5/13/2015 08:30:00 dop.

PHOTOGRAPHY: Májové focení 2015



Dnešní článek nebude mít žádnou spojitost s kosmetikou ani oblečením, ale s fotografováním. Tento týden docela počasí přálo a tak jsem vzala na zahradu tablet a něco málo z krásy přírody vyfotila. Není toho moc, bohužel ani tak kvalitní, jako 
z fotoaparátu, ale snad vám to nebude vadit.

Nejdříve jsem fotky chtěla postovat pouze na Instagram, ale jelikož ne všichni mě tam sledujete, rozhodla jsem se to dát na blog.








Doufám, že se Vám fotky líbily, do komentářů mi napište, zda mám dělat takové Photoshooty časteji, případně co byste na fotkách chtěli vidět.
To by bylo k tomuto článku všechno, já se teď jdu opět vrhnout na učení. Mějte hezký zbytek dne.
                                                                          Dendy


You Might Also Like

25 komentářů

  1. Moc pěkné fotky :)
    PS: U mě na blogu probíhá GIVEAWAY!:) Budu ráda, když se zapojíš!:)
    www.lovies47.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotečky! :3
    Hlavně mě uhranula ta pomněnková fotka :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moooc krásný fotky... určitě dál fot Photoshooty :) mohla bys vyfotit i sebe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, svých fotek mám z photooshotu spoustu. Někdy v budoucnu určitě mé fotky na blogu zveřejním. :-)

      Vymazat
  4. Hned jsem si vzpoměla jak jsem minulý rok musela tvořit herbář 150 druhů rostlin. Ještě že už je to za mnou.. V krásném počasí, to se to fotí. Taky nejradši fotím přírodu..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tě obdivuji, já bych nenašla rostlin ani 50, natož 150. :-D

      Vymazat
  5. Vyrazila jsi mi dech. *-* jsou to luxusní fotky a určitě je můžeš dělat častěji :3 a klidně sem dát i svoje fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Jak vidím, není vás málo co mi píše ať vydávám fotky častěji. Budu se tedy snažit, a fotky se mnou tady určitě někdy budou.

      Vymazat
  6. Vyrazila jsi mi dech. *-* jsou to luxusní fotky a určitě je můžeš dělat častěji :3 a klidně sem dát i svoje fotky :)

    OdpovědětVymazat
  7. Páni, ty fotky jsou opravdu nádherné, povedené, zkrátka luxusní. Opravdu jsi šikovná a fotíš hodně pěkně:) Jak už tu bylo řečeno, mohla by jsi vydávat fotky častěji, určitě to stojí za to:) a klidně i svoje, ano musím opakovat to co už to řekl nejeden člověk, ale opravdu jo:) Taky jsem dneska vydávala článek s fotkami a ne, není to propagace:D:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodla jsem se, že "x focení" budu vydávat každý měsíc. :) Děkuji moc, jsem ráda, že se Vám fotky líbí. :) Dívala jsem se k tobě na fotky, a jsou moc pěkné!

      Vymazat
  8. Krásné fotky, čičinka je moc krásná :)

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné fotky :). máš moc krásnou kočičku :D

    OdpovědětVymazat
  10. Odpovědi
    1. Díky Domčo, mrknu k tobě na blog :)

      Vymazat
  11. Úžasné!:) Máš talent☺
    Moc se mi líbí ta fotka s těmi modrými kvítky:) A máš pěknou kočičku:D:))
    Btw.Krásný blog,moc se mi tu líbí,určitě tu nejsem naposledy!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Sáro, jsem ráda, že tu naposledy nejsi. :)

      Vymazat
  12. Kočka vypadá spokojeně :D Hezké fotky, nejvíc se mi líbí třetí od konce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já doufám, že nejen vypadá, ale je. :)
      Děkuji! :)

      Vymazat
  13. Přidávám se k ostatním, opravdu ses ve focení vytáhla vysoko ;) ... Dostala mě ta číča, která je opravdu úžasně zachycená. Jak se ti to povedlo? =O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Patriku, vždy, když jsem na zahradě a mám u sebe mobil nebo foťák, tak tohle zlatíčko ke mně dojde a žádá si o focení. :) Kiminka je strašně fotogenická kočička.

      Vymazat