Narozeninový speciál

7/21/2015 10:06:00 dop.



Krásné úterní dopoledne,

dnes je to přesně dvacet let, kdy jsem přišla na svět. Je to den, kdy už nejsem - náctiletá, ale -cetiletá. A jelikož mám dnes narozeniny, tak jsem se rozhodla, že nebudu slavit jen já, ale dám dárek i já vám v podobě tohoto článku  + info, kdy bude giweaway). Narozeniny jsem už slavila v sobotu s pár lidmi a tuto sobotu budu slavit s dalšími. Samostatný článek o tom, co jsem dostala k narozeninám nebude. Zařadím to do novinek za měsíc červenec. Navíc je to převážně kosmetika, dekorativka, kabelka, bonboniéry a peněžní dárky (příspěvek na můj nový notebook nebo abych si za to koupila něco sama)




Nedá se říct, že by to byly nejkrásnější narozeniny mého života z osobních důvodů.


Co jsem za těch dvacet let dokázala, prožila, co se mi povedlo nebo naopak nepovedlo

- narodila jsem se (byla jsem ta nejrychlejší)
- první krůčky, slova, věty
- první velké úrazy - spadnutí do kanálu, šití
- oslavy narozenin a svátků
- návštěva Mateřské školy a základní školy
- šikana, kyberšikana, násilí  (i přes to o tom teď píšu na inernetu) + velký dopad na psychiku
- hra na elektrickou kapelu, působení ve školní kapele
- výhra nad depresí
- druhé místo v cyklistickém závodě mezi samými kluky
- bodnutí sršněm (jsem alergik)
- přijetí na střední školy (Rekondiční masér, Sociální činnost, Kadeřník)
- fotografka na různých akcí
- našla jsem přítele se kterým jsem do dnes
- úspěšné zkoušky kurzu Zdravotníka zotavovacích akcí
- založení blogu
- v roce 2015 úspěšné vyučení v oboru Kadeřník - prospěla s vyznamenáním
- nástup na nástavbové studium v oboru Podnikání 

               a mnoho dalšího, co mě v životě čeká

Kdy bude první giweaway a jaké budou ceny? Chodí mi otázky typu "kdy bude giweaway a jestli i já ji budu pořádat" - ano, budu ji pořádat až dosáhnu 150 odběratelů. A výhry budou spojeny s tímto blogem, tudíž kosmetický balíček v určité hodnotě nebo nějaké voucher do obchodu ..



                                      Děkuji všem moc za krásná přání..                                                 
                                                                   



           Instagram

You Might Also Like

14 komentářů

  1. Všechno nejlepší k narozeninám :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/07/recenze-purex.html

    OdpovědětVymazat
  2. Happy Birthday Dendy :) máš tu o sobě napsaný zajímavý věci :O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :) Věci jsou pravdivé všechny, některé bohužel smutné.

      Vymazat
  3. Jé, tak to tedy gratuluji. :) U těch tvých věcí, cos dokázala, se mi strašně líbí to "narodila jsem se", je to strašně milý. :) A taky gratuluji, že máš přítele, se kterým jsi dodnes, i když nevím, jak dlouho s ním jsi, ale i tak. Mě je jako tobě (ale jsem starší, bude mi 21 v říjnu už) a mám snoubence kterého si příští rok budu brát, tak jsem vlastně taky strašně moc šťastná. :)
    A tak myslím, žes z dárků asi měla radost a to je hlavní u těch dárků... :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc Veri, s přítelem jsme spolu přes 2 roky, ale známe se déle. Páni, tak to Ti moc gratuluji a ať jste spolu šťastní a spokojený po celou dobu. :)

      Vymazat
  4. opožděně všechno nejlepší! :)) doufám, že si v sobotu oslavu užiješ :)) a je úžasné, co jsi dokázala... jsi silná! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Karamelko, děkuji! Oslava se nakonec nekonala, ale přesouvá se kvůli mého úrazu. :-D Můžu za sebe říct, že jsem na sebe pyšná s tím, jak jsem si jedno období prošla a zvládla jsem najednou více věcí, kdežto např. mí kamarádi by to dávno vzdali.

      Vymazat
  5. Jé, mě bylo dvacet v neděli :D ..opožděně Ti přeju všechno nejlepší :))

    anotherdominika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji a tobě také všechno nejlepší. :D

      Vymazat
  6. Gratuluji ke krásným kulatinám :)

    OdpovědětVymazat
  7. Sice " trochu " opožděně, ale i tak ti přeju všechno nejlepší a plno nápadů v blogování do dalších let! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, děkuji moc. :) Vůbec nevadí, že opožděně.

      Vymazat