Propadák v odstraňování nežádoucích chloupků aneb řekni chloupkům NE!

7/01/2015 03:16:00 odp.





Známe to všichni, ať jsme jakéhokoliv pohlaví. Slunce svítí, oblékáme se do plavek, ale - co s nežadoucími chloupky v různých oblastech?! Já už vyzkoušela nemalé množství produktů na odstraňování chloupků, ať už to byla cukrová pasta, voskové pásky, jednorázové holící strojky až po nějaké produkty založeny na chemii.

Nedávno jsem si koupila za 70 korun tento produkt od Street s domněnkou, že si krém nanesu na partie těla, nechám působit a na pár dní budu mít pokoj..


Teorie: Amoniak má za úkol otevřít iontovou vazbu, proniknout ke kořínku a zničit chloupek, který se uvolní a pomocí špachtličky se jemným tahem odstraní.

Složení: AQUA, CETEARYL ALCOHOL, CALCIUM THIOGLYCOLATE, UREA, PARAFFINUM LIQUIDUM, BEHENETH-25, BEHENETH-10, BEHENYL ALCOHOL, PARFUM, POTASSIUM HYDROXIDE, CAMELLIA OLEIFERA, SEED OIL, BISABOLOL, TOCOPHERYL ACETATE, SODIUM GLUCONATE, TETRASODIUM EDTA, BHT, CI 77891


Nanesla jsem krém na nohy, podle návodu jsem nechala 5 minut na noze s tím, že se špachtličkou pokusím kousek odkrýt, ani jeden chloupek nepovolil. Ani po 10, 15 minutách nic. Smyla jsem to tedy a vyzkoušela to na oblast okolo bikin - tam se nějaký ten tvrdší chloupek přeci jen pustil během 5ti minut, ale žádná sláva. Nejen, že pokožka byla velmi poškozená, ale chloupky za 2 dny začaly růst znovu.


Nanesený krém na nohou v době působení
Produkt jsem pár týdnů poté vyzkoušela na rukou - nechala jsem působit 10 minut a pokusila jsem se stěrkou sundat chlupy. Na výsledek se koukněte sami: ano, chloupky to akorát spálilo, takže mi nezbývalo než vzít žiletku a oholit si zbytek.

Ruka po aplikaci krému a neutralizací vodou s mýdlem
+ přehledný manuál
+ přiložená šplachtlička
- amoniakový zápach
- trvání
- nefunkčnost
- vyhozené peníze

Tento produkt v žádném případě nikomu z vás nedoporučuji, jsou to jen vyhozené peníze.

Máte s nim zkušenosti? Jakou možnost depilace/epilace volíte vy?

You Might Also Like

21 komentářů

  1. Tenhle produkt neznám a díky tvé recenzy si ho nekoupím!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda za to, že má recenze k něčemu je, :-)

      Vymazat
  2. Tak tohle jsme nečekala. Neznám tenhle výrobek, ale po tvý recenzi ho vyhledávat ani nebudu..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já před koupi produktu také ne, čekala jsem více. :-)

      Vymazat
  3. Produkt neznám ale jak už bylo řečeno komentářemi přede mnou, rozhodně ho po tvé recenzi ani shánět nebudu.. :o

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není divu, já před koupi žádnou recenzi na produkt nenašla. :-)

      Vymazat
  4. Děkujem za upozornění, už vím, co si nekoupit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro to ta recenze tady je. :) Není zač. :)

      Vymazat
  5. Díky za vynikající a pravdivou recenzi. Tak vím, co si nekoupit. Já používám normální holicí strojek s žiletkou a nepárám se s tím. Prostě to oholím a jde to. Chloupky pak už moc nerostou. Na ty drobnější mám pinzetu. Jdu na to silou, nikoliv chemií.
    Děkuji ti za oba krásné komentáře a přeji radostný víkend.☼☼☼

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já také, ale chtěla jsem vyzkoušet nėco co vydrží delší dobu, bohužel mě chloupky dorůstají ve stejném množství.

      Vymazat
  6. Super, jsem ráda, že nevidím jen vychvalovací recenze :)
    Já od této firmy používám voskové pásky a s těmi je to v pohodě... respektive se nijak extra neliší od jiných voskových pásek a jsou nejlevnější. Tento krém jsem nezkoušela a díky tobě ani zkoušet nebudu.
    Jinak já používám depilovací krém od Avonu, jmenuje se to nějak Bikini něco...:D Používám jen na intimní partie a rozhodně si nemůžu stěžovat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za tip, rozhodně se na něj kouknu. :-) Já píšu recenze pravdivé, nebudu vychvalovat produkty, které za peníze nestojí. :-)

      Vymazat
  7. Tak tenhle krém je opravdový propadák. Pryč s tím. Od této značky používám voskové depilační pásky na obličej a jsou dobré
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty já zkoušela a akorát mi na nohou zůstalo lepidlo, které nešlo dolů.

      Vymazat
  8. Krém jsem nezkoušela po tvé recenzi ani už nechci. A taky po dlouhé době vidím recenzi, která všechno nevychvaluje :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Píšu recenze jen pro vás, nebudu chválit něco, co si to nezaslouží :-)

      Vymazat
  9. Já osobně upřednostňuji jednoduché a klasické žiletky... zkoušela jsem voskové pásky, jako není to nejhorší, ale přijde mi, že to taky není nějakej velkej zázrak :D

    http://ivetpavlic.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. pekná recenzia :) ja nejako tieto depilácie a krémy nepoužívam..mne postačí klasická žiletka..:D :) aj keď pravda zostanú mi potom na nohách červené bodky..ale po vode po holení zmiznú ako nič :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já naštěští červená místa na pokožce po holení nemám. :-)

      Vymazat
  11. Já mám nejradši klasický žiletky. Zkoušela jsem taky podobný krém,ale vůbec jsem nebyla spokojená. Žiletky jsou podle mě nejlepší no :)

    OdpovědětVymazat
  12. Já od téhle značky používám depilační pásky, na menší chloupky nad horním rtem. A ty pásky jsou skvělé :) ale zjistila jsem, že se nejlépe nahřívají nad sporákem a potom lépe působí :D :) ale ty pásky opravdu doporučuji a aspoň vím, že nemám zkoušet ten krém nebo co to je :D

    OdpovědětVymazat