Spotřebováno #3

5/20/2015 08:26:00 odp.






Je to už nějakou dobu, co jsem zveřejnila článek o spotřebovaných vzorečcích a pod něj jsem napsala, že za týden bude pokračování. Bohužel jsem si na to dříve než dnes neudělala čas. Vzorečků jsem spotřebovala opravdu hodně, některé jsou nudné a některé ne.
Neberte to jako nějakou recenzi, je to pouze můj názor. Produkty jsem neměla možnost vyzkoušet v plném balení.


Green tea šampon od značky O‘right - šampon s výtažky zeleného čaje s vysokým obsahem antioxidantů, pro dokonalou ochranu, hydrataci a výživu vlasů. Příjemná parfemace, bohatá pěna, chladivý pocit po umytí. ANO

Lehký hydratační krém od značky Sephora - lehká konzistence, okamžité vstřebávání, bez mastného filmu. ANO

Champagne rose šampon od značky O‘right - šampon pro barvené vlasy z bílé růže zachovává vlasům jejich zářivou barvu a přirozený lesk. Používala jsem ho pouze na odbarvené konce vlasů, nepostřehla jsem žádný lesk, příjemná parfemace růží. NE

Krém Doliva - olivový intenzivní krém podporuje regeneraci a obnovu kožních buněk, zároveň  zabraňuje vysoušení pokožky. Krém měl lehkou konzistenci, rychle se vstřebával, přiíjemná parfemace. Nelepil. ANO


Tělové mléko do sprchy kakao & mléko od Nivei - mléko bylo do určeno do sprchy. Příjemná kakaová vůně a i když takové vůně nemám ráda, tohle mi nijak nevadilo. Pokožka po něm byla vláčná, voněla a nelepila. ANO

Zpevňující tělové mléko do sprchy s Q10, mentolem a masážními perličky  od Nivei -  krásná mentolová parfemace, mléko je příjemné a šetrné k pokožce. Pokožku vyhladí, zjemní, hydratuje a provoní. Výsledky jsem po dvou použití nepostřehla. Kupovat plné balení nebudu. NE

Krémové tělové mléko do sprchy od Nivei - je určenou pro suchou pokožku. Parfemace u jakéhokoliv přípravku od Nivei, hydratovalo. ANO

Tělové mléko do sprchy od Nivei - opět je to mléko do sprchy, které má kakaovou parfemaci, příjemná vůně, nelepí, pokožka je po něm i několik hodin provoněná. Nevysušoval, stačilo pouze se jim namazat ve sprše. ANO

Sprchový krém Creme care od Nivei - Tento krémový sprchový gel je docela novinkou, i když nějaký měsíc na trhu již je. Voní jako klasická Nivea v modré plechovce. Skvěle hydratuje, nevysušuje pokožku, voní dlouho po sprše. Mám ho v plném balení. ANO

Zklidňující denní a noční krém Sensitive od Nivei - jedná se o lehké polomastné krémy, vhodné pro jakoukoliv pleť a věkovou kategorii. Na pleti byl velmi příjemný, příjemná lehká parfemace, rychlé vstřebávání. ANO



Ochranný krém na problematickou pleť, aknestop od Ryoru - má chránit aknózní pleť v době mrazu. Měla jsem vzorečků alespoň 10 a byl skvělý. Používala jsem ho denně, byl jemný, nemastný. Příjemně voněl. ANO

Krém s amarantovým olejem od Ryoru - určený pro velmi citlivou pleť. Používala jsem ho, když jsem měla neustále červenou pleť, pokožku zklidnil. Byl lehoučký a nádherně parfemovaný. ANO

Krém proti zarudnutí a rozšířeným žilkám od Ryoru - se zarudnutím mám problémy především v zimě v okolí nosu a tvářích. Měl velmi řídkou konzistenci, ihned se vstřebával, nelepil, nepálel. Určitě doporučuji! ANO

Výživný krém s mandlovým olejem od Ryoru - jemný, mastný snadno vstřebatelný krém. Chránil před vysoušením díky mandlového oleje a hydratačních látek. ANO


Physiogel - krém, který neobsahuje parfémy .. nehorázně zapáchal jako lepidlo Herkules. První jsem si myslela, že mám nějaký prošlý vzorek, tak jsem rozdělala nový a to bylo to samé. Párkrát jsem ho zkusila dát na obličej a musím říct, že pokožku na tváři zvláčnil a velmi dobře promastil. Já bych si ho ovšem nekoupila kvůli zápachu, proto dávám NE.

Hand a nail creme od Mineral Beauty system - krém s minerály, vitamíny a aloe vera, příjemná parfemace, lehká konzistence, ruce byly vláčné, provoněné a hebké. Já se po něm někdy v budoucnu možná kouknu. ANO

Physiogel - tento je hypoalergenní, ovšem ani v něm jsem neviděla změnu, stejná parfemace jako u růžového. Byl mastný, docela rychle se vstřebával, lepil. NE

Mineral schampoo od Mineral Beauty system - o tomto šamponu nemohu nic říct, jelikož mi to vyšlo pouze na jedno mytí hlavy a jelikož já si hlavu myji dva krát, tak jsem si musela vzít další šampon, proto nemohu posoudit a dávám ne. Ale - příjemná parfemace, pěnil, nepálel v očích.. NE


Blistex - kdo by tento balzám neznal, dostal se k nám teprve nedávno. Mě tento vzoreček vydržel poměrně dlouho a měla jsem hned několik pytlíčků. Měl svěží, mátovou vůni a také příchuť (také máte tendenci ochutnávat balzámy?). Měl za úkol regenerovat popraskané rty, obsahuje kafr a thymol. Na rtech vydržel dlouho, hydratoval a ze začátku příjemně pálel. ANO


To by bylo k dnešnímu článku všechno, doufám, že se Vám tato mini recenze na produkty líbila. Na vzorečky už  zvlášť články psát nebudu, ale budu to zařazovat vždy do spotřebovaných produktů, které již brzy výjdou. Do komentářů mi napište, zda s nějakými produkty máte zkušenosti a zda vám vyhovují či ne. Budu se na Vás těšit u dalšího článku.
Užijte si dnešní večer, například u čtení mého blogu či u televize a dobrého filmu/seriálu, já se teď jdu dívat na film a psychicky se připravovat na zítřejší "skvělou" školitelku od jedné firmy, která nám zítra dělá školení ohledně blond odstínů.

Dendy

You Might Also Like

11 komentářů

  1. Pěkná recenze, spousta skvělých tipů! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsem ráda, že se článek líbí. :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Vyzkoušej, je skvělý. :-) Ale pokud nemáš ráda mentolovou vůni a chuť, tak do toho nechoď.

      Vymazat
  3. Telove mleko do sprchy od Nivei jsem mela v plnem baleni a skvele je.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Nejvíce mě zaujala ta pleťová mléka od RYORu. Mnoho blogerek už onich psalo nebo mluvilo ve videích a slyšela jsem zatím samou chválu, ale ještě jsem na ně nikde nenatrefila :(

    Klára
    NARA // czech fashion
    www.natalieklara.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ryor je kvalitní česká kosmetika, která se srovnává s drahou kosmetikou. Má úplně stejné účinky, akorát je sto krát levnější.

      Vymazat
  5. Tahle recenze je super. Líbí se mi že dáš i vlastní názory. Lidem to pak třeba pomůže když si to chtějí koupit v plném balení. Ten blistex bych možná vyzkoušela. Mentol opravdu miluju. Ale teď mám co dělat abych dovypotřebovala ostatní dobré balzámy. Pak budu nakupovat nové ;) A co se týče mě a vzorečků tak je to spíše takové ty na exemy. Já s tím mám od mala už problémy tak zkouším občas nové věci. Ale od mala mám svou mast a ta zabírá takže už ty vzorečky přestávám používat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Recenze jsou o svých názorech, jsem ráda, že se ti mé články líbí. Od toho jsem se do blogerství zapojila, abych lidem řekla co za to stojí a co ne.

      Vymazat
  6. Ahoj!

    Děkuji za komentování na mých stránkách. K Tvým recenzím, já mám velmi ráda Ryor, používám ho já i mamka, nejraději mám (divím se sama sobě) břečťanový gel proti celulitidě, používám ho tedy spíš kvůli té zvláštní vůni, než k účelu, jež byl vyrobený :D

    Mohu se zeptat, kde jsi přišla k tolika vzorkům? Vždycky si stěžuju, že bych si výrobek moc ráda vyzkoušela bez toho, aniž bych musela kupovat velké balení, ovšem nikdy nikde na nic nenarazím.

    Malá Žužu (boudoir.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vzorky mi posílá Nivea klub a jinak bývají přiložené k časopisům, případně je dostávám za nákupy v parfumériích či lékárnách.. A většinou známý mi je dávají, jelikož ví, že je sbírám. :))

      Vymazat