Insta world on blog

5/26/2015 08:52:00 odp.


Tento článek vzniká z toho důvodu, že jsem nějaký pátek měla můj mobil na reklamaci a neměla jsem tedy jak přispívat na instagram fotkami. A jelikož jsem momentálně fotila vše na foťák či půjčený mobil, tak jsem se rozhodla dát to do tohoto článku. Fotky nejsou nijak upravovány.

V neděli 17.5.2015 nás velmi zlým způsobem opustil pískomilek, na fotce ho najdete podle bílého zbarvení.




S přítelem jsem si koupili nějaké dvě horké čokolády a musím říct, že je luxusní.


Pokud hledáte tip na super časopis, tak mohu doporučit Žena a život, kde najdete desítky tipů outfitů, novinek, beauty věcí .. a navíc vždy mají super dárek. V tomto čísle byl dárek od Yves rocher a také sleva do obchodu.


Měsíc květen je plný oslav a svatby, a ani my jsme nebyli ochuzeni o výslužný balíček se spoustou cukroví a koláčků..


Občas si u trávení volného času v deštivém počasí a mezi pauzami při učení čtu vaše komentáře a mlsám nějakou tu dobrůtku. A co děláte vy?


To je pro dnešek vše, já se jdu vrhnou na nějaké další otázky ke zkouškám, už se mi to blíží rychlosti blesku. Pokud byste chtěli podobné články, napište mi do komentářů. 
Já se pro dnešek loučím, užijte si zbytek dne a v příštím článku se můžete těšit na 105 faktů o mně a haul za měsíc květen. :)

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Mrzí mě ztráta pískomila :(

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky a smrt toho maličkého mě moc mrzí :/ já sama miluju zvířata a život bez nich si nedovedu představit, jsou pro mě více, než někteří lidé, bohužel...jsou nádherní, jak tam spolu leží.

    Děkuji za pochvalu vlasů, divím se, že vypadají jak vypadají, ještě minulý rok jsem je měsíc co měsíc týrala odbarvováním a následným barvením na ostře červenou :D

    Malá Žužu (boudoir.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě také, zvířátka jsou můj život. Nemáš zač, na fotkách vlasy vypadají jinak než naživo. :)

      Vymazat
  3. Hezké fotky :)
    Děkuji za komentář na mém blogu, přímo nespřáteluji a nenavštěvuji "spřátelené" weby kvůli tomu, že si to majitel kontroluje, takže pokud Ti bude vyhovovat odkaz na Tvůj web v mém menu a občasná návštěva + komentář u toho, co mě zrovna zaujme, jsem klidně pro :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja ti spatne napsala. Myslela jsem spise oblibene blogy, kam obcas zajdu z duvodu, ze me clanky necim zaujmuly. Ne jako povinnost, kdy musi nekdo vzajemne napsat 3 komentare za tyden. :D

      Vymazat
    2. Super, jdu si Tě tam hned přidat :)
      Spíš šlo o to, že to každý chápe jinak a pak najdeš na nějakém blogu 5 komentářů "Obíhám SbéčQa mucQ!" .. a nic z toho :D :D

      Vymazat
  4. Roztomilé fotky zvířátek, bohužel jeden pískomil už je ve zvířecím nebíčku. To je mi vždycky líto, když čtu o zvířecí bolesti.
    A také bych chtěla dostat takovou výslužku. ☼☼☼

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, vyhrála jsi u mně give away, ozvi se mi prosím na e-mail → liverpoolskafanynka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, opět děkuji za milý komentář! Kraťásky jsou ze Stradivarius, bohužel koupené již před třemi lety.

    Malá Žužu (boudoir.blog.cz)

    OdpovědětVymazat