Měj krásně hnědou pokožku se značkou Nivea / RECENZE

7/24/2015 11:19:00 dop.


Začátek i konec července nám dává/dával pořádně zabrat a nezbývalo nic jiného než se obléknout do plavek a naložit se někam do vody. Tak jako vybíráme slušivé a padnoucí plavky, měli bychom kupovat kosmetiku určenou k opalování a po něm.

Já za svůj život vystřídala několik značek - Astrid, Lilien, Nivea .. všechny mi připadaly na jedno brdo, ale až dnes jsem se jim podívala na zoubek a rozhodla jsem se, že vám otestuji 2 produkty od Nivei.


Prvním z nich je Olej na opalování  Protect & bronzer ve spreji, který podporuje zhnědnutí pokožky, olej je určen pro lehce opálenou pokožku. Já mám střední ochranný faktor - 20 Medium. Bohatě mi stačí, dá se ale sehnat jak s nižším, tak i vyšším faktorem.


Tento olej testuji zhruba měsíc téměř denně a nemohu si na něj stěžovat, vždy než jdu do vody si ho aplikuji na pokožku, lehce rozetřu a i když jdu ihned do vody, zůstane na pokožce lehoučký film. Další výhodou je to, že se jedná o ,,suchou verzi oleje", což mohu potvrdit.





Co píše výrobce: Hedvábný voděodolný olej chrání pokožku, hydratuje ji a zajistí její dlouhotrvající opálení. Složení obsahuj přírodní rostlinné výtažky, které podporují tvorbu pokožce vlastního melaninu a tím při pravidelné aplikaci přispívají k intenzivnějšímu opálení pokožky. UVA a UVB filtry poskytují okamžitou ochranu před spálením. Neobsahuje samoopalovací látky.



Můj názor: Lepší olej jsem ještě nenašla a ráda se k němu vrátím až mi dojde. Co musím vyvrátit je to, že ani po měsíci aplikování spreje nejsem krásnė hnědá jako ze solária, ale rozdíl je viditelný. Lze se i přes sprej spálit.

+ praktické balení
+ parfemace
-/+ cena (299,-)
- 80% efekt zhnědnutí

Olej po aplikaci na pokožku
Olej po jemném rozetření na pokožce
Složení: Alcohol Denat, Octyldodecanol, Homosalate, Octocrylene, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Ethylhexyl Salicylate, Acrylates/Octylacrylamide Copolymer, Glycyrrhetinic Acid, Tocopheryl Acetate, Aqua, Linalool, Limonene, Butylpheryl, Methylpropional, Benzyl Alcohol, Alpha- Isomethyl Ionene, Citronellol, Eugenol, Coumarin, Geraniol, Benzyl Benzoate, Parfum



Po opalování je dobré myslet i na regeneraci pokožky, které slunce dává zabrat. Já nepatřím mezi ty, které se po sprše rádi mažou mlékem po opalování - důvod je ten, že mléka se pomalu vsakují a já se nemohu ihned obléknout. Proto Nivea pro nás myslela a vymyslela toto osvěžující mléko po opalování do sprchy s výtažkem z okurky. Stačí se ve sprše natřít mlékem,jemně vmasírovat do pokožky a opláchnout!



Co píše výrobce: Snadný způsob, jak osvěžit  a zklidnit pokožku po opalování. Složení s okurkou zanechá pokožku svěží a hydratovanou ihned po sprchování. Bez lepivého pocitu.

Můj názor: Nelepí, částečně pokožku hydratuje, řekla bych průměrný výrobek. Pokud se nespálíte na slunci, produkt stačí na regenerci pokožky, ale pokud se lehce spálíte - je zapotřebí použít panthenol pro zklidnění pokožky.


+ nelepí
+ můžete se ihned obléknout
+ praktické balení (až na zbytky mléka)
+ lehká parfemace
-/+ cena (od 189,-/250ml, 244,-/400ml)
- kluzká sprcha/vana (výrobce varuje)
- na spálenou pokožku nestačí

Mléko po aplikaci na pokožku
Mléko po rozetření

Složení: Aqua, Cera Microsristallina, Parsffinum Liquidum, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Hydrogenad Coco-Glycerides, Stearyl Alcohol, Myristyl Alcohol, Parfum, Cucumis Sativus Juice, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Sodium Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Sodium Carbomer, Propylene Glycol, Phenoxyethanol, Linalool, Citral, Limonene.


Jakou kosmetiku na opalování používáte vy? Chodíte do solária?

Děkuji značce Nivea za poskytnutí těchto výrobků k recenzi.


                                               Mějte se krásně, Vaše

You Might Also Like

14 komentářů

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Hezká recenze, ale ani jedno bych si asi nekoupila. 😊 do solárka nechodím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu. Možná časem vyzkoušíš nějaký super zázrak a podělíš se na blogu o něm. :)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej. Doporučuji ti, počkat si na slevy a poté si jich koupit více (varianty)

      Vymazat
  4. Nivea je jednou z mých nejoblíbenějších značek. Jinak na opalování žádné přípravky nepoužívám a když ano, tak jedině z Avonu.

    Do solária nechodím :) .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nivea je u nás stálice již od mého útlého věku a co se týče kosmetiky Avon - miluji jejich tělové spreje a jednu toaletní vodu! :)

      Vymazat
  5. Já se moc neopaluji a když ano, tak se namažu opalovacím krémem od Avonu a do solárka nechodím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já se právě mažu i před tím, než jdu nakupovat apod, mám ráda, když vím, že má pokožka je chráněná. :)

      Vymazat
  6. tyjo to je dobrý :O Jo ráda spřátelím:)

    OdpovědětVymazat
  7. Dobrý článek. taky už jsem vyzkoušela spousta opalováků od Nivei. Moje zkušenost s Niveou je taková že je na mě většina produktů hodně mastných.. Moje pleť je mastnější, takže si musím dávat bacha na příliš mastné produkty. Sprchové mléko do sprchy už jsem vyzkoušela od Nivey, líbí se mi parfemace ale jak říkám na mě moc mastné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já naštěstí mám pleť normální a v zimě suchou, takže na mě je mastnota akorát. Mám ráda hutnější a mastnější krémy - zvláště na noc. Každý máme jinou pleť a nesneseme všechny produkty. :)

      Vymazat
  8. To zní vše vážně fajn. Nivea opalovák si pamatuju že jsme používali když jsem byla malá. Ale je jasné že i když tam je že ti to opálení udrží tak to tak většinou není. Já osobně se musím mazat 30.. Jsem fakt bledá a pak mám spálená ramena. A to není příjemná . No a nejhorší je když si spálím pěšinku. To řeším tak že si vezmu přední vlasy a dám si je na pěšinku a udělám si takovej culík. A pak si jí nespálí:) Mimochodem mohla bych se zeptat zda-li máš nějakou oblíbenou pleťovou masku nebo něco? Něco hledám a myslím že ty mi poradíš dobře ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento sprej je určen pro již trošku opálenou pokožku, já ho používala od doby, kdy jsem nebyla opálená vůbec a můj přítel už opálený byl a účinek jsme viděli u obou stejný.. Pěšinku jsem si tedy ještě nespálila a ani jsem se s tím nesetkala.
      Co se týče pleťových masek, tak si občas dopřeji jogurtovou masku nebo žloutkovou (napatlám si to na obličej a za dvacet minut opláchnu) a z hotových používám masky Balea a Oriflame. Určitě se řiď podle toho, jaký typ pleti máš. :)

      Vymazat