VLOG | 3 denní dovolená na Znojemsku v *** hotelu BAX, Freeport, Dyje

6/24/2015 08:27:00 odp.


Po písemných zkouškách jsme se s přítelem vydali na dovolenou do Znojma, kde jsme nedaleko odtud měli rezervovaný hotel. Vyjeli jsme vlakem z Ostravy brzy ráno a kolem 11 dorazili na znojemské nádraží. Zašli jsme si na malý oběd v podobě hamburgeru a autobusem se svezli do obce, kde se hotel nacházel.
Exteriér hotelu mě velmi zklamal, kdežto interiér byl docela pěkný. Měl vlastní bar .. pokoje byly klasické s vlastní koupelnou (včetně sušiče vlasů) a televizí se satelitem - většinou nebyl signál a hotel měl být pokrytý bezplatnou wifi, která s námi nekamarádila.
Chodili jsme na procházky, fotili se u řeky Dyje, navštívili jsme Freeport, dětský zábavný park, pizzerku. Ty dva dny jsme si tam maximalně užili, i když já z osobních důvodu první den skoro ne. Snídaně byly formou švédského stolu a tříchodové večeře jsme si mohli vybrat sami - i když jen ze 4 jídel.
Když bych to ale shrnula, pobyt mě neurazil ani nenadchnul, ale čekala jsem od toho více. 

Jak to tam zhruba probíhalo se můžete podívat na fotkách, které jsem pořídila. Tímto děkuji rodičům příele za přenechání jejich vánočního dárku v podobě voucheru.

Znáte tento hotel? Byli jste někdy ve Znojmě nebo tam bydlíte? Kupujete si i vy vouchery?









Freeport










You Might Also Like

21 komentářů

  1. Ubytování mi přijde jako dobrý průměr, klidně bych tam na víkend jela :-) Ve Znojmě jsem nebyla ani nepamatuju, prý tam bývá super akce jejich vinobraní

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To věřím. Takové akce bývají super! :-)

      Vymazat
  2. Tvůj článek se mi hrozně moc líbí, protože mám ráda skutečné deníčkové záznamy ze života. Není to vykonstruovaná povídka. Také jsi přidala moc hezké fotky. Důležité je, že jsi ten pobyt strávila s milovaným člověkem. Ten interiér je docela uspokojivý. Já Znojmo vůbec neznám. ☼☼☼

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda, v úterý jedu na tábor jako zdravotník, tak se určitě dočkáš i dalších vlogů odtamtud. :-)

      Vymazat
  3. Moc krásně napsané, já jsem si deníček nikdy nevedla, ale články se mě líbí a obrázky jsou hezké...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také si deníčkové články moc nevedu, ale tohle mi prislo jako fajn napad, kdybych tocila na youtube bylo by to formou videoveho vlogu. :-)

      Vymazat
  4. Tady si někdo pořádně užívá... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Příště bych zvolila hotel, kde je i wellness. :-D

      Vymazat
  5. Pěkné fotky. Úplně jsem dostala chuť na pizzu! :D
    Je škoda, že sis to neužila více. Na tomto místě jsem nikdy nebyla, ale ten dětský zábavný park mi je povědomí. No, je možné, že ty parky jsou všechny na jedno brdo :D A vouchery jsem zatím tedy také nezkoušela... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Parky mi příjdou totožné, i když tento byl super! Také jsme z toho, že jsemsi to neužila byli smutní, ale užjsem v pohodě, đělali mi x odbėrů, ale vše dopadlo dobře. :-)

      Vymazat
  6. Moc hezký fotky :) v hotelu ani ve Znojemsku jsem nikdy nebyla :(

    OdpovědětVymazat
  7. Ve znojmě jsem byla, já ty Hatě moc nemusím. jediný solidní obchod Terranova jinak samé drahé, pro mě nedostupné. Svetřík za 2 tis. si nekupuji běžně.
    Pokud člověk jede kolem, je dobré se zde zastavit ale jet sem kvůli tomu velkou dálku se nevyplatí.

    OdpovědětVymazat
  8. Ve Znojmě sem nebyla. Ale asi by to tam nebylo špatné. Asi bych tam nejala na dovolenou ale i tak:) Jsem zvyklá někam jet a pak se vrátit domů. Máš to hezky nafocené a nejvíce by se mi líbil asi ten park :D Ale tak aspoň něco;) Mimochodem na mém blogu probíhá Giveaway tak se klidně přihlaš ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenže pokud někam jedeš 260 km, tak se ti nevyplatí se za pár hodin vracet domů. :-) Díky z pozvání, určitě se přihlásím.

      Vymazat
  9. Ve Znojmě jsem nikdy nebyla. S rodinou jezdíme do Albrechtic nad Jizerou a tam je to překrásné :) Škoda, že sis to neužila více :( krásné fotky, hlavně ten park :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Albrechtice neznám. :-D To ano, všechny dny nejsou tak jak bych si představovala a takové věci si člověk nevybírá..

      Vymazat
  10. Nevypadá to tam špatně :) Já se naposled válela v hotelu v Děčíně, a tam to bylo božský! :D Znojmo mám sice nedaleko, ale snad nikdy jsem tam nebyla, zato Hatě znám poměrně důvěrně:))

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To my měli Znojmo zhruba 250 kilometrů

      Vymazat
  11. Ahoj :) Hotel Max znam moc dobre :) Moji rodiče ho nechali postavit :D ted uz je to cca 4 roky co ho nemame a vypada skvele! Bydlíme ted 400km dal.. musime tam nekdy zajet! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Tak to je skvělé. Určitě zajeďte. :)

      Vymazat