5/24/2015 06:53:00 odp.

Z mého života:  na Vaše přání - odborná práce



Ahoj všichni, v minulém článku jsem psala, že momentálně nemám moc čas na blog, jelikož píšu odbornou práci. A vy jste mi do komentářů psali, že byste ji chtěli vidět, jak vypadá, jaký účes jsem dělala, co práce obsahuje a podobně, proto jsem se rozhodla, že Vám na to udělám článek. Ti, kteří jste momentálně v druhém ročníku na oboru Kadeřník se můžete inspirovat, jak by to zhruba mělo vypadat, co to obnáší apod.
Nemohla jsem tento článek publikovat dříve, jelikož termín odborné práce pro  odevzdání byl 15. května 2015, tak doufám, že chápete proč. Momentálně už to mám odevzdané, a nemůže to nikdo "zkopírovat".
Téma pro letošní rok byl Dámský účes podle předlohy, který se musel shodovat s předlohou, jak už s barvou vlasů, tak střihem, součástí práce měl být postup zhotovení účesu, líčení, diagnostika vlasů .. 
Já Vám to teď formou screenu z mé práce ukáži a vždy k tomu něco málo napíši, nebudu tady dávat všechny strany, ale jen nějaké vyberu. Také zde nebudu uvádět celkovou fotografii modelky ani fotky, kde ji jde vidět tvář, jelikož si nepřeje být publikovaná.

Práce se měla psát ve wordu a minimální počet stran byl 10x A4. Já stran měla celkem 19. Což se mi zdá jak adekvátní počet.




Psala jsem slečně diagnostiku vlasů. 


Zdůvodnění volby účesu, vybrat účes z červených odstínů byl opravdu oříšek. Nakonec jsem našla tento.


Takto vypadala příprava vlasů před samotným účesem.


Takto jsem začínala s tvorbou účesu. Podkladem bylo to, že jsem si nakulmovala celou hlavu.




Úkolem bylo také líčení. 


Něco málo z celkové postavy a účesu modelky, jediná fotka, kde modelce nebylo vidět do obličeje.

Tohle byla ukázka z mé odborné práce, kterou již mám odevzdanou a brzy se dozvím známku, doufám, že Vám některým to pomohlo v tom, abyste viděli, jak to má zhruba vypadat. Účesem se moc neinspirujte, jelikož já a tento obor k sobě prostě nejde. Doufám, že vám některým jsem udělala radost tím, že jsem vám to sepsala. Mě už čeká pouze obhajoba této práce při praktické zkoušce.

Mějte se krásně.
Dendy

You Might Also Like

14 komentářů

  1. Zajímavý účes, je moc hezký, na červenou se sice nechystám,ale myslím, že by vypadal hezky i na mých hnědých , fajn tip na plesovou sezónu, jen škoda , že jsem takový nemehlo přes vlasy :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stačí zajít do kadeřnictví, tam ti účesy rádi udělají. :)

      Vymazat
  2. Je to krásný :) Snad z toho dostaneš co nejlepší známku :) Pěkný Dendy :)
    Jinak pěkný vzhled :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moji mistrové se to líbí, teď jen čekat, co na to řeknou ostatní 4. :) děkuji moc :)

      Vymazat
  3. Vybrala si opravdu okouzlující účes. Vypadalo to pěkně jak na fotce tak i na slečně na které si to vytvořila. Myslím že i dobře popisuješ u fotek a že sis to dobře rozvrhla. A upřímně ?.. Myslím že tvá známka kterou za to dostaneš nebude špatná. Protože ten výsledek co si vytvořila je úžasný a podobá se tomu na fotce ;) Tak hodně štěstí ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten účes je naprosto bombastickej :) Já se na červenou tedka chystám.. Tak jsem zvědavá, jak to bude vypadat..
    Držím ti palce, at dostaneš, co nejlepší známku :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To uvidíš, až si to obarvíš :) ale já si myslím, že dobře.

      Vymazat
  5. Ta vypadá dobře :) Snad bude super hodnocení !!

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to opravdu moc pěkně :)

    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY!:) Budu moc ráda, když se zapojíš!:)
    http://www.lovies47.cz/2015/04/giveaway-03.html

    OdpovědětVymazat
  7. Ty jo, páni, to muselo dát hodně práci, ale vypadá to fakt skvěle! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, otázka je, jak se to bude líbit zkušební komisi. :D práci to nějakou dalo, to je pravda. :)

      Vymazat
  8. No ten účes je famózní a opravdu by mě zajímalo, jak slečna po tomto "zákroku" vypadala! ... Ale chápu ochranu osobních dat =D Jaká byla její reakce, když se viděla v zrcadle?

    OdpovědětVymazat
  9. Díky za pochvalu, foto slečny tu dávat nebudu. :) Ale tento účes ji pasuje jak ke tváři, tak i jejím proporcím. Ona do zrcadla koukala už od začátku tvorby účesu a řekla, že vypadá jako princezna, co si tak vybavuji! :)

    OdpovědětVymazat