Jarní testování sprchových krémů, gelů a mlék od známých značek

5/31/2015 12:41:00 dop.


Nedávno jsem psala tento článek o antiperspirantech a deodorantech a spousta z vás mi po vydání článku psalo, abych dělala více takových článků s jinými produkty. Neváhala jsem a rozhodla jsem se testovat sprchové gely od velmi známých značek, které jsou dostupné v běžných obchodních řetězcích a na internetu, jako je Nivea, Palmolive, Oriflame, Rexona a Balea. Ceny se pohybují od 25-80 korun. Některé používám již roky a jiné pár týdnů.




PALMOLIVE

Sprchové mléko s výtažky aloe vera, orchideje a vitamínovým komplexem. Nádherná vůně orchideje, která na pokožce vydrží i pár hodin po sprše. Sprchové mléko má řídkou až střední konzistenci, jemně fialové zbarvení. Je velmi příjemný na pokožce. Nelepí, nevysušuje, naopak pokožku docela hydratuje. Balení obsahuje 250 ml.

+ výdrž balení
+ parfemace
+ dostupnost v obchodech či drogeriích
+ cena
- nenašla jsem

Palmolive sprchové mléka mohu doporučit. Patří mezi mé nejoblíbenější sprchové gely vůbec.


NIVEA

Krémový sprchový gel creme care s vůní klasické Niveácké modré plechovce. Je obohacen o provitamíny a pečující oleje. Má hutnější konzistenci (jako krém), která se velmi dobře po těle roztírá, nelepí a pokožka po něm není vysušená. Po sprše je pokožka vláčná a jemná na dotek. Balení obsahuje 250 ml.

+ parfemace
+ cena
+ dostupnost
- rychle ubývá 

Skvělé pro ty co mají suchou pokožku a většina sprchových gelů je vysušuje, opravdu máte pocit, že jste namazaní tělovým mlékem. Doporučuji.


BALEA

Sprchový gel Tropical Sunshine s vůni pomeranče a manga. Velmi aromatický sprchový gel. Doporučuji spíše pro ty, kteří mají rádi tropické ovocné vůně. Má řídkou konzistenci, světle zelenou barvu. Pokožka po něm je mírně hydratovaná, je nutné se po sprše namazat tělovým mlékem.
Balení obsahuje 300 ml. Sprchový gel je z limitované edice, ale ve spoustě Dm jsem ho ještě viděla.

+ množství
+ cena
- limitovaná edice

Doporučuji těm, kteří milují velmi sladké vůně. Pro ty kteří ne, tak nedoporučuji.


REXONA

Sprchový gel Freshness|and Care. Gel má řídkou konzistenci a velmi jemnou parfemacil, docela mi připomíná vůní aviváž od Lenoru. Vhodný pro jakýkoliv věk a typ pokožky. Nelepí, nevysušuje. Pokožka je po něm jemná. Balení obsahuje 250 ml. Nevím, zda se dá volně koupit, měla jsem ho v dárkové krabici. A v obchodech jsem ho neviděla.

+ parfemace
+ jemný k pokožce
- Prodej

Mohu ho doporučit, jsem s nim spokojená. 


ORIFLAME

Sprchový krém Love is the in air. Nádherná nasládlá parfemace. Řídká konzistence. Příjemný k pokožce, nevysušoval, ale ani nehydratoval. Mám již druhé balení, jsem s nim spokojená. Balení obsahuje 200 ml.

+ parfemace
+ cena
- pouze internetový (katalogový) obchod

Pro mě průměrný sprchový gel, nadchnul mě svou vůní.


ORIFLAME

Sprchový gel London. Příjemná a velmi jemná parfemace. Mě si získal především svým obalem, kvůli kterého jsem ho kupovala. Gel má velmi řídkou konzistenci, docela dost provoní pokožku. Pokožka není nijak hydratovaná, ale ani vysušená.

+ cena
+ parfemace
- pouze internetový (katalogový) obchod


Chtěla bych se omluvit za kvalitu fotek, ale celý den svítilo sluníčko a když jsem se rozhodla to nafotit, tak bylo oblačno. Snad vám to nevadí a příště kvalita bude o hodně lepší.

Máte s těmito sprchovými gely zkušenosti? Co používáte ve sprše vy? A co mi naopak nedoporučujete?

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Ten London mám taky a jsem sním strašně spokojená :) Miluju tu jeho vůni :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Voní úžasně, mě už sice sprchový gel došel, ale objednávala jsem si i antiperspirant. I když je pravda, že ho momentálně nepoužívám.

      Vymazat
  2. Za mě jednoznačně nivea! Krásně voní, je příjemný a ještě hydratuje:) Jinak měla jsem hodně takových těch sprcháčů od parfémových značek a nemůžu si pomoct, ale ani s jedním jsem ještě nebyla spokojena. Příjdou mi strašně přeparfemované a když vylezu ze sprchy cítím se jak testovací králík :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já nové sprchové gel zkouším neustále. Nivea je stará dobrá klasika a málo která značka se ji vyrovná.

      Vymazat
  3. Ze značek mám nejraději Radox třešnový. Úžasná parfemace i výdrž. Sprcháče od Nivey patří taky k mým oblíbencům. Jinak ve Španělsku jsem objevila sprcháč s olivovým olejem po kterým byla pokožka pěkně hydratovaná a vůně vydržela opravdu hodně dlouho po umytí.
    Nemám ráda tuhle novou limitovanou edici od Baley. Obal krásný ale ta vůně je tak umělá až mi to vyloženě smrdí. Jinak také nemusím sprcháče od Fa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radox třešňový jsem asi zatím neměla. Ale co se týče pěn do koupele od této značky, jsou pro mě top. :) U Baley mi vadí parfemace ihned po nanesení, po spláchnutí je příjemná.

      Vymazat
  4. Palmolive mám kokosový a musím s tebou jen souhlasit..Navíc ta vůně - dokonalost! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kokosový jsem zatím nezkoušela, díky za tip!

      Vymazat
  5. Teda! Můj oblíbený tu nemáš! :D Já používám sprcháče Aroma Ritual od Dermacol, nádherně voní, hlavně třeba pomeranč s čokoládou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na sprchové gely od Dermacolu bude samostatný článek, máš se na co těšit! :)

      Vymazat