4/28/2015 08:32:00 odp.

Haul: Nákupy a novinky za duben 2015


Mėsíc duben utekl jako voda a jsem tu s dalším, poměrně žádaným článkem a to je haul! Vím, že už je pár dní květen, ale to vůbec nevadí, pojďte se podívat, co jsem si za měsíc všechno koupila.

Tento měsíc jsem si toho koupila opravdu hodně, jak z oblečení, tak i z kosmetiky. Nevím jestli do prázdnin budou nějaké hauly, protože budeme kupovat vybavení do bytu, což si myslím, že by vás (většinu) nezajímala. Ale pokud ano, napište mi to. A nebudu dále zdržovat a jdeme na to. Ceny budou pouze orientační, už si nepamatuji kolik to přesně stálo. Něco jsem kupovala výhodněji, něco za plnou cenu.

Začnu kosmetikou, něco už jste viděli v článku Unboxing, ale
i tak to sem dávám.


Šampon Dove Oxygen & Moisture pro objem vlasů. [Výhra, cca 80-90,-]
Šampon Oriflame Neoforce pro podporu růstu vlasů. [80,- Oriflame]
Kúra pro podporu růstu Neoforce od Oriflame. [100,- Oriflame]
Styling balzám s uhlazujícím efektem Straight & glass od Nivei. [25,-  Rossmann]


My skin čistící gel od Essence [výhra v GA]
My skin pleťové mléko od Essence [výhra v GA]
Mast Belakne - velmi účinné! [90,- Moje lékárna]


Vlhčené ubrousky Linteo, 72 kusů [20,- Penny Market]
Vzorečky Nivea Firming zpevňující mléko do sprchy. [0,- Nivea, Dm]



Antibakteriální gel na ruce od Balea [34,- Dm]



Antiperspirant Powder soft od Dove + holící strojek [50,- Penny Market]
Deodorant citrónová tráva a malina od Balea [35,- Dm]
Gel pro intimní hygienu s heřmánkem od All about body [27,- Tesco]


Dětský heřmánkový šampon Pufík [35,- Hruška]
Balzám na rty a tělo Helios Herb [35,- Drogerie Teta]


Lak na nety Miss Sporty, odstín 466 [15,- Drogerie Teta]
Lak na nehty Miss Sporty, odstín 5034 [ 29,90,- Drogerie Teta]
Lank na nehty Miss Sporty, odstín 5085 [29,90,- Drogerie Teta]


Řasenka NYC Show time [60,- Rossmann]


Odličovací ubrousky Today [26,- Penny Market]

To je z kosmetické části nejspíš vše, teď se můžete kouknout na oblečení. V minulém haulu jsem psala, že se zaměřím na nákup botů, což jsem také udělala.


Taška Adidas [90,- A3 sport]


Ponožky do balerín [12,- Pepco]
Ponožky do balerín [25,- Pepco]
Sportovní ponožky [55,- Decathlon]


Tenisky na způsob Vansek [298,- Gate]


Baleríny JF [399,- CCC]


                   Botasky Adidas NEO [899,- Sportisimo]


Legíny [250,- C&A]
Džegíny [350,- C&A]


Nepromokavá bunda [400,- House]


Jarní sako/kabátek [799,- C&A]


Patěnky [35,- CCC]

To by bylo z nákupů vše, bylo toho poměrně tento měsíc dost. V květnu mohu prozradit, že bude pouze mini haul a to s parfémy od Avonu a Oriflame. Chybí tady ještě pár věcí z Pepco a Ikea, ale to nevadí..
Abyste viděli věci ,,živě", chystám pro Vás inspiraci outfitů.

Užívejte si slunečný a teplý den, já teď se chystám do Nového Jičína, navštívit tiskárnu a vyzvednout si své práce ke zkouškám. Očekávejte nějaký vlog. :-)

A co jste si koupili vy? Užili jste si první Máj?

Ahooj! DENDY


You Might Also Like

13 komentářů

  1. Mně se hodně líbí ty modré laky, asi se na ně mrknu :) Hezké boty a celkově hezké oblečení :) Mám ještě zálusk na My skin čistící gel od Essence :) tak uvidím, jestli ho seženu :) Hezký nákup :)
    p.s: na blogu je vyhlášení kontroly :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ve skutečnosti barva je mentolová. Brzy hodlám udělat článek o nehtech a lacích + jak ve skutečnosti vypadají. :-) snad se ti podaří gel sehnat, je moc fajn.:-)

      Vymazat
  2. Spousta krásných věcí i kosmetiky... to žes jí fotila venku mě úplně dostalo :) podle mě bys tu mohla dát i ten nábytek :) já si nekoupila nic :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě baví fotit venku, obzvlast kdyz bylo idealni pocasi na to fotit veci venku, jen sousedi na me divne koukali. Až budu nakupovat nábytek tak sem dám nejaky haul a zaroven fotky, jak vypada. :-)

      Vymazat
  3. Jsou tam hrozně pěkný věcičky :3 Ty laky jsou boží a kabátek awwwww...
    Já si nic moc nekoupila :D Tak že tak.. A první máj stál za velký hov.. :o

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt, že ani já nic zvlástniho nedelala prvniho maje, den jako den. :-D neslavime ho.

      Vymazat
  4. Ty laky mám taky, jsem zvědavá jak budou na nehtíkách vypadat :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty laky mám taky, jsem zvědavá jak budou na nehtíkách vypadat :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak když je máš taky, tak víš jak vypadají ne? :-) Bude článek, jen nevím kdy. Urcite se prijd podivat. :-)

      Vymazat
  6. Ty věci na podporu růstu vlasů, funguje ti to? Maminka zkouší a moc nic nefunguje :-(
    Vybavení bytu mě klidně také zajímá ;-) A jarní kabátek je moc pěkný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě nezkouším, k tonu, aby vlasy rostly je potřeba vyvážená strava, doplňky stravy a masáže vlasové pokožky. K tomu slouží ta kúra, kterou vmasírováváš do pokožky hlavy.
      Až to bude aktuálním, dám vám ukázku věcí ohledně vybavení bytu. :-)

      Vymazat
  7. Tak na ten šampon od Dove jsem taky koukala a asi do něj půjdu , ubrousky Linteo používám na malou, je to super věc na špinavé ruce pokud je člověk někde venku + ten antibakteriální gel , ale značky těchto věcí střídám, a kabátek je moc krásný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také značky gelů střídám. :-) Šampon ti doporučit nemohu, jelikož ho mám schovaný v zásobě.

      Vymazat