4/03/2015 05:41:00 odp.

 HAUL: Nákupy a novinky za měsíc březen


Ahoj holky, i když už je sice první dubnový týden skoro za námi, přináším Vám článek s nákupy a novinkami za březen 2015. Moc toho sice z kosmetiky ani oblečení není, protože jsem si tento měsíc koupila mobilní telefon, který jsem už dlouho potřebovala. Ale přeci jen něco jsem ulovila.
V březnu jsem se zaměřila na nákup kabelky, botů a věcí do domácnosti. Kabelku jsem sehnala, ale do článku ji nedám, protože mi ji koupil přítel k narozeninám, které budu mít za pár měsíců. A boty bohužel ještě ne, ale už mám nějaké vyhlídnuté. Takže budou v nákupech za měsíc duben.


Tento měsíc jsem se zaměřila na nákup mobilu. Chtěla jsem jeden od značky Lenovo, ale nakonec jsem si vybrala jiný typ. Mám tedy Lenovo A536, v bílé barvě se zadním béžovým krytem. Vyšel mě po slevě na 3.000 kč v Euronicsu + připojištění za 601 kč. Je ve velikosti 5 palců. Podrobnější recenzi na něj určitě neplánuji.


Jelikož byl Mezinárodní Den Žen, tak jsem od přítele dostala tuto krásnou Orchidej ve fialové barvě. Kytka sice měla být řezaná, ale mě bylo líto, kdyby mi po 14 dnech zvladla, tak proto v květináči. Cenu nevím, dostala jsem ji.


V minulém článku jste mohli vidět spoustu spotřebovaných obalů od odličovacích tamponků. Tentokrát jsem si koupila tyto od Linteo Satin, je jich 120 kusů v balení a stály 19 korun v Penny Marketu.


V Dm měli šampony od Balea za cenu 25 korun, tak jsem neváhala a jeden jsem si vzala. Upoutala mě nádherná vůně jasmínů a třešní. Je ho 300 ml. Já mám tyto šampony moc ráda.



Když jsem si v Dm koupila šampon, nezapomněla jsem ani na sprchový gel. Tento je z limitované edice Tropical Sunshine, krásně voní po tropickém ovoci. Je ho 300 ml. Stál mě také 25 korun.


V březnu jsem si u svého zubního lékaře koupila zubní kartáček Curaprox extra soft. Vyšel mě na nějakých 63 korun. Což je normální až nízká cena na tento druh kartáčku. Součástí balení je také plastový obal/krytka.


Zklidňující čistící micelární voda 3v1 od Nivei. Došel mi můj oblíbený od Nivei, tak jsem zkusila koupit tuto micelárku. Koupila jsem ji v Penny marketu za 70 korun.


4 kusy silikonových stěrek za cenu 19 korun a silikonová mašlovačka za 29 korun, obě tyto věci jsem koupila v OC Odry.


Sadu 3 mís na šlehání různých velikostí v bílé barvě od značky Curver. Koupila jsem je v Penny marketu za tuším 70 nebo 80 korun.


Sháněla jsem nějaké jednoduché kraťasy na léto. V Kiku jsem objevila tyto bílé za 139 korun. Jsou ve velikosti XS.


Krémová dutá šála z New Yorkeru. Koupila jsem ji za neuvěřitelných 29 korun z nějakých 249 korun. Šálu v zimě využíváme snad všchni.


Chlupaté černobílé ponožky. Kdo by je nemiloval. Sehnala jsem je za 40 korun, což je velmi přijatelná cena.

Posledním kouskem byla klasická bílá košile, která by měla být základním kouskem šatníku. Ukážu vám ji v příštích nákupech, jelikož se zrovna suší a žádnou fotku v ní nemám.

Doufám, že se Vám nákupy líbily a koncem měsíce budou další nákupy.  Možná jste si všimli, že zmizel článek ohledně spotřebovaných věcí, omylem jsem ho před chvíli vymazala a nevím, zda ho mám psát znovu nebo ne. Chcete ho?
Mějte se krásně.
Dendy

You Might Also Like

10 komentářů

  1. ty kraťasy jsou moc pěkné :)) orchidej je také pěkná :)) já ke dni žen nedostala nic :D ále... to nevadí :)) jinak mobil je také pěkný :)) hezké věci :))

    OdpovědětVymazat
  2. Máš krásnou Orchidej od přítele :) koupila sis potřebný i krásný věci.

    OdpovědětVymazat
  3. Ten mobil je pěkný, od Lenovo mám tablet a plánuju si od něj koupit notebook :) Ta orchidej je překrásná :) Curaprox mám od své zubní dentistky a je vážně úžasný :) krásné kraťasy, celkově hezké nákupy :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Můj přítel má od Lenovo noteook a nemůže si ho vynachválit. Také si ho plánuji koupit. Tablet mám od Asus a jsem velmi spokojená.
      Já už si na kartáček Curaprox zvykla natolik, že nechci jiný.:-)

      Vymazat
  4. Ten mobil je pěkný. Dala bys mi prosím jak funguje? :) Jinak krásná kytka. A prosím podívej na blog děkuji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co ti mám dát? Recenzi na něj psát nebudu, je toho plný internet.

      Vymazat
  5. Ten mobil je krásný :) doufám že s ním budeš spokojená.. :) a ta orchidej, prostě úžas! :D :)) Celkem dost si toho nakoupila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím spokojená nejsem. Půjde na reklamačku, už od druhého dne se seká. :-)

      Vymazat