7/29/2015 10:17:00 odp.

BIG SUMMER NEW IN!


Možná si říkáte, že už dlouho nebyl na blogu článek s nákupy, ano, je to pravda. Poslední haul jsem psala v dubnu a od té doby jsem si postupně dokupovala/dostávala oblečení a kosmetiku. A abych to nemusela psát zvlášť každý měsíc, nafotila jsem to až dnes. Připravte se na to, že článek bude hodně dlouhý, protože novinek je spoustu.  Tohle jsou nákupy do půlky července. Co jsem si koupila poté bude v nákupech v srpnu. Zahrnu tam i věci, které jsem dostala k narozeninám. Upozorňuji, že ne všechnu kosmetiku jsem si koupila sama, nějaké produkty mám k recenzi či to jsou výhry z giweaway.
Myslím, že můžeme jít na to. Oblečení, které jsem si koupila již brzy uvidíte v letních outfitech, které pro vás připravuji. Začneme kosmetickou části..


Jako první jsem vyhrála v giweaway u jedné slečny nádherně parfemované tělové mléko od Dove, Nivea mi zaslala k recenzi dva produkty k opalování/po opalování (recenze v minulém článku), kondicionér od Pantene s úžasnou parfemací, mohu doporučit, ten jsem koupila v Albertu za 55 kč.


Vyhrála jsem v giweaway nějaké vzorečky od Vichy - krémy, make-upy. Z hotelu BAX jsem si dovezla toaletní mýdelko, šampony a sprchové gely.


Krém na ruce od Avonu, který mi parfemací připomíná vůni chirurgie (mám ráda vůni dezinfekce), jinak je s kakaem a lotosovým květem, krém na ruce od značky Crabtree & Evelyn. Parfemací mi příjde jako mléko po opalování od Nivei, krém na strie pro těhotné ženy a vzorek make-upu od Max factor - výhra v giweaway. Mast Calcium, můj největší pomocník na spálenou a poškozenou pokožku. Koupila jsem ji v Moji lékárně za 35 kč.


Doma jsme dělaly zásoby dámských hygienických potřeb a ke vložkám byl zdarma přiložený balíček s 25 kusy odličovacích tamponků značky Bella, přírodní pemza na odumřelou kůži na ploskách nohou. Tu používáme snad všichni. Co více k ní říkat. Cena 19 kč v drogerii. Depilační krém od značky Strep, koupila jsem ho asi za 70 kč v Penny marketu. [Četli jste na něj recenzi?]


V Rossmannu měli v akci paletky od Make up revolution za 199 kč. Já si vybrala tuto s nude odstíny a se šimrem, paletku korektorů od Rival de Loop za 55 kč. Kosmetika Moje mi k recenzi zaslala několik řasenek, balzámy na rty a dva laky na francouzskou manikúru (recenze koncem měsíce) a poslední věc u dekorativky je fialová řasenka The one, wonder lash prismatic mascara od Oriflame, cenu nevím, dostala jsem ji k objednávce parfému.





Antiperspirant na nohy a deodorant do bot od Peo, klasické deodoranty na nohy, v létě to snad používáme všichni, cena 40 kč v Penny marketu, Nivea invisible antiperspiranty pro dámy i pány (ten mám pro přítele), byla akce 1+1, 1 ks vyšel na 40 kč, deodorant Paradise od Bi-es, sladká vůně, bez které si léto neumím představit.



Micelární voda od Garnier, obsah balení 400 ml, momentálně ji používám a jsem s ní maximálně spokojená, odlíčí i voděodolný make-up a nedráždí oční okolí, cena 140 kč v Penny Marketu, pleťový krém od Garnier s výtažkem z jasmínu, o tom ještě nic říct nemohu, protože ho nepoužívám, cena 80 kč v Penny Marketu, tyčinka na rty s ochranným faktorem 30 od značky Lilien, jemná parfemace měsíčku lékařského, koupila jsem si ho, když jsem byla na táboře kvůli tropickému počasí, cena 35 kč v kiosku.


Můj oblíbený roztok na kontaktní čočky ESO, kupuji pravidelně, teď měli pouze střední balení za 380 kč v Optice, Nivea anti-celulite serum, tu mi daroval přítel, jelikož on náznak celulitidy narozdíl ode mně nemá, sprchový gel od Palmolive s plumérii, mangem a oleji, krásně sladká parfemace, která je akorát na letní počasí, cena 30 kč v Penny Marketu. Těsně před táborem mi došel kondicionér, tak jsem si v tescu vybrala tento od Timotei - krásná vůně a za 40 kč? Neberte ho. Používám ho velmi ráda, vlasy nezatěžuje, nemastí a jsou po něm lesklé, hebké a vyživené.


 Vzorky od Nivei, šampon  Eridanous z Lidlu za 37 kč, intimní gely od Chilly  (mentolový je velmi příjemný intimní gel, nepálí, jen je příjemně svěží, ale po usušení se osuškou jej moc necítíte), jeden za 70 kč v Penny Marketu.


Parfém Love potion od Oriflame, sehnala jsem ho společně s řasenkou za nějakých 300 kč, nádherně voní a já si ho ráda šetřím na lepší chvíle. toaletní voda Summer white bright od Avonu za 170 kč, svěží vůně, která docela dlouho vydrží na těle, rychle ubývá.


Plavky z Gate, které jsem kupovala zvlášť, jeden díl mě vyšel na krásnou cenu 128 kč. Jsou v černé barvě, zavazují se pomocí šňůrek, na zadku mají navrstvený lem. Na postavě jsou nádherné. Dají se sehnat ještě teď za nějakých 70 korun.


Podprsenky s krajkou z Gate, dvě mám stejné, jelikož se mi hrozně líbily a ty byly ve slevě za 68 kč a ta třetí stála 148 kč. Co si budeme povídat, z Tezenisu jsou podprsenky o dost kvalitní. Ale službu na pár měsíců snad vydrží.


 Pyžamo z prodejny Pepco, s motivem kočky a textu ,,Meow do you do". Zamilovala jsem si ho hned, jak jsem ho viděla, je ze 100% bavlny a teď v létě ho mám na sobě skoro pořád. Stálo 120 kč. Na fotce je dost vybledlé, ale jinak je to světloučká růžová a šedá barva.


V Hervis sportu mě uchvátila tato poslední tepláková souprava od značky Nike, jedná se o elastickou mikinu a tepláky, je hrozně příjemná, barva je odlišná od této fotky, nejspíš vám sem někdy hodím fotku, jak vypadá na sobě. Stála 899 kč. Skinni jeans jste mohli vidět ve vlogu ze Znojma, kde jsme je měla na sobě v kabince. Koupila jsem je v Terranově za 400 kč.


Černé basic triko s 3/4 rukávem. Je z velmi pevného materiálu a dělá pěkné břicho. Stálo zhruba 140 kč v jednom butiku.


Bílá košile s krátkým rukávem, tu jsem kupovala někdy v březnu, v New Yorkeru za 400 kč. Dám vám ji do outfitu, aby jste viděli, jak ve skutečnosti vypadá na postavě. Omlouvám se za to, že není extra nažehlená kvůli fotce.


Šaty s krajkou a 3/4 rukávem, koupila jsem je 2 dny před předáváním vyučních listů. Zamilovala jsem si je prvním pohledem. Koupila jsem je u vietnamců, když kamarád sháněl nějaké doplňky k autu. Stály 350 kč. Také vám je dám do outfitů někdy v budoucnu, abyste viděli, jak vypadají.


Topy bez rukávů ve žluté a bílé barvě. Z velmi příjemného materiálu. Dají se nosit ke všemu. Koupila jsem je v Lidlu za cenu 99 kč/ 2 topy v balení.


Ponožky - také jsem se potřebovala vybavit tmavými ponožkami na tábor (mám většinu bílých a ty se do lesa jaksi nehodí). Ty světlé jsem stihla koupit v Lidlu za 60 kč a ty tmavé u vietnamců ve večerce, ceny se pohybovaly od 35 kč výš.


Spodní prádlo v podobě kalhotek, ne, že bych jich doma měla málo, ale nějaké nové se na tábor vždycky hodí. Kupovala jsem je v nouzové situaci před táborem u vietnamců. Stály od 19 kč. Co více ke kalhotkům říkat, nosíme je všichni a běžně oblečení u vietnamců nekupuji.


Poslední kusy oblečení jsou tyto dvoje kraťásky, jedny ve světlé růžovoučké barvě a druhé s potisky květin a lístků, jsou z velmi pevného materiálu. Koupila jsem je v C&A, po 250 kč.


Kabuki štětec, ten jsem koupila zároveň se šatičkama, za 50 kč. Co mě překvapilo je to, že nepelichá a má příjemné, semišové štětiny. Chtěla jsem ho hlavně kvůli odjezdu na tábor, abych nemusela tahat velké štětce.


Před praktickýma zkouškama nám řekly, že si máme sehnat všechno svoje, tak jsem začala vyhledávat vysoušeče vlasů. Mistrová nám poradila, že jednou za čas mají výborné fény v Lidlu. No a týden na to ho tam měli. Vzala jsem si bílou verzi. V balení byl také úzký nástavec a difuzér. Stál mě necelé 400 kč.

Dále jsem si koupila cestovní velký kufr, ale toho nemám prozatím fotku, a ani nevím, zda ho budu fotit. A určitě jsem ještě na nějaké věci zapomněla - jsem také jen člověk a bohužel, někdy se stane, že to během dvou měsíců prostě zapomenete co si koupíte (nepíšu si to).

Co jste si koupili vy? Baví Vás hauly nebo dáváte přednost jiným článkům, případně jakým?



You Might Also Like

19 komentářů

  1. Toho teda je! :D Krásný oblečení, pyžamo s kočičkou je úplně super! :3
    Jinak šampón od Pantene mám taky, úžasné voní a lepší micelární voda než od garnier prostě není :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě ještě vyhovuje micelární voda od Nivei pro citlivou pleť. Já si plánuji koupit šampony od Pantene z řady Aqua, ale až mi dojdou zásoby co mám doma v šuplících. :-D

      Vymazat
  2. tu paletku od makeup revolution chci:3
    jo a mám zájem o spřátelení blogů :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že je ještě mají v drogerii Rossmann. :) To jsem ráda, že máš zájem. :)

      Vymazat
    2. Tak já si tě jdu přidat mezi sb. Jinak dívala jsem se v našem rosmanu a nemají jí tam:(

      Vymazat
  3. Ty podprsenky jsou pěkný a za ty peníze..taky bych hned brala :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel dlouho nevydržely. Radši si připlatím a vydrží mi podprsenka alespoň rok.

      Vymazat
  4. Ta garnierka je best ever! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji mám teprve krátce, ale přesto jsem s ní moc spokojená! :)

      Vymazat
    2. Já mám sice tu růžovou, ale myslím, že nijak velkej rozdíl v nich nebude. :)

      Vymazat
    3. Ta je tuším pro citlivou pleť, že? :)

      Vymazat
  5. Hauly mě baví a koupila sis spoustu zajímavých věcí a kosmetiky :) jééé ty si děláš francouzkou manykúru... ta se mě vždycky líbila, než jsem si jí zkusila udělat a nešlo mi to :( ale moooc se těším na tvou recensy!!! Já si léčím popálenou kůži od sluníčka tělovým mlékem s pantenolem a moooc mi pomáhá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, chtěla jsem si ji udělat už x s těmito laky od značky Moje, ale mají tak řídkou konzistenci, že mi to stékalo. Ale hodlám si pořídit šablony a dělat to s nimi, možná to bude lepší. Pokud se mi to podaří, udělám na to "návod". :) Mě se francie na nehtech strašně líbí. A jaké mléko po opalování používáš?

      Vymazat
  6. Panejo, tolik věcí :D .. Hrozně se mi líbí ty plavky a to růžové tílko s kočičkou :3. Kolik jsi za to všechno utratila? :O

    Jinak já si za tento měsíc ( no tento - teď už minulý ), koupila letní ( krátké ) tílka a dalších několik oblečení :) .. Až dodělám 30 denní výzvu, asi začnu taky takové články psát

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za to co jsem platila sama okolo 3.800 kč. Spoustu věcí jsem dostala. A kupovala jsem i nějaké boty. Určitě piš! Ráda k tobě na blog zajdu. ;)

      Vymazat
  7. Tý jo, to je mega haul. :) Musím konečně zajít na ty výprodeje do gate. :D A to pyžámko je strašně cute. :33

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zajdi. Mají tam krásné kousky. :) Některým jsem neodolala.

      Vymazat
  8. Já budu muset někdy naštívit drogerii Rossmann, protože tam mají kosmetiku od Makeup revolution a to mě hodně moc láká a ta paletka vypadá fakt luxusně :) Já mám také micelární vodu od Garnier, akorát takovou tu jak má obal hodně do růžova a s tou jsem taky opravdu moc spokojená :) To pyžamo je strašně hezkýý i to spodní prádlo :)
    Mooc pěknej článek celkově, musel dát určitě hodně práce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A dokonce budou rozšiřovat sortiment. Já mám paletky dvě a nestěžuji si na ně. Já teď mám normální pleť tak proto jsem si vzala tuto verzi.
      Děkuji. Práci dal asi jako každý druhý článek. :)

      Vymazat