Rozbalování balíčku výhry z giveaway

4/14/2015 08:26:00 odp.


Ahoj holky, dlouho tady nebyl žádný rozbalovací článek. Ještě než se k článku dostanu bych Vám chtěla poděkovat za krásnou návštěvnost a odběratele ( za 150 hodlám udělat giveaway o hodnotné ceny pro 2 z vás). Momentálně články moc často vycházet nebudou, jelikož pracuji na samostatné odborné práci a svůj volný čas trávím vypracováváním otázek ke zkouškám, které mám za dva měsíce. Ale mám toho nachystaného na blog spoustu.
To by na začátek stačilo, určitě jste zvědavé na to co v balíčku je. Pojďme se podívat.




Před týdnem mi dorazil tento větší balíček se třemi kosmetickými produkty, které jsem vyhrála v giveaway u youtuberky blog Jana Meinlschmidtová, doufám, že jsem to napsala správně! Balíček byl opravdu poctivě zabalený, trvalo mi asi 5 minut než jsem se do něj dostala.


Po rozbalení na mě koukala krabice od elektrického zubního kartáčku a v ní byla výhra ukryta.


 Začnu levou stranou - čistící gel na obličej od značky Essence pro normální pleť v plném balení. Více se o něm dozvíte v připravovaném článku. Dále vlasový šampon od značky Dove, úžasně voní. A poslední je pleťový krém od Essence.


Za tyto produkty jsem strašně ráda, dokonce jsem si je chtěla měsíc zpátky koupit. Bude na ně recenze. Ale ještě nevím kdy.


To by bylo k dnešnímu článku všechno. V komentářích se mi můžee pochlubit, zda jste něco vyhrály vy a případně co to bylo.

Pokud se chystáte jít spát, tak vám přeji dobrou noc, já spát z daleka nejdu, neboť se musím učit do občanky a ekonomiky.

Mějte se krásně!
Dendy

You Might Also Like

15 komentářů

  1. Gratuluju k výhře :) v pohodě... chápu že se musíš učit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. V červnu po zkouškách to bude lepší. :-)

      Vymazat
  2. Gratuluji k výhře :)
    V pohodě, budu držet palce, to zvládneš :) já se dneska po 3 měsících vracím na blog s nornálnímu články. Už mám po přijímačkách, tak snad to dopadlo dobře :D těším se na další články :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky, závidím ti výhru :D Nejvíce se mi líbí krémy od Essence, které si také plánuji zakoupit ;) Takový elektrický kartáček mi chce přítel také koupit :)
    Mimochodem máš hezký blog,byla bych moc ráda, kdybys i ty navštívila můj blog, případně se stala mojí čtenářkou :)
    Měj se hezky..:)
    FASHION & BEAUTY

    OdpovědětVymazat
  4. super :) ja som tiež teraz vyhrala dokonca dve takže som tiež veľmi rada a teším sa na produkty :)

    OdpovědětVymazat
  5. Gratulujem k výhre, ja veľké šťastie v súťažiach nemám :D Mám veľmi rada značku Essence, tak som zvedavá na recenziu :)
    Krásny víkend! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že se těšíš. Recenze bude nejspíš do 2 měsíců. :-)

      Vymazat
  6. jo Vyhrala jsem na Očku frisbee ale nikdy nedorazilo

    OdpovědětVymazat
  7. K výhre ti gratulujem, určite ti to muselo urobiť radosť :)

    OdpovědětVymazat
  8. K výhre ti gratulujem, určite ti to muselo urobiť radosť :)

    OdpovědětVymazat
  9. Veľmi rada by som si prečítala recenziu na essence produkty :) gratulujem k výhre, ja som nikdy nič nevyhrala :/ :D
    ladyminimalism.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Recenzi napíšu, jelikož je o ni zájem. A děkuji, neboj, vyhraješ až to nebudeš čekat. :-)

      Vymazat
  10. K výhře moc gratuluji také bych někdy něco ráda vyhrála ale asi hold mám štěstí v lásce a smůůlu na výhry..:-)) A jinak ten Sampon nemám ale mam podobny ale kondicioner od Dove. :-)

    OdpovědětVymazat