Jarní testování antiperspirantů a deodorantů

4/18/2015 07:26:00 odp.


Ahoj holky, vítám vás u nového článku. Jelikož venku už nám začalo jaro a s ním také ,,zvýšená" péče a hygiena o podpaží, které produkuje více potu, zaměřila jsem dnešní článek na testování deodorantů a antiperspirantů, které jsou všude dostupné. Jsou to výrobky se kterými už mám dlouhou dobu zkušenost a mohu vám říct, zda za koupi stojí, či ne.




K testování jsem vybrala 5 produktů velmi známých značek, jako je Adidas, Fa, Garnier, Dove a Nivea.  Všechny seženete od 50-90 korun.


GARNIER

Antiperspirant 5 Protection. Slibuje 48 hodinovou ochranu před pocením. Bez alkoholu a parabenů. Sprej je obohacen o minerality, což je přírodní absorpční minerál vulkanického původu. Obsahuje hliník.
Co na to říkám já: 48 hodin chránit pokožku před pocením nesplňuje, vydrží ovšem 7 až 8 hodin. Poté je třeba se znovu přestříkat. Na oblečení dělá bílé stopy. 

+ výdrž
+ svěží parfemace
+ cena
- bílé stopy na oblečení

Antiperspirant mohu doporučit, jsem s ním spokojena.




NIVEA

Antiperspirant Double effect Violet senses
Slibuje 48 hodinovou ochranu před pocením. Bez alkoholu a barviv. Hladké podpaží. Obsahuje přírodní výtažky z avokáda.
Obsahuje hliník.
Co na to říkám já: 48 ochrana před potem - nesplňuje, maximálně vydrží 4 hodiny; při sportu méně. Co se týče parfemace - nevtíravá, příjemná vůně, která se nebije s parfémem. Hladké podpaží po aplikaci splňuje. 

+ parfemace
+ cena
- výdrž v podpaží
- bílé stopy na oblečení/ v podpaží (i po řádném protřepání)

Antiperspirant mohu doporučit, byla jsem s nim docela spokojená. 




ADIDAS

Tělový deodorant Fun sensation.
Slibuje 24 hodinovou ochranu před pocením a svěžest. Neobsahuje hliník.
Co na to říkám já: Výdrž po aplikaci je maximálně 5 hodin, poté se musíte stříknout znovu. Příjemná sladká parfemace.
 Neděla stopy na oblečení ani v podpaží.

+ cena
+ parfemace
+ dostupnost v každém větším obchodě, drogerii
- žádné jsem nenašla

Deodorant doporučuji, koupím si ho v nejbližší době znovu.



Fa

Antiperspirant Nutri skin Maximum protect with 7 caring nutrients. Slibuje 48 hodinovou ochranu před pocením. Bez alkoholu. Obsahuje hliník.
Co na to říkám já: 48 hodinovou ochranu pokožce nedá. Nádherně voní. Měla už jsem několik těchto balení. Nedráždí pokožku.

+ jemné a suché podpaží
+ výdrž
+ parfemace
+ cena
- nedá se již moc sehnat v drogeriích

Doporučuji všem věkovým kategoriím.




DOVE

Antiperspirant Natural touch. Neobsahuje freony. Obsahuje minerály z Mrtvého moře, které má za úkol udržet podpaží v suchu, hydratovat a svěžest. Má vydržet 48 hodin. Nebsahuje alkohol, ale za to obsahuje hliník.

Co na to říkám já: Příjemná, nevtíravá a svěží parfemace, podpaží je hydratované. Výdrž maximálně 7 hodin bez sportovních aktivit. Nezanechává stopy na oblečení.

+ cena
+ parfemace
+ dostupnost v obchodech, drogériích
+ výdrž
+ nezánechává stopy na oblečení
- nenašla jsem

Antiperspirant doporučuji všem věkovým kategoriím. Dove kosmetika nezradí.




UPOZORNĚNÍ: Žádný z těchto výrobků mi nebyl zaslán k recenzi.

Doufám, že se vám testování líbilo, napište mi, jestli v tom mám pokračovat a případně co testovat (sprchové gely, šampony..). Budu se těšit na vaše komentáře. Pokud máte zájem mě sledovat přes GFC, tak neváhejte dát palec. Neunikne vám žádný článek.

     Užívejte sluníčka. 
Dendy

AskInstagram

You Might Also Like

26 komentářů

  1. já používám Rexonu :)) ale měla jsem Adidasku a ne, nevydržela 24h :D to souhlasím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žádné deodoranty ani antiperspiranty nevydrží tolik co píší. :-) Rexonu mám také moc ráda.

      Vymazat
  2. Znám Dove - měla jsem podobné principy, ale jiný druh, s tím jsem byla moc spokojená, obsahoval část tělového mléka a bylo to opravdu příjemné. A Garnier jsem taky měla trochu jiný a s tím jsem také byla moc spokojená. Teď mám tuhý od Nivey a hodně mi sedí - nemám totiž moc v lásce aerosoly a mám ho s nějakým výtažkem z jasmínu, takže zjemňuje podrážděnou kůži :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tuhé od Nivea mám taky moc ráda. Zatím se mi osvědčily všechny. :-)

      Vymazat
  3. Takovéhle články dělej častěji! Ráda si je přečtu jsou zajímavé:)

    Je zvláštní že úplně všechny splňují 48h, ale přitom vydrží do 7h maximálně:D:D:)
    Já používám od rexony a adidasu a jsem spokojená:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud vás budou bavit, tak je psát budu. :-) To ano, a to už jen některé vydrží 7 hodin.:-D

      Vymazat
  4. SUper článek. vyzkoušené mám od Fa Nutriskin a Dove a oba mi přišly fajn. Te´d používám tuhý od Garnieru a ve spreji od Nivey. Přijde mi ale že od Fa deodoranty mi příliš nevyhovovali,

    OdpovědětVymazat
  5. Bože, to je perfektní článek!
    Je vidět, že sis s tím dala opravdu práci a výsledek stojí za to:) z těchto deodorantů mám zkušenosti jenom s Dove, který mi vyhovuje, ale spíše používám trochu jiný deodorant od Fa, celkově trochu podobný tomuhle, ale já jsem se svým opravdu spokojená:) máš moc pěkný blog:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! Práci jsem si dala a je vidět, že to za něco stálo. :-)

      Vymazat
  6. Nemám ráda antiperspiranty a deodoranty, které dělají bílé skrvny. A ještě ke všemu, většina mého oblečení je černá nebo šedá, takže je to vidět no:). Každopádně se asi kouknu po tom od nivea. Vypadá dobře i když moc dlouho nevydrží:)

    OdpovědětVymazat
  7. Už delší dobu chci sprej od Adidas a asi si ho brzy koupím :) ten od Garnier nevypadá vůbec špatně :) krásné fotky a boží článek :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ja mám najradšej tie od Garnier a Dove :))
    http://best-copy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  9. Nejraději mám Garniery nebo Rexony, které tu nejsou. Dove jsem myslím snad nikdy nezkoušela, beru vždycky podle ceny co je v akci :D -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já většinoz deodoranty dostávám k narozeninám nebo k vánocům. A když už kupuji, tak mám štěstí na výhodné balení nebo slevy. Ale nemám problém si koupit za plnou cenu. :-) Dove určitě zkus, je velmi příjemný.

      Vymazat
  10. Myslím, že jsem vyzkoušela deodoranty/antiperspiranty od všech jmenovaných značek. Momentálně mám od Dove a jsem spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  11. Jéé já mám ten od Nivei ten fialový. Je fajn ale tedka je moc nepoužívám. Jedině pak v létě no. když jsou ty parna.

    OdpovědětVymazat
  12. Antiperspiranty veľmi nepoužívam, na mňa sú niektoré až príliš aromatické a zatiaľ som nenašla taký, ktorý by mi nevadilo, preto používam "guličku". Teraz som si celkom obľúbila taký akoby krém od Rexony, ktorý si dávaš večer alebo ráno :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mohu ti doporučit Rexonu, ta mimoc aromatická nepříjde. Cose týče tuhých antiperspirantů od Rexony nemohu posoudit, jelikož jsem s nimi prozatím zkušenost neměla. Já si oblíbila od Nivey z řady Stres ..

      Vymazat
  13. Deodoranty moc nepoužívam, mám radšej parfémy, ale myslím, že ten od Dove a Fa som už mala :)

    OdpovědětVymazat
  14. Já miluji od Dove :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/2015/04/giveaway-3.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem je jednj dobu měla hrozně ráda. :-)

      Vymazat
  15. Mám ten od Nivei, ta vůně je suprová, ale štve mě, že opravdu nevydrží.

    OdpovědětVymazat