5/29/2015 05:18:00 odp.

UNBOXING: Usmálo se na mě štěstí v soutěži 

Jedna velmi milá slečna a zároveň bloggerka, která se na internetu představuje jako "Malá Žužu" vyhlásila na svém novém blogu soutěž pro prvních 5 lidí, kteří ji lajknou její facebookovou stránku. Jelikož se mi její články hrozně líbí (pokud byste chtěli, můžete kliknout zde a můžete posoudit sami), neváhala jsem a dala jsem like na stránku, ihned mi slečna napsala, že mi pošle výhru ..
Den na to mi přišla tato obálka a co obsahovala uvnitř se můžete podívat sami.


Produkty přišly v klasické bílé bublinkové obálce, naše adresy překrývají nálepky.


Ihned po otevření balíčku mě zaujal dopis, který byl přiložený, co na něm bylo napsané si můžete přečíst sami. Opravdu mě to mile překvapilo. Na spodní straně dopisu byl její e-mail a adresa blogu.


Mini balení krému od značky Balea, krásně voní, pokud byste si přáli na tento krém recenzi ráda ji udělám. Balení má 30 ml, takže ho budu nosit v kabelce.



Čistící pleťová maska na obličej od značky Balea, obsahuje zinek a bílý jílek. Na tu masku se opravdu těším.

Výhra mě neskutečně potěšila, Baleu mám velmi ráda, jejich masky také používám, i když tuto budu mít poprvé. Určitě mi napište, jestli tuto novou blogerku znáte, Já se s Vámi pro dnešek končím a těším se na Vás v komentářích! 






You Might Also Like

14 komentářů

  1. Pane jo! Ten krém bych taky klidně vyzkoušela! Mylsím si že Balea má totiž kvalitní krémy a tyhle věci. Takže gratuluji k výhře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Balea má super věci, já je mám docela ráda. Momentálně používám jeden krém, který byl předminulý rok v limitované edici a nemůžu si ho vynachválit (já věděla proč si ho koupit 3x). :D

      Vymazat
  2. Gratuluji k výhře! Tyhle masky taky mám ale nepoužívám je :D
    hezký blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Carol, já mám ještě medové a občas je používám. :)

      Vymazat
  3. Vau, ty jsi ale klikařka :D
    Tak ať ti tyhle výrobky od Balea skvěle poslouží! :)
    Krásný blogspot! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji k milé výhře. Užij si bezvadné dárečky. ☼☼☼

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji :) Podobný krém jsem viděla tady v Anglii, budu ráda za recenzi :)
    btw. Abych ti pravdu řekla sama nevím jak to bude s blogem. Teď jsem ráda že jsem ti mohla alespoň odpovědět

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Recenzi se dočkáte, i když nevím kdy. Tento nosím v kosmetické taštičce.

      Vymazat
  6. gratulujem, ja som naposledy vyhrala krém od Garnier :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  7. gratulace! u mě taky zrovna probíhá giveawwway, takže jestli chceš, zapoj se, třeba vyhraješ ještě jeddnou :)
    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj!
    Páni, takhle milou recenzi jsem absolutně nečekala, moc děkuji! Já mám Tvůj blog také moc ráda, strašně mě baví. Doufám, že si masku i krém užiješ, má milé balení do kabelky, takže i mě tam už zaujímá místo. Mimochodem, koukám, že pošta mi ty obálky pěkně zmršila, takhle to pomačkat...no jo, Česká pošta.

    Ještě jednou děkuji za milá slova!
    Malá Žužu (boudoir.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Recenzi jsem ještě nepsala, jen jsem rozbalila balíček online. Nemáš zač, já děkuji. Jsem ráda, že Tě můj blog baví, a doufám, že budeš i nadále na něj ráda chodit. :)
      Česká pošta .. co byhom chtěli, hlavně že se to na poště neztratilo a obsah je v pořádku.

      Vymazat