
    Týnka :) -http://mymagicaloutfits.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj :)
    Mám blog :) a tvůj se mi moc líbí :) pokud bys chtěla mohly by jsme být affs :) a chtěla bych se tě zeptat, jestli se nechceš zapojit na blogu od Kkkcenky (http://kkkcenka.blog.cz/1507/15ti-slovni-vyzva#komentar116673105) má tam 15ti slovní výzvu a bohužel jsem se jen já zapojila, ale příjde mi to jaký dobrý nápad. Nechtěla bych taky napsat nějaký "příběh"? A promiň jestli otravuju :) a uděláš ji to radost :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu mého blogu. Do slovní výzvy se nezapojím, já se zajímám především kosmetikou, nikoliv psaním povídek a příběhů, ale držím vám palce, aby se někdo přidal. :)

      Vymazat
  15. Jéé, všechny jsou tak super, že bych nevěděla, který si vybrat dřív :))

    OdpovědětVymazat
  16. Všechny jsou super. Ale já bych si asi oblíkla ten druhý z prvního obrázku a z třetího obrázku. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také se mi tyto líbí, jsem ráda, že jsem tě inspirovala. :)

      Vymazat
  17. Straně krásný outfity, všechny se ti povedly. Dlouho jsem si to prohlížela a najít ten nejhezčí je nadlidský výkon, protože všechny jsou krásný :)

    Jinak do affs tě beru, pokud máš ještě zájem :)

    OdpovědětVymazat
  18. Moc hezké outfity. Pořád vymýšlím, jak se obleču první den na vysoké. O obalu na tamponky jsem psala v článku, stačilo si ho přečíst :/ Dostala jsem ho spolu se vzorečky od Uriage, takže asi není možné ho sehnat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad na to brzy příjdeš, já chtěla doplnit o odkaz, kde se značka dá sehnat. :)

      Vymazat
  19. Moc hezké outfity, líbí se mi opravdu všechny :3
    Akorát nevím, co si obleču na první den střední...asi tílko s košilí a džíny :D jako vždy :D

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj, před nedávnem jsi se ke mně připsala na affs. Ovšem já tě ale k sobě nevezmu, protože tvůj blog je z většiny jen o módě, a netuším, co bych ti jako kluk k tvým článkům psal. V módě se nevyznám, kosmetiku nepoužívám. Je mi líto, třeba jindy a na jiném blogu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z většiny můj blog o módě není. Je především o recenzích, z nějakých 50 článků je tu móda asi jen 4x, kdežto kosmetika cca 30x. :)

      Vymazat
  21. Nooo viem si na sebe predstaviť skoro všetky teda okrem tých pánskych :D Najviac sa mi páčia tie tyrkisové outfity a tá béžová tie sú naozaj super, že si to viam aj na sebe predstaviť :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je jasné, že se holka neobleče do pánského oblečení od hlavy až k patě. :) Jsem ráda, že sis něco našla v čem bys šla.

      Vymazat
  22. Jeden outfit krásnější než ten druhý :3. Některé mi moc nesedí, naopak některé jsem úplně celá já :).

    OdpovědětVymazat
  23. Skvelé outfity!

    Pozývam ťa na giveaway: http://hellomynameisev.blogspot.sk/2015/08/back-to-school-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pozvání na giweaway. :)

      Vymazat
  24. Ach jo. Už zase ta škola .. Nejradši bych brečela, když vidím dnešní datum :( .. Outfity jsou krásné ♥

    OdpovědětVymazat
  25. Opravdu moc krásné outfity :)

    OdpovědětVymazat
  26. Nejvíc se mi líbí květované šaty

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  27. tak ten druhý prostě MUSÍM vytáhnou na podzim :))
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím, že se brzy budeš mít příležitost! :)

      Vymazat
  28. Umm, mám ráda takové jednoduché. Tenisky, džíny či nějaké kalhoty, triko a mikina či svetr. <3 ((:

    OdpovědětVymazat
  29. Moc krásné outfity:)
    Jinak beru tě do Affs:)

    OdpovědětVymazat
  30. outfity jsou moc hezké :) hlavně ty červeno černé šatičky:3 to my zase připomíná, že příští týden už končí sranda a začíná škola -_- máš hezký blog jen tak dál :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, za týden touto dobou už budeme mít po prvním dni ve škole. :-D

      Vymazat