5/10/2015 07:25:00 odp.

Questions and answers


Spousta z Vás se mě ptá na jedny a ty samé otázky, ať v komentářích nebo na osobním asku. A jelikož Vám na ně odpovídám pouze v komentářích, tak se najdou i tací, který se v dalším článku zeptají na to samé. Proto jsem se rozhodla, že vám to dám do článku a budu doufat, že bude o pár opakujících se otázek méně,

Jakou školu studuješ? A co budeš  dělat po škole?
Na tuto otázku jsem odpovídala v předešlém článku, ale zopakuji to teda. Mám za s sebou jeden rok v oboru Sociální činnost, poté jsem z osobních důvodů přešla na tříletý obor Kadeřník, s tím, že po něm si udělám nástavbu. Jsem tedy v třetím ročníku, blíží se mi termín zkoušek .. v září nastupuji do Ostravy na nástavbové studium v oboru Podnikání a poté bych se chtěla věnovat buďto ekonomice nebo zdravotnictví.

Ty jsi zdravotník?
Ano, jsem, budou to 2 roky co jsem absolvovala 40ti hodinový kurz Zdravotník zotavovacích akcí. Mám k tomuto oboru velmi blízko.

Ukážeš nám tvoji výslednou práci ke zkouškám?
Pokud ji chcete vidět, můžu vám po 15. květnu tady dát fotku slečny, kterou jsem česala a líčila. Dříve bohužel ne, protože ještě nebyl termín odevzdání. Snad to chápete. Fotky z přípravy byly na Instagramu! :)

Kde jsi koupila tu paletku očních stínů?
Tohle je velmi žádaná otázka, koupila jsem ji na stránce http://www.giganto.cz/ - když rozkliknete, objeví se vám tam přímo odkaz na tu paletku.

Kde jsi koupila to tělové mléko, šampon ..? 
Většinou jsem kosmetiku koupila v drogeriích jako je DM, Teta nebo Rossmann, případně v lékárně. Najít si obchody s daným produktem můžete na heurece. 

Co máš za mobil? Uděláš na něj recenzi?
Můj mobil byl nedávno v březnovém haulu, a spotřebitelskou recenzi na něj dělat nebudu.

Kolik ti je? 
To se ptáte docela často. Dokonce jsem to psala v 25 faktů o mně. Je mi 19.

Máš přítele? 
Ano, mám.

Kde bydlíš? a kde bys chtěla bydlet?
Na Novojičínsku, přesné město psát nebudu. Chtěla bych bydlet v Praze. Nebo jet do zahraničí - Velká Británie, Nizozemí.

Proč se chceš dostat do zahraničí?
Kdo by v dnešní době nechtěl odjet do zahraničí, lepší placené pracovní místa, naučit se pořádně cizí jazyk ..


Tohle je k dnešnímu článku všechno, pokud byste měli ještě nějaké další otázky, napište mi je do komentářů a já na ně v dalším takovém článku odpovím. Doufám, že Vám tento typ článku nevadil. Příště se na Vás budu těšit u recenze kosmetického produktu.

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Moc pěkné odpovědi, taky je mi 19 :)
    PS: U mě na blogu zrovna probíhá GIVEAWAY, tak budu moc ráda, když se zapojíš!:)
    www.lovies47.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pozvání na Tvou Giweaway. :-)

      Vymazat
  2. Také chci bydlet v zahraničí a nebo v Praze :) A s kariérou ti moc fandím! ♥

    http://british-girl.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný blog!
    klub-zviratek.estranky.cz

    OdpovědětVymazat