Náročný týden, focení, škola, objasnění

4/28/2015 07:14:00 odp.


Přeji hezký podvečer, i když moc hezký není, jelikož se nám slunce schovalo za oblačno a déšť. Tento článek nebude ze sekce kosmetiky, recenze a dokonce ani nakupování.
V minulém článku jsem psala, že nevím, kdy budou vycházet články, jelikož jsem v posledním ročníku a za měsíc mě čeká zkouškové období, z toho vyplývá, že blog musím posunout a učit se. Proto vám dnes chci napsat, co a jak bude ..

Včera byl můj den velmi hektický. Ráno jsem šla do školy, odpoledne jsem fotila článek s haulem (výjde zhruba do dvou týdnů) a poté mi přišla kamarádka, která mi dělá modelku pro závěrečnou práci. Tu jsem musela nabarvit, nalíčit, učesat a nafotit. Skončila jsem okolo třičtvrtě na devět, naučila jsem se a šla spát.
Dnešek vypadal podobně, jen jsem nečesala, ale upravovala fotky a psala práci.

Aby článek nebyl nudný, přidám sem pár fotek, které jsem včera venku vyfotila, ti co mě sledujete na instagramu jste je mohli vidět.


Pampelišky - úžasný ,,plevel", ovšem ne pro mě jako alergika.




I macešky už kvetou a na této si evidentně pochutnal nějaký slimák.


Moje kočička, která mi pomáhala při focení. A neustále mi chodila a strkala čumák před objektiv.


O víkendu se mi do rukou dostal katalog z Avonu a tuhle vůni jsem si ihned zamilovala. Je to má první objednávka z Avonu. Za tu cenu, kdo by ji nebral, že?


Jelikož jste v minulém článku psali, že byste chtěli více takových, rozhodla jsem se pro vás testovat sprchové gely a mléka. A zrovna se mi do rukou dostal tento s mikro perlami. Zatím musím říct, že je fajn.


A teď zpět k článku. Jak to bude s blogem? Nebojte, nekašlu na vás, jsem tu co to jen jde, mám pro vás rozepsané 2 recenze, haul, otázky a odpovědi (otázky mi pište klidně do komentářů) a rutinu.
Co vlastně studuješ a co poté budeš dělat? Momentálně jsem na kadeřníkovi v posledním ročníku a v září nastupuji do Ostravy na obor Podnikání.

Pro dnešek se s vámi loučím, jelikož si musím jít umýt hlavu a poté natočit vlasy (kvůli zítřejší akci) a učit se na čtvrteční písemku.

Do komentářů mi napište, zda byste takové články chtěli častěji. Mějte se krásně a přeji krásný První máj. :-)
Dendy

You Might Also Like

13 komentářů

  1. Páni opravdu jsi měla hektický den. Hodně štěstí u zkoušek a testů :)
    Fotky jsou úžasné, krásná kočička :)
    Tyhle články můžeš dělat častěji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Pokud se články tohoto typu budou líbit, budu je psát častěji. :-)

      Vymazat
  2. Moooc hezký fotečky :) tvoje kočička je skvělá modelka :D určitě bych chtěla víc takových supééér článků :) držím ti pěstičky ve školy!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, naštěstí je týden školy a mnou a nastíněná klasifikace také. :-)

      Vymazat
  3. Užasná číča, taky mám doma jednu.Pro mě byl tento týden taky celkem hektický a o učení mi ani nemluv..

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Díky, princeznu uvidíte i v příštím photoshootu. :-) Hrozně ráda se fotí.

      Vymazat
  5. Moc pěkná kočička :))
    držím ti palce ve škole :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, zrovna tento týden to bude potřeba. :-)

      Vymazat
  6. přeji ti hodně štěstí, a ať se ti daří a vše zvládneš! :)) pěkné fotky :))

    OdpovědětVymazat
  7. Jé, a fotky tvého výtvoru na slečně by nebyly? To by mě i zajímalo :-)
    Trojbarevná maceška je nejkrásnější.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výslednou práci mohu zveřejnit až po 15. květnu, kdy je termín odevzdání. Pokud chcete, můj "výtvor" vám ukázat mohu, pedem říkám, že obor mě nebaví a věnovat se mu nechci, tudíž to není žádné "umělecké a profesionální". :D

      Vymazat