6/21/2015 08:00:00 dop.

TAG: 105 otázek, na které se nikdo neptá


Dnes mám pro Vás celkem netradiční článek a to Tag, který v sobě skrývá to, na co byste se nejspíš neptali. Pokud Vás tento typ článku baví, čtěte dál, pokud ne, přeskočte ho.
Otázky jsem si převzala z youtube a některé jsem si vymyslela sama. Nebudu dále zdržovat, je toho spoustu, tak můžeme jít rovnou na to.

1. Spíš s otevřenými nebo se zavřenými dveřmi? Doma se zavřenými a u přítele s polootevřenými.
2. Bereš si domů šampony a kondicionéry z hotelů? Já do hotelů moc nejezdím a když už, tak to použiji tam a nebo si je vezmu .. Je někdo, kdo by si nebral ty malá mýdelka?
3. Nosíš župan? Ano, každý den, když jsem doma.
4. Ukradla jsi někdy dopravní značku? Ne, proč bych to dělala?
5. Používáš post-it nálepky? Používám je téměř denně.
6. Jak velkou máš postel? Mám dvě postele u sebe.
7. Vystřihuješ si kupóny, aniž bys je využila? Vystřihuji si to, co si myslím, že využiji a někdy něco zbude.
8. Máš pihy? Bohužel ano.
9. Spíš se zataženými závěsy nebo žaluziemi? Mám pouze žaluzie. Kdyby byly vytáhlé, tak bych neusnula.
10. Usmíváš se vždycky na fotkách? Na momentkách ne.
11. Co tě nejvíce u lidí rozčiluje? Blbost, sobeckost, ..
12. Už si někdy stanovala? Ano, dopadlo to tak, že jsem odtamtud utekla kvůli deště.
13. Počítáš někdy kroky při chůzi? Když se hodně při chůzi nudím, tak jo a docela často. Neříkejte, že vy ne.
14. Koušeš tužky? Nekoušu.
15. Tancuješ někdy bez hudby? Já netancuji a když už, tak s hudbou.
16. Jaká je tvá písnička týdne? Hodně poslouchám Charli XCX Boom clap a Calvin Harris Summer
17. S kolika lidmi jsi strávila tento týden? Tento týden jsem měla praxi, takže se spoustou klientů, kamarádů, rodinou ..
18. Máš nějaké gramofonové desky? Ne, k  čemu by mi byly?
19. Máš gramofon? Ne.
20. V čem spíš? V pyžamu, buď v šortkách a tílku nebo v dlouhém triku a v kalhotech.
21. První koncert? No, to abych řekla pravdu už nevím .. ale co si pamatuji tak skupiny na Tatrafestu v Kopřivnici.
22. Už si byla někdy zamilovaná? Ano, a ještě jsem.
23. Umíš srolovat jazyk? Ono to jde? Neumím.
24. Čí koncert bys ráda viděla? Mandrage, na ostatních jsem již byla a nebo budu.
25. Brambůrky nebo křupky? Těžko říct, chutná mi obojí a nejvíce brambůrky od Lays a Secalo křupky.
26. Čaj nebo káva? Čaj, káva mi nechutná.
27. Umíš dobře plavat? Jak se to vezme .. já myslím, že ano.
28. Jsi trpělivá? Záleží, jak v čem.
29. Umíš zadržet dech bez ucpání nosu? Ano.
30. Nike nebo Adidas? Mám více věcí od Adidas.
31. Věříš na duchy? Já na ně věřit nechci.
32. Studený nebo horký čaj? Teplý, studený mi nechutná. Až na Bubble tea, Tapi tea, Nestea..
33. Chceš děti? Jen jedno dítě.
34. Máš děti? Nemám děti a v nejbližší době je neplánujeme.
35. Chceš se vdát? Časem určitě ano.
36. Chybí ti právě někdo? Pořád mi někdo chybí.
37. Tvoje oblíbená barva? Růžová, bílá a černá.
38. Umíš plést nebo háčkovat? Jako malá jsem se o pletení pokoušela.
39. Jsi tvrdohlavá? Většinou ano.
40. Umíš u auta vyměnit olej? Ne, neumím.
41. Jsi líná? Jak kdy.
42. Co je nejlepší jídlo k snídani? Já nesnídám.
43. Kolik jazyků umíš? Umím češtinu, angličtinu. A jednu dobu jsem se učila němčinu.
44. Odebíráš nějaké časopisy? Pravidelně ne, ale občas si koupím Žena a život.
45. Máš strach z výšek? Jednu dobu jsem měla. Nějak mi nevadí.
46. Kdy běžně chodíš spát? Mezi 10-12 hodinou.
47. Bereš denně vitamíny? Ano.
48. Nosíš pantofle nebo bačkory? V zimě bačkůrky.
49. Čím jsi chtěla být jako dítě? Veterinářka a záchranářka.
50. Na které filmy můžeš koukat pořád dokola a stále se ti líbí? Requiem pro panenku, Hvězdy nám nepřály, Dvanáct do tuctu, Ledové ostří. Je jich opravdu hodně.
51. Jaký je tvůj oblíbený sendvič? Já sendviče nejím.
52. Kde se vidíš za 10 let? V Praze v rodinném domečku, s přítelem a dítětem.
53. Koho jsi naposledy políbila? Mého přítele.
54. Co je tvé znamení v čínském horoskopu? Jsem prosím Vepř!
55. Kolik sníš za den rohlíků? Někdy žádný a někdy i 6.
56. Zašíváš děravé ponožky nebo je vyhazuješ? Pokud je maličká dírka, tak zašívám, jinak vyhazuji.
57. Už jsi někdy dostala pokutu za rychlou jízdu? Nemám řidičák.
58. Už ti někdy při jízdě došli pohonné hmoty? Nemám řidičák.
59. Byla jsi skautka? Ne.
60. Umíš u auta vyměnit olej? Neumím.
61. Dívala ses na mýdlovou operu? Nedívala, neznám.
62. Umíš šít? No, kdybych se na to podívala, tak bych to uměla.
63. Už jsi někdy měla pocit deja vu? Jednu dobu jsem ho měla docela často.
64. Umíš ošetřit ránu? Jsem zdravotník, takže ano, umím. A baví mě to.
65. Opila ses někdy? V 16 letech, od té doby nepiji.
66. Zdají se ti muzikály moc kýčovité? Jak které.
67. Jaký je tvůj oblíbený ovocný koláč? Všechny od mé babičky.
68. Mc Donald nebo KFC? Více chodíme do mekáče.
69. Do čeho si namáčíš kuřecí nugetky? Sladkokyselá omáčka.
70. Kdy jsi naposledy napsala dopis na papír? Zhruba dva měsíce zpátky.
71. Tvoje oblíbené jídlo? Plněná kapsa, niva na jakýkoliv způsob, řízky, těstovinový salát.
72. Nechala by ses nahá nafotit do časopisu? Za x tisíců proč ne. Ale jen ve spodním prádle.
73. Pokud jsi v manželství, tak jak dlouho? Nejsem v manželství.
74. Kdo je lepší - Lucie bílá nebo Gabriela Gunčíková? Ani jedna, Lucii neposlouchám, Gabrielu neznám.
75. Brala jsi někdy hodiny tance? Na tanečním táboře 4 hodiny denně.
76. Zapaluješ pravidelně kadidlo? To fakt ne,
77. Gumoví medvídci nebo čokoláda? To se nedá říct.
78. Diskžokej nebo skupina na svatbě? Jo, to já nevím. Asi ani jedno.
79. Do koho jsi byla na střední zamilovaná? Do svého přítele.
80. Už jsi někdy vyhrávala v nějaké soutěži? Vyhrála jsem už hodně soutěží. Jak ve sportovních, tak vědomostních ..
81. Máš raději černé nebo zelené olivy? Nemám ráda olivy.
82. Už jsi někdy byla na plastické operaci? Ne.
83. Zpíváš si ve sprše? Kdo by si nezpíval.
84. Vynucuješ si někdy věci vztekem nebo pláčem? Dříve ano, teď už je mi to prd platné.
85. Tesco, Kaufland nebo Billa? Tesco, V Bille jsem byla pouze jednou.
86. Buráky nebo slunečnicová semínka? Slunečnicová semínka.
87. Už si někdy jedla pirožky? Ano, chutnají mi.
88. Jsou pro tebe vánoce stres? Nejsou, ale ani t pro mě není to nejpohodlnější.
89. Tancuješ v autě? Netancuji v autě.
90. Máš radši lego nebo pexeso? Pexeso.
91. Zpíváš si v autě? Nezpívám.
92. Jakou skupinu nesnášíš? Když se mi něco nelíbí, tak to neposlouchám a nevyhledávám.
93. Ideální místo pro krb? Zahrada a  obývací pokoj.
94. Jaké povolání by měl mít tvůj partner? Takové, jaké nás uživí a co ho bude bavit. Nejspíš někde v kanceláři.
95. Už jsi někdy použila střelnou zbraň? Nepoužila, ale chtěla bych.
96. Jak bys chtěla, aby se jmenoval tvůj syn? To zatím netuším.
97. Jak bys chtěla, aby se jmenovala tvá dcera? Laura (Lauren) Nicol
98. Něco, co se ti přihodilo ve škole? Já myslím, že těch "zážitků" je za tu dobu školy tolik, že by se to sem ani nevešlo. A psát to tady ani nebudu. Nikdy nevím, kdo si tento blog čte.
99. Za co ses jako malá převlékala na karneval? Já nevím, jak se ta zrůda jmenuje.
100. Čím chceš být? Ekonomkou nebo záchranářkou.
101. Vadí ti, když kluci nosí růžovou? Nevadí, líbí se mi to.
102. Díváš se na kreslené filmy? Ano, mám je docela ráda.
103. Kde bys zahrabala poklad, kdybys nějaký měla? Řeknu to a vy mě vykradete.
104. Jsi stydlivá? Bohužel ano.
105. Co piješ k večeři? Vodu, džus, minerální vodu nebo čaj.

Co říkáte na tento TAG? Mně se docela líbil, některé otázky mi přišly padlé na hlavu. Dělali jste také tento tag? Máte nějaký návrh na další?
                                                                                                                     

You Might Also Like

11 komentářů

  1. Tyjo, obdivuju tě, že se ti chtělo tolik otázek zodpovídat :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt, že formou videa by to bylo lepší. Odpovídala jsem vždycky na pár otázek po večerech. :-) :-D

      Vymazat
  2. Je to pravdu netradiční a podrobný tag. Se zájmem jsem ho celý četla. ☼☼☼

    OdpovědětVymazat
  3. ja si teda kroky nepočítam :D :D ani keď sa veľmi nudím :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tolik otázek by se mi psát nechtělo, ale obdivuju tě :D Máš to vtipné a to je důležité! Moc mě to pobavilo :D Asi ho časem taky vyplním :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do toho! Moc ráda si jej u tebe přečtu, :-)

      Vymazat
  5. Před časem jsi mi psala o spřátelení :). Jestli chceš stále spřátelit, tak ráda :).

    OdpovědětVymazat
  6. Máme toho hodně společného :).
    Já prostě neusnu s otevřenými dveřmi nebo roztaženými žaluziemi.:D.
    A písničku Boom Clap miluju :3. A i ty filmy, co jsi napsala se mi líbí.

    OdpovědětVymazat