Spotřebováno #2

4/05/2015 10:35:00 dop.

Ahoj holky, jelikož si z nás všech dělá počasí legraci, že chvíli prší, sneží a poté zase svítí sluníčko a mě se doma kupí taška plná spotřebovaných kosmetických produktů, tak jsem se rozhodla, že pro Vás napíšu článek o spotřebovaných produktech, který je velmi žádaný.
Spotřebováno jsem psala na mém starém blogu někdy koncem listopadu, takže tahle hromádka je za dobu 4 měsíců. Produktů jsem spotřebovala celkem 35 a já si myslím, že můžeme jít na ně.






Vlhčené ubrousky Nivea Baby Soft & Cream, jednalo se o pevné ubrousky s motivy medvídků s jemnou dětskou parfemací. Balení obsahovalo 5 kusů ubrousků. Já si s nimi dočišťovala obličej.



Zubní pasty Elmex Sensitive a klasická oranžová. Obě mají za úkol chránit zuby před zubním kazem a mineralizovat. Pasta navíc obsahuje aminofluor. Balení obsahuje 75 ml. Pasty jsou mé stálice a nedám na ně dopustit. Mohu doporučit.


Mycí gely na intimní partie od Nivei. Jeden byl pro přecitlivělé intimní partie a druhý pro jemné mytí a holení intimních míst. Oba gely stojí okolo 90 korun a mají 250 ml. Obsahují aloe vera, panthenol a kyselinu mléčnou.


Odličovací ubrousky Balea young, light blue. Ubrousky zná úplně každý - někomu vyhovují, někomu ne. Já patřím mezi ty, kterým nevyhovují. Ubrousky mi nevoněly. Já je používala na dočištění pleti. V balení bylo 25 kusů a byla to limitovaná edice.

Vlhčené ubrousky Senza s parfemací pomerančů. Ubrousky jsem používala jen na mytí rukou při cestování MHD. Nezklamaly ani nenadchly, sáhla bych po nich znovu. V balení byl 15 ubrousků.


Antiperspirant Nivea double effect. Má vydržet 48 hodin, což nevydrží. Příjemná parfemace. Na oblečení dělal bílé fleky. Koupila bych si ho znovu.

Deodorant fun sensation od Adidas. Příjemná sladká parfemace, vydrží na těle asi 4 hodiny. Nedělá fleky, koupila bych si ho znovu.

Antiperspirant natural touch od Dove. Přijemná parfemace, nedělal bílé skvrny na oblečení. Má zajistit 48 hodinovou ochranu, což nesplní. Doporučuji.

Deodorant Whitewater od Old Spice. Příjemná panská parfemace, vydrží na těle strašně dlouho a nepotíte se. Můj přítel ho u mě nechal, tak jsem o něm napsala. Vychvaluje si ho a je to už jeho stálice. Doporučujeme.


Krémová pěna do koupele od Herbal Therapy s vůní levandule. Má za úkol regenerovat a zklidňovat pokožku. Po naletí do vany vytváří bohatou pěnu. Balení obsahovalo 500 ml a koupila bych si ji znovu.

Krémový sprchový gel od Palmolive s vůní třešně. Moje stálice, sprchový gel nevysušuje pokožku, provoní celou kouplenu a dlouho vydrží na pokožku. Balení obsahuje 250 ml. Doporučuji těm, kteří mají rádi sladké vůně.

Sprchový gel for men od Nivei, active 3. Tento gel jsem používala, když jsem si večer holila nohy, jinak ho používal můh přítel. Příjemná mužská parfemace, která vydržela na pokožce. Nevysušoval. Doporučuji všem. Balení obsahovalo 250 ml.

Sprchový gel Palmolive s Aloe vera. Příjemná parfemace, bohatá pěna, pokožka po něm byla hladká a nevysušená. Balení obsahovalo 200 ml. Koupila bych si ho znovu.


Tekuté mýdlo Nivea s citronovou trávou a olejem. Jednalo se o mýdlo, které nevysušovalo pokožku a příjemně vonělo. Balení obsahovalo 250 ml. Koupila bych si ho znovu.

Dezinfekce na ruce od Prosavon. Moje stálice, na kterou nedám dopustit při cestování v MHD. Balení obsahuje 50 ml. Kupuji si tento gel a Balea.


Pleťová maska od Delia cosmetics. Maska obsahovala 2 aplikace. Já použila jednu a druhou jsem dala mamce. Obě nás neskutečně štípala a pálela. Pleť po ní byla vyčištěna a stáhlá. Nekoupila bych si ji znovu.


Vlhčené ubrousky Soft Baby Care, classic. V balení bylo 72 ubrousků. Já je používala pouze na ruce a při čištění pleti. Příjemná dětská lehká parfemace. Byly heřmánkové. Mohu doporučit a určitě si je koupím znovu.

Vlhčené ubrousky Sensitive z Albertu. S Aloe vera. Používala jsem je na ruce, nepříjemně zapáchaly. V balení bylo 72 kusů ubrousků. Už bych si je nekoupila a nemohu je doporučit.


Odličovací tampony od Basic z Albertu, Today a Laura collini, všechy byly ze 100 procentní bavlny a měly 120 kusů. Nevyhovovaly mi akorát ty z Albertu, jelikož se rozdvojovaly a trhaly se.


Holící jednorázové strojky. Nahromadilo se mi tady pár obalů od značky Today, Red Lady 44 a Wilkonson. K žádným nemám výhrady, měly dva břity a v balení bylo především 5 kusů.


Šampon proti lupům od Revalid. Tento šampon jsem používala u přítele, když mě svědila pokožka hlavy. Kosmetiku Revalid mám moc ráda, už jsem od něj měla šampon i kondicionér, určitě na něj udělám někdy recenzi. Příjemná parfemace. Balení obsahovalo 250 ml a zakoupit se dá v lékárnách.

Šampon Inspired by you. Jedná se o šampon 2v1. Má vyživující složky. Příjemně voní a myje vlasy a vlasovou pokožku. Nezatěžuje vlasy. Balení obsahovalo 300 ml a už jsem ho měla nejednou. Mohu doporučit.

Vlasová balzám od Herbal extract s výtažky z konopí. Zařadila jsem ho jako podprůměrný výrobek, jelikož se po něm absolutně nedaly rozčesat vlasy. Nekoupila bych si ho.


Oční krémový odličovač od Avonu. Oční okolí odlíčil dobře, ale štípal mě v očích, nevypoužila jsem ho celý. Nijak nebyl parfemovaný.  Nemohu doporučit. Balení mělo 150 ml.

Micelární voda od Delia cosmetics. Byl to můj oblíbený produkt, obsahoval extrakt z rýže a panthenol, neštípal, nepálil. Koupila bych si ho znovu. Balení obsahovalo 150 ml.

Odličovač extra voděodolného make-upu od Nivei. Byl dvoufázový, dobře odlíčil. Neštípal a nepálel. Koupila bych si ho znovu.

Čistící pleťová emulze Essentials od Oriflame. Příjemně dočistil pleť a voněl. Nepálil ani nedrždil oční okolí. Pro každý věk a typ pleti. Koupila bych si ho znovu.

Balzám na rty od ARO s jahodami a OF 6. Hydratoval a vydržel na rtech docela dlouho. Koupila bych si ho znovu.


Doufám, že se Vám článek líbil, určitě mi napiště, kolik toho spotřebujete průměrně vy. Ještě nevím, zda tyto články budu vydávat jednou za čas nebo každý měsíc, protože nerada syslím věci. Užijte si Velikonoční pondělí, a vzkaz pro kluky - buďte něžní.

Mějte se krásně.
Dendy

You Might Also Like

15 komentářů

  1. Množství produktů, který jsi spotřebovala celkem těm 4 měsícům odpovídá. Elmex pasty mi vždycky doporučovala zubařka na rovnátka:). Přijde mi, že krémové odličovače většinou štípají. Taky jsem jeden měla a nehorázně štípal v očích.

    thegreeneyed.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to nejsou všechny produkty, většinou, když u někoho jsem a dojde mi daná věc, tak ji vyhodím. :-) také jsemsi toho všimla, ne všem tyto emulze vyhovují a mít ,,krém,, v očích nesnese nikdo.:-)

      Vymazat
  2. Páni, těch produktů je. Já mám ten odličovač od Avonu a jsem s ním spokojená :) já toho za měsíc moc nepotřebuju a poslední, co jsem vyhodila byla řasenka Miss Manga, o které by brzy mohl být článek na blogspotu. :) Hezké Velikonoce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě na ni recenzi napiš. Ráda si ji přečtu. :-)

      Vymazat
  3. Vypotřebuješ toho opravdu hodně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zase tolik toho není, je to za 4 měsíce. :-)

      Vymazat
  4. Wow, tak toho je opravdu hodně :D. Myslím, že takovou spotřebu nemám, ale možná bych se i divila :D. Moc pěkný blog :).

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj vím že asi budeš naštvaná jenomže jinak to nejde. Já jsem z kimisek4.blog.cz a potřebuju vědět jestli chceš být affs. Pokud ano zapiš se díky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na bloh chodím 3x týdně, stačí si rozkliknout ,,web,, a najdeš mé komentáře. Psala jsem ti to už minimálně 3x. :-)

      Vymazat
  6. Wau celkem dosti 35 za 4 měsíce no když to vezmu každodení spotřebovávání dá se to i pochopit:-)..Jinak tu písničku jsi nemohla slyšet, protože je nová :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mezi produkty bylo i to co jsem používala před půl rokem. Ano. A proto jsem psala že jsem ji ještě neslyšela. :)

      Vymazat
  7. No teda, spotřebuješ toho celkem dost :D ale 3 měsíce? To nejspíš dá rozum... :D
    i když já možná takovou spotřebu nemám... :D no nevím..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych řekla, že ano. Každý by o sebe měl nějakým způsobem dbát. :)

      Vymazat
  8. ten odličovač od Nivei určitě zkusím :)
    pěkný blog! :)

    OdpovědětVymazat