INSPIRATIONS OUTFITS

6/02/2015 02:35:00 odp.


Venku máme konečně slunečno a tudíž se chceme pěkně oblékat. Pár dní jsem pátrala na netu a našla jsem mnoho krásných outfitů, kterými se nechávám inspirovat. Většina z nich je z facebookových stránek. No a protože si vedu beauty blog, rozhodla jsem se ho doplnit také o sekci outfitů. Outfity, kde máte odkaz na můj blog jsem tvořila sama.

















Omlouvám se za kvalitu fotek, musela jsem je o něco zmenšit, jelikož ve větším rozlišení to stálo za nic. Líbí se Vám některý z outfitů? Mám pokračovat i nadále? (s tím, že outfity budu tvořit sama)

V měsíci červnu pro Vás chystám tyto články: Spotřebováno, recenze, kosmetický a nekosmetický haul za měsíc květen a červen, vlog, tag, Z mého života a možná i červnové focení. 
                                                                                                          
                                                                                                                          Užijte si teplé dny!

You Might Also Like

21 komentářů

  1. Áááá ten první!! Jak já miluju trhané džíny, jsem totální magor poslední dobou :D Ale všechny outfity jsou moc pěkné, vybrala bych si hned :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě se líbí jen pokud jsou jemně natržené. :) Teď jsem dělala nákupy takových kraťásků.

      Vymazat
  2. Najviac sa mi páči ten posledný :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Nejvíc se mi líbí bílé sáčko. Je elegantní a decentní a hodí se absolutně na všechny příležitosti. ☼☼☼

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U mně v šatníku má místo zatím pouze černé, ale brzy bude mít sestřičku. :) Také se mi líbí, ale ještě jsem žádné "pravé" nenašla.

      Vymazat
  4. Ten první a 5 od konce je můj styl a jsou luxusní :) všechny outfity jsou krásné, určitě pokračuj :)
    Na blogu je důležitý článek, přečti si ho prosím..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokračovat určitě budu, baví mě to. :) Příspěvek jsem četla, chápu tě. :)

      Vymazat
  5. Ahoj, opět moc děkuji za komentář. Já poslední dobou miluji zahradničení, jen na něj jako student a velmi zaměstnaný člověk nemám moc čas, ale mám radost aspoň z tohoto malého plácku, který jsme si na zahrádce vytvořili.

    Překrásné koláže, mám velmi ráda takové inspirativní články. Poslední dobou jsem si oblíbila bílé sako, perfektně střižené a vypasované, jak jinak, než ze secondhandu ;)

    Malá Žužu (boudoir.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že tyto články máš ráda. V brzké době se tu opět něco objeví. :)

      Vymazat
  6. To mi chceš jako říct, že máš doma sklípkana ? :D No to snad ne. Já tady hubím všechny mušky a všechno co mi sem vleze a ještě, aby to měla doma dobrovolně, no uplně mám husí kůži :D

    Jinak moc krásný outfity, určitě bych si vybrala, tak nějak je to i můj styl :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doma ho máme, ale já ne, je to "mazlíček" mého bráchy. :-D Jinak jsme na tom podobně, a kvůli mouchy nebo jiného pavouka dělám dusno. :D

      Vymazat
  7. To je nádhera, líbí se mně naprosto všechny, nedovedla bych si vybrat...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych to vynosila, střídala bych to. :)

      Vymazat
  8. Moc hezký, hned bych si vybrala *_*

    OdpovědětVymazat
  9. veľmi pekné :) Nejedla žena by chcela mať takýto šatník :) Lovely Beauty Book

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuji za komentář! Hledala jsem nějaké linky, které bych si mohla vyzkoušet hned, moje podmínka byla linky ve fixe, protože jsem kopyto a neumím s těmi tekutými :D

    Ještě jednou chci pochválit tento článek, velmi mě baví!
    Hezký večer.

    Malá Žužu (boudoir.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě vyhovují ty tekuté linky. :) Děkuji za pochvalu!

      Vymazat
  11. WOOOW úplně všechny jsou božííí <3 určitě pokračuj dál :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu! Již brzy budou opět nové. :)

      Vymazat
  12. Totálně boží outfity! Smekám :)

    OdpovědětVymazat
  13. Pekné pekné pekné :))) Vidno že máš vkus

    OdpovědětVymazat