Inspirations outfits - summer edition | Plážové outfity

6/14/2015 10:15:00 odp.


Mnohé z nás se chystají na dovolenou k moři. A často přemýšlíme, co všechno si zabalit do kufru. Mě osobně postačily šaty, košile, šortky a sukně, plavky a nějaká pohodlná trika. Plus na večer do společnosti něco elegantnějšího. Inspirovala jsem se obrázkama na googlu a rozhodla se, že Vám udělám tento článek o outfitech právě na pláž či na koupaliště.


















Chystáte se k moři nebo budete ve Vaši republice? Jaké outfity preferujete vy? Nosíte dvoudílné nebo jednodílné plavky?


You Might Also Like

19 komentářů

  1. Wau krásné outfitty.. :-) Mint a oranžová se mi k sobě líbí :-) Další tip k líčení :-)

    http://wormake.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ja miluji kombinace mint a bílé.

      Vymazat
  2. Páni luxusní outfity o.o
    Já budu o prázkách asi jen u bazénu:)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné outfity!
    Já se rozhodně k moři nechystám. Léto budu trávit buď u bazénu či u řeky.A preferuji dvoudílné plavky.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také preferuji dvoudílné plavky, do jednodílných bych asi nevlezla. Jsem ráda, že se článek s outfita líbí. :-)

      Vymazat
  4. Miluju barvičky, ty outfity jsou skvělé :3

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné oblečení i blog! Určitě super inspirace na léto!:)

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné oblečení i blog! Určitě super inspirace na léto!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Inspirace ještě přes léto vÿjdou, máte se na co těšit. :-)

      Vymazat
  7. Moc pěkné, hned bych si vybrala, ještě by to chtělo sponzora, který by mi to koupil :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To při nakupování také říkám! :-D

      Vymazat
  8. Tak tady bych si vybrala, ale kdo to má všechno platit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě. Ono stačí mít základní kousky a dokupovat si věci barevné, pak už to jde samo.

      Vymazat
  9. Vypadá to fajn, já na léto nemám snad nic :D
    dreammorebabe

    OdpovědětVymazat
  10. Ten druhý a třetí outfit nemá chybu :)

    OdpovědětVymazat
  11. Hned bych to všecičko vykoupila a jela někam k moři!!! :D :D
    Abych ale pravdu řekla, zatím jsem úplně nepřišla na chuť těm jednodílným plavkám :D

    OdpovědětVymazat
  12. parádní :)) vybrala jsi fakt parádní věci :))

    OdpovědětVymazat
  13. WOOOW Azurová barva je krásná a na léto jak stvořená!!! Nejvíc se mi asi líbí ten třetí outfit od spodu :) u ostatních se mi líbí jen něco...

    OdpovědětVymazat