2 in 1 hand & nail balm with yoghurt extract + calcium od značky Essence

6/07/2015 08:00:00 odp.



Známe ho téměř každý z nás. Docela profláknutý krém od značky Essence, který je k dostání v drogériích a parfumeriích Douglas za velmi příznivou cenu. A právě tímto produktem jsem se rozhodla Vám zpříjemnit večer recenzí mého oblíbeného produktu na ruce. Tentokrát jsem se zaměřila na tento balzám na ruce a nehty od Essence, který obsahuje jogurtové extrakty a vápník.Já jsem tento krém kupovala někdy v únoru v parfumerii Douglas za cenu 33,- a vzala jsem si rovnou 3 kusy.

Jelikož už ho mám skoro na dně, tak jsem se rozhodla, že se s vámi o něj podělím.

Konzistence krému


Složení: AQUA, PARAFFINUM LIQUIDUM (MINERAL OIL), GLYCERIN, CETEARYL ALCOHOL, STEARIC ACID, DIMETHICONE, CERA ALBA (BEESWAX), ISOPROPIYL MYRISTATE, PROPYLENE GLYCOL, YOGURT POWDER, SODIUM HYDROXIDE, GLYCERYL STEREATE, PEG-100 STEARATE, PETROLATUM, CETEARETH-20, POLYACRYLIC ACID, CALCIUM CHLORIDE DIHYDRATE, PEG-8, TOCOPHEROL, ASCORBYL PALMITATE, CITRIC ACID, ASCORBIC ACID, PHENOXYETHANOL, METHYLPARABEN, ETHYLPARABEN, PARFUM (FRAGRANCE), LIMONENEM BUTHYLPHENYL METHYLPROPIONAL, HEXYL CINNAMAL, CITRONELLOL, BENZYL SALICYLATE, ALPHA-ISOMETHYL OINONE, EUGENOL



+ praktické balení
+ dostupnost
+ cena
+ jemná, příjemná parfemace
+ hydratace
- Vytlačení zbytku krému

        
Znáte tento krém a používáte jej? Já mám v zásobě ještě další 2, na jeden možná ještě udělám recenzi. Užijte si zbytek večera. Mě zítra čekají písemné závěrečné zkoušky, tak mi můžete držet palce. Mějte se krásně a příště se na Vás těším u rozbalovacího článku a vlogu! :)

You Might Also Like

9 komentářů

  1. Znám tenhle krém. Já si krémy zvlášť na ruce nekupuji. Nemám problémy se suchými rucemi. Občas když je potřeba tak mi stačí obyč. tělové mléko nebo máslo.

    OdpovědětVymazat
  2. poznám, ale ešte som ho neskúšala :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem snad krém na ruce od Essence ještě neměla :)

    SOUTĚŽÍME / MONČA ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá pěkně, já ted používám nějaký od Ryoru :)
    Lovies 47
    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  5. Tento krém znám, hezky voní, ale jinak pro mě moc není, já potřebuji více hydratační krémy, ale věřím, že pro někoho, kdo nemá velké nároky je super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyto problémy mám pouze v zimě, kdy jsou mé ruce vysušené.

      Vymazat
  6. Znám ho, ale nepoužívám ho zas tak často :)

    OdpovědětVymazat
  7. Na vytlačení zbytku jsou tyhle tuby prostě blbý no... :) Ale jinak to je super, že jsi spokojená :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano. Ale když přivřu obě oči je balení fajn. Teda alespoň na cestování, nebo do školy. :-) nemusim tak sahat špinavýma rukama do krému.

      Vymazat