3/09/2015 09:23:00 dop.

TAG: 



Přeji krásné pondělní ráno. Doufám, že jste si víkend užili stejně jako já. Omlouvám se, že tady celý týden nebyl článek, byla jsem nemocná a s chřipkou se mi nechtělo vůbec vylézat z postele, natož psát články, ale to se tento týden změní, protože tento týden konečně na nás vyšly jarní prázdniny a já jsem zase fit.

Dneska jsem vybrala Tag, který byl jednu dobu velmi známý a je to tag - To nebo to. Aby článek nebyl tolik suchý, vybrala jsem nějaké své fotky a ty použila a zbyek je z internetu. Myslím, že už můžeme jít na to. :-)


Parfém nebo sprej?
Používám tělové toaletní vody. Ale občas si na sebe stříknu parfém.

Sprchový gel nebo mýdlo?
On někdo používá klasické mýdlo? Jednoznačně sprchový gel, nejvíce miluji od Palmolive, Oriflame a Nivei.


Dlouhé kalhoty nebo kraťasy?
V zimě určitě kalhoty, protože bych venku zmrzla a v létě kraťásky. Také je tak milujete jako já? Už teď se koukám po nových.



Kalhoty nebo džíny?
Nosím obojí. Těžko se rozhodnout. Kor, když se všemu říká ,,kalhoty".

Drdol nebo culík?
Hodně to střídám. To nejde říct. Protože je to půl na půl.


Tělové mléko nebo máslo?
Já se přiznám, že máslo na tělo jsem nezkoušela, takže určitě tělové mléko.

Nehty umělé nebo přírodní?
Jak asi všechny víme, umělé nehty ničí nehet samotný. Já bych si umělé nikdy dát nenechala, ať už nalepovací nebo gelové apod. Jsem se svými spokojená. :-)


Kosmetické štětce nebo houbičky?
Používám jen štětce, houbičky mi nevyhovují.


Lisované nebo sypké stíny?
Mám zkušenost s oběma, ale mám radši lisované.


Bronzer nebo tvářenka?
Nejradši bych řekla obojí. Ale když si mám vybrat .. tak tvářenku.


Oční linky nebo řasenka?
Většinou nosím jen řasenku, protože ráno než jdu na autobus skoro nestíhám. Takže bez linek se obejdu.


Make-up nebo korektor?
Jednoznačně korektor, make-up nepoužívám, na svou pleť ho nepotřebuji.

Neutrální nebo barevné oční stíny?
Jak kdy, když chci mít přirozené oči, tak neutrální, ale jinak barevné, hlavně v létě. A pro tyto příležitosti mám tuhle ûžasnou paletu.


Rtěnka nebo lesk?
Já nejsem příznivcem rtěnek, mám radši tónované balzámy nebo ty lesky na rty. Vyjímečně si dám rtěnku.


Džíny nebo tepláky?
Nejradši chodím v džínech. I když teď jsem si pořídila dvoje moc pohodlné tepláky a v nich je mi úžasně. Dále záleží na tom,kde se zrovna nacházím a co mám v plánu dělat.


Krátký nebo dlouhý rukáv?
Já hodně nosím buď 3/4 rukáv nebo tílka, ale jelikož teď je zima, tak dávám přednost teplejšímu a to je dlouhý rukáv. Ať už u trika nebo pyžama.


Žabky nebo sandálky?
Rozhodně žabky, jsou mi pohodlnější a jsou hned obuté.



Podpatky nebo nízké boty?
Na společenké akce, večírky apod podpatky, ale jinak jsem příznivcem nízkým botám. Mám ráda, když můžu stát ,,pevně,, na zemi.

Bunda nebo mikina?
V zimě je to obojí, na jaře nosím triko a na tom bundu nebo různá saka a v létě spíš tu mikinu nebo tenký svetřík.


H&M nebo Gate?
V H&M moc nenakupuji, kdežto do Gate občas zajdu a vyberu si tam něco. Takže za mně rozhodně Gate.


Vlasy rovné nebo vlnité?
Podle nálady, někdy chci mít rovné a někdy zvlněné. Ale poslední dobou je nosím vlnité nebo v drdolu.


Pinetky nebo sponky?
Sponky jsem milovala v dětství, teď jedině pinetky.


Vlasy krátké nebo dlouhé?
U kluků krátké  a u holek dlouhé.


Svázané vlasy nebo volné?
Jak kdy a jak kde, do školy a na procházky mám radši volné. A když jsem doma nebo jdu fotit, tak si je stáhnu do culíku nebo do drdolu.

Déšť nebo slunce?
Slunce, ale nevadí mi letní lehký deštík.


Podzim nebo jaro?
Jednoznačně jaro. I když nesnáším Velikonoce.


Léto nebo zima?
Já bych nejradši řekla léto, ale když je to léto, tak chci ať je zima a opačně. Ale spíš to léto - procházky, prázdniny, aquaparky..


Čokoláda nebo vanilka?
Záleží čeho, jestli příchuť, tak čokoláda a jestli parfemace, tak je to vanilka. Ale třeba zmrzlinu nemám ráda jak čokoládovou, tak vanilkovou. Když jsem u té zmrzliny, také na ni máte takovou chuť jako já?


Doufám, že se Vám Tag líbil, pokud jste ho již dělali, tak mi ho můžete nalinkovat do komentářů a pokud ne, tak se do něj určitě pusťte. To je pro dnešek všechno, já si jdu užívat prázdniny a je možné, že se tu během týdne objeví vlog, kde vás někam vezmu s sebou.

Mějte se krásně a užívejte si ty nádnerné slunečné dny.
S láskou Dendy

You Might Also Like

19 komentářů

  1. Tag je pěkný asi udělám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ho udělej. :-) ráda si ho potom přečtu, když mi na něj dáš odkaz, :-)

      Vymazat
  2. Tag je pěkný :) Asi ho taky udělám.. Tož otázka kdy se k tomu dostanu :) plánuji zase jiné články :) Mimochodem nechceš jak si se ptala udělat něco s designem?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, ty sis vzpomněla. Momentálně ne, ale hned jak budu chtít, ozvu se Ti.

      Vymazat
  3. To je dobře že máš prázdniny :) snad jsi už zdravá? Ta otázka o tělovém mléku a másle mě pobavila :D

    OdpovědětVymazat
  4. Zajímavý článek :) Moje vlasy by se ti rozhodně nelíbili :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proč? Máš je krátké? :-D Každému sluší něco jiného. :-)

      Vymazat
  5. Jsem ráda, že jsi zdravá :))
    Hezký článek :) prima fotky :) můžu se zeptat, kde jsi sehnala tu paletku stínů? :) předem děkuju :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dal mi ji přítel k narozeninám. Ale až s nim budu mluvit, tak ti e-shop napíšu. :-)

      Vymazat
  6. Jsem ráda, že jsi zdravá :))
    Hezký článek :) prima fotky :) můžu se zeptat, kde jsi sehnala tu paletku stínů? :) předem děkuju :))

    OdpovědětVymazat
  7. Vidím, že se ve spoustě věcí docela shodneme =) Určitě ho zkusím také udělat =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ho udělej, ráda si ho přečtu. :-)

      Vymazat
  8. já radši drdol :D a také dávám přednost pinetkám :D :)) a jak jsi napsala, že volné vlasy do školy a na procházky... a pak si je stáhneš doma, nebo když jdeš fotit... tak to máme stejně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě totiž strašně překáží a hlavnė u toho focení.

      Vymazat
  9. Tenhle TAG se mi líbí. Můžu se jen zeptat, odkud máš tu paletku? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Brzy bude stránka eshopu v chystaném článku. :) sleduj blog.

      Vymazat
  10. Bezva TAG, taky mám jeden takový rozepsaný, ale týká se spíš knih :)

    OdpovědětVymazat
  11. super článek :)

    OdpovědětVymazat