Sada s čajovníkem Love nature od značky Oriflame

3/22/2015 11:08:00 dop.


Ahoj holky, přeji vám krásnou neděli i když venku to moc krásně nevypadá.
Vím, že teď delší dobu nebyl článek, ale opravdu jsem neměla čas sedět u internetu a zpracovávat nějaký článek. Jelikož se ve volnu věnuji učení, zpracovávání otázek ke zkouškám a psaní samostatné odborné práce. 
Dneska to bude opět recenze na jednu sadu, kterou již 3 měsíce pravidelně používám a s produkty se blížím ke dnu.


Začnu čistící pleťovou vodou s čajovníkem (tea tree), která má za úkol stáhnout póry a vyčistit pleť. Dále má pleť zmatnit. Balení obsahuje 150 ml a seženete jej za 159 korun, což je velmi přijatelná cena.


Vodu používám 2x denně při čištění pleti. Je vhodná pro jakoukoliv pleť, neštípe, nepálí. Pleť je po ni zmatněna a krásně vyčistěna, svěží.


Aplikuje se na vatový tampón či smotek vaty a jemnými tahy se pleť čistí, opakuje se do doby, než vatový tampón nebude čistý.


+ pomáhá proti akné
+ pro každý věk a typ pleti
+ jednoduchá aplikace
+ cenová dostupnost
+ příjemná parfemace

- pro někoho vyšší cena

Produkt bych si určitě koupila znovu, jsem s nim maximálně spokojena a mohu vám ho doporučit.


Druhým produktem je pleťové mléko s esenciálním olejem z čajovníku. Má obsah 50 ml a stojí okolo 150 korun. Má lehkou konzistenci, rychle se vstřebává a není mastný.


Je určen pro mastnější pleť, ale znám i ty, co ho používají a mají kombinovanou až citlivou pleť. Já mám momentálnė pleť smíšenou a  nevyhovuje mi, pokud si pár minut před mazáním aplikuji na akné vodičku, jelikož štípe. A štípe i když mažu bez potření.




Takto vypadá konzistence krému před rozetřením.

+ parfemace
+ výdrž
+ pro každý věk i pohlaví
+ pro mastnou pleť s akné

-  balení, do kterého se sahá
- mě pálí
- pro někoho cena


Korekční tyčinka s čajovníkem. Tu už jste mohli vidět v této samostatné recenzi.

UPOZORNĚNÍ: Tyto produkty mi nebyly zaslány k recenzi.


Doufám, že se vám recenze líbila. Dolů mi napište, zda něco znáte či ne. Budu ráda za každý komentář či odběr. :-)
Mějte se krásně a příjemný startdo nového týdne.

You Might Also Like

12 komentářů

  1. Ten krém je podľa mňa celkom fajn.. :) super recenzia! :)

    http://the-monica.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :) každému vyhovuje něco jiného. :)

      Vymazat
  2. http://kimisek4.blog.cz/rubrika/diskuze prosím dej vědět :)

    OdpovědětVymazat
  3. http://kimisek4.blog.cz/1503/info-special

    OdpovědětVymazat
  4. Designově vypadá sada opravdu skvěle! :) Pěkná recenze :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to skvěle potřebuju něco takového :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to zajímavě, pěkná recenze :) Možná bych si koupila tu pleťovou vodu, ale ještě nevím :)

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkná recenze. Ta pleťová voda vypadá zajímavě. Možná budu uvažovat nad koupí :)

    OdpovědětVymazat
  8. Všechny tyto produkty vlastním, dostala jsem je k Vánocům. Z těch třech produktů mi přijde nejvíce fajn mýdlo na obličej, hodně povedená záležitost. Jinak čistící voda je taky velmi dobrá. Cena vs. kvalita je o dost lepší než u sposty produktů z drogerky za dvojnásobnou cenu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mýdlo jsem také chtěla vyzkoušet. :)

      Vymazat