Dětský tábor ve Štramberku očima z pozice zdravotníka

7/15/2015 11:52:00 dop.


Mnozí z vás ví, že jsem od 30.6 byla na letním dětském táboru U Kateřiny ve Štramberku. Jela jsem tam dělat zdravotníka pro 254 děti po dobu dvou týdnů. Ten, kdo mě sleduje na instagramu to mohl zaznamenat z fotek, které jsem průběžnė přidávala.
Tábor také zasáhl mou neaktivitu na blogu, měla jsem pouze jednu recenzi v zásobě, tu jste si mohli přečíst ..


Co jsem tam dělala: nepřetržitý lékařský dozor na bezpečnost dětí, poskytování první pomoci, zajištění pohotovostí a lékařů, výdej léků, starání se o děti na izolaci .. a samozřejmě bodování chatek


Kolik bylo úrazů a jak vážné: Naštěstí nic vážného se letos nestalo, děti byli šikovnější a až na pár zlomenin, a jednoho otřesu mozku se nic nestalo. Byly i dny, kdy jsme neošetřily žádné dítě či vedoucí.


Jaký byl harmonogram: 

30.6 - příjezd na tábor, spousta papírování, přebrání zdravotní dokumentace, lékarničky. Seznamení se s kolektivem vedoucích a praktikantů.


1.7 - příjezd dětí, převzetí léků pro děti od rodičů, papírování, představení se dětem a táboru 

2.7 - snídaně, Slavnosti ve Štramberku, malování křídama na chodníky, oddílové činnosti


3.7 - první dopolední návštěva koupaliště, první drobná zranění, tropická vedra

4.7 - návštěva koupaliště, večerní táborák a venkovní promítání filmu o pravěku a fotografií vedoucích

5.7 - koupaliště spojeno se hrou kámen, nůžky, papír.. opalování se, celotáborová hra

6.7 - koupaliště, úrazy - zlomená ruka, tržné rány.., hra šáteček a večerní koupání, návštěva mé maminky 

7.7 - odpolední koupání


8.7 - Hry od vedoucích pro děti - uzly, šifry, rébusy, zdravověda

9.7 -  výlety - Trojnovice, Radhošť, lanovka, stezka odvahy v noci, záchranná služba v táboře



10.7 - hra Pašeráci - úrazy, nemocnice, RTG, hra Magicball, Benátská noc - diskotéka, stardance



11.7 - balení se, slavnostní nástup, předávání diplomů a odměn, rozlučka


12.7 - odjezd dětí, úklid, převzetí výplaty a odjezd domů, vyzvednutí diplomu a DVD se záznamy


Tábor byl fajn, je někdo, kdo na prvním turnuse byl nebo se tam teprve chystá? Jezdíte na tábory?


PROSÍM O NEKOPÍROVÁNÍ FOTEK, JSOU SICE BEZ MÉHO ZDROJE (jméno vlevo dole), ALE I TAK SI JE NEPŘIVLASTŇUJTE. DĚKUJI!

You Might Also Like

18 komentářů

  1. Jé, tábor. :) Já na ně jezdila jako dítě, tedy, byla jsem jen na dvou a na obou nemocná, tak jsem si je moc neužila. :( Dneska bych jezdila moc ráda, ale ve dvaceti už mě na žádný nepustí. :D
    Fotky vypadají skvěle a určitě jste si to i přes tu práci užili, vypadá to tak. :)
    Mimochodem máš moc krásný web. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Užily jsme si nejvíce výlet na lanovku. :-)
      Děkuji za pochvalu webu!:-)

      Vymazat
  2. Z tolika děcek by mě asi brzo hráblo :O mě bohatě stačí když jsou u nás čtyři děcka ( dva synovci a dvě neteře ) mě malování křídou na zem vždycky bavilo :D máš od tam spoustu fotek i zážitků, ale vůbec ti to nezávidím!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fotek mám daleko víc. Není také co závidět. :-)

      Vymazat
  3. Já na táboře v životě nebyla a musím říci že mě to ani nějak neláká. Ikdyž párkrát jsem uvažovala o tom, že bych jednou chtěla jet jako vedoucí což by mě bavilo. Fotky jsou krásné :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já miluji práci s lidmi a především s dětmi. Tudíž jezdím na tábory, jako dítě jsem byla jednou a bylo to super.

      Vymazat
  4. Doufám, že sis to tam užila :). Úloha zdravotníka může být někdy složitá, ale hlavně že se nestalo něco víc vážného :).
    Program zní zajímavě :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě právě program nenadchl, být dítětem, tak se na tom táboře unudím nudou. A ižila, jak se to vezme, brala jsem to pracovně.:-)

      Vymazat
  5. Tak to je fajn že se ti to líbilo. No musím říct že si sebrala celkem zodpovědnost. A hlavní je že se nic velkého nestalo;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už na Kateŕinu jezdím čtvrtým rokem, vím co mě čeká. :-)

      Vymazat
  6. Ty jo z pozice zdravotníka to musí být asi pořádná fuška... No i když ono i asi z ostatních pozic také, protože to je opravdu hodně zodpovědnosti za tolik dětí... Letos se také chystám s babičkou, budu tam její pravá ruka v kuchyni a taky na dva týdny, ale to by mělo být zase tak hrozné.. :) a jak došlo k tomu otřesu mozku? :o

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejhorší to máme my (zápřah 24 hodin denně), protože v noci nás kdokoliv může vzbudit a my musíme fungovat a že se to dělo obden a potom praktikanti, kteří jsou s dětmi v době poledního klidu, zatímco vedoucí spí.

      Vymazat
  7. Dakujem za take priblizenie z pohladu zdravotaka, vzdy ma to zaujimala ze to musi byt asi namahave a mozno aj trosku stresujece, neviem, pre mna by to teda bolo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitý adrenalin to má, ale většinou při hrách v lese, pří kterých je spoustu úrazů. Ale tuto pozici mám ráda. :) Můžeš příští rok jet i ty. :) stačí být medik nebo si udělat kurz. :)

      Vymazat
  8. jako zdravotník? páni, to máš velkou zodpovědnost... ale i tak to muselo být fajne :)) a fotky jsou pěkné ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, jako zdravotník. Já si to tam užila, tato práce mě baví a naplňuje. :) Zodpovědnost to je, ale přeci jen, máme k dispozici neustále záchrannou službu..

      Vymazat
  9. Taky bych chtěla jet na tábor jako zdravotník :3 .. Vlastně od malička jsem chtěla jít na zdravotní školu, ale nějak mi to nevyšlo.
    Je mi jasné, že jsi tam musela mít velkou zodpovědnost a jak se říká " oči na stopkách " .
    Moc pěkný blog! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stačí si udělat kurz Zdravotníka zotavovacích akcí, mít nad 18 let a můžeš jet. :) Všichni si to myslí, ale ne, děti když jsme v táboře dojdou za námi sami, případně nás k případu zavolají. Většinou se jedná o škrábance, naraženiny, zlomimeny, vyražení dechu ..

      Vymazat