Výhra v adventní soutěži a věrnostní odměny od značky Nivea

3/01/2015 05:30:00 dop.




Přeji krásnou neděli,

Je tady první unboxing! Někteří z vás již tento článek viděli, protože na blogu už publikovaný byl, ale potom jsem ho nedopatřením smazala, tak jsem se rozhodla ho napsat znovu.

Zhruba 3 týdny zpátky u nás zazvonilo poštovní auto a z okna jsem viděla poštovního chlápka s balíčkem v ruce. Neměla jsem ponětí o tom, že mi něco donese, protože tak nic tak malého jsem si neobjednávala.
Po převzetí zásilky jsem viděla, že odesílatelem je nivea, tak mě napadlo, že to budou objednané odměny z Nivea klubu, jenže na to ta krabička byla moc malá.


Po otevření krabičky na mě čekalo překvapení v podobě oznámení výhry v adventní soutěži, které jsem se zúčastnila. V balíčku byl dopis a zabalená svíčka.



 Svíčka je v modrém skleněném kalíšku, je na ni logo Nivea a krásně niveácky voní, doufám, že tak bude vonět i po zapálení.

Ani ne týden na to mi pošta donesla balíček a tentokrát už jsem věděla o co jde, protože jsem měla objednány odměny z věrnostního klubu, kdo v něm je, tak ví, že když sbírá EAN kódy, tak je může vyměnit za nějaké věci z katalogu.



Balíček vypadal takto a už přes něj šel vidět obsah. Objednala jsem si ponožky ve světle modré barvě ve veljkosti 39-42, jsou ze 100% bavlny a druhou věcí byl tento úžasný baby polštářek, který má zklidňující a antiseptické účinky, a je vyplněn pohankovými slupkami v BIO kvalitě. Z něj jsem byla úplně nadšená. Nebudu ho rozbalovat a nechám ho do budoucna pro své miminko.


Snad se vám článek líbil, do komentářů mi napište, zda také jste členy klubu a pokud ne, jestli se plánujete do něj zaregistrovat.
To je pro dnešek vše, já se s vámi loučím a těším se na vás u dalšího článku.

                                                                                    Dendy

You Might Also Like

24 komentářů

  1. jé... pamatuji si, že jsem ti psala, že je úžasné, jak myslíš na své budoucí miminko, a že polštář chceš schovat :))

    OdpovědětVymazat
  2. Tá sviečka musí určite úžasne voňať. A ten vankúš je strašne rozkošný :33

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som tak nedávno vyhrala gliss kur bolo to príjemne prekvapenie. Bol tam šampon, sprchovy gel, kondicioner a tužidlo na vlasy:D
    Inak ten vankušik to by som nevydržala a už by som ho asi vybalila, ale je zlaté že ho nechavaš:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Necekane vyhry jsou ty nejlepsi. Polstarek bych pro sebe stejne nevyuzila. Je malicky .. :-)

      Vymazat
  4. Roztomiloučké :3 hned bych to brala domů! :3 :))) ten polštář je hrozně krásný...

    OdpovědětVymazat
  5. To je krása :3 taky bych chtěla něco vyhrát jak to mám udělat? :( a jinak mohla by jsi na muj blog chodit častěji? :O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ke všem chodim alespon 3x tydne, pokud neni novy clanek, tak komentar nepisu.

      Vymazat
  6. Ten polštářek je úžasný. :D A nejsem členem, ani jsem nad tím nějak nepřemýšlela.

    OdpovědětVymazat
  7. Jee tak to gratuluji, ten polštářek je strašně moc krásný :-)....Jinak úspěšně ti píšu, že již ses stala mým affs, vítám tě na mém blogu a doufám, že se ti ikonka i články budou nadále líbit a můj blog budeš nadále navštěvovat. Děkuji :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Navštěvuji, tvůj blog se mi moc líbí. :-)

      Vymazat
  8. Clawdia a Honey3. 3. 2015 12:40:00

    Ahoj budeš pro nás prosím hlasovat tu http://monster-highcz.blog.cz/1502/our-freaky-moments-hlasujte-za-najkrajsiu-fotku#komentare ? :-) Rádi oplatíme. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Jé, to jsou moc pěkné věci. :) Ta svíčka mě zaujala. A ten polštářek je fakt roztomilý! :3

    OdpovědětVymazat
  10. moc pěkné věcičky :)

    PS: U mě na blogu probíhá GIVEAWAY, která bude již brzy končit!:)
    www.lovies47.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Mám dojem, že už jsem komentovala, ale nevidím nikde svůj komentář -_-
    Skvělé výhry! A ten méďa je tak sladkej :3 :D

    Mimochodem u mě na blogu probíhá kontrola Affs. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V článku jsem psala, proč je tu článek znovu, stačí si ho přečíst celý.:-)

      Vymazat
  12. Hmm to je zajímavé ještě nikdy jsme neslyšela, že by nějaká hvězda někomu připomínala jeho kamaráda, ale je to super, kdyby jsi Richieho měla ráda aspoň by sis připadala, že ho máš hned vedle sebe :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já s kamarády bývám kdy to je jde. To já slyšea už několikrát.

      Vymazat
  13. Jéé, k výžhře gratuluji, mně se tentokrát nezadařilo. Ty věrnostní odměny jsou super! Já jsem chtěla kosmetickou taštičku ještě z toho minulého katalogu, ale pořád čekala z odesláním bodů, tak jsem to nakonec už nestihla :D. A jo, jsem členem klubu, tohle se mi na nivea moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  14. Jéé, k výžhře gratuluji, mně se tentokrát nezadařilo. Ty věrnostní odměny jsou super! Já jsem chtěla kosmetickou taštičku ještě z toho minulého katalogu, ale pořád čekala z odesláním bodů, tak jsem to nakonec už nestihla :D. A jo, jsem členem klubu, tohle se mi na nivea moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já také posílala na poslední chvíli. Ta se mi také zamlouvala, ale kosmetických taštiček mám doma spoustu. To je fajn. :-)

      Vymazat
  15. Ten polštářek se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat