3/11/2015 01:00:00 odp.

FOTOSHOOTING: Kristina, 5Angels .. z Den města ve městě Odry, 2013




Ahoj všichni, kdo se rádi vracíte na můj blog.
Jak už jste s názvu poznali, nebude to žádná kosmetika ani recenze, ale bude to další úsek z toho, o co se ve volném čase zajímám. Pokud mě máte ,,lajknutou" na facebooku, tak jste tyto fotky a ještě o mnoho více mohli vidět právě tam, jelikož jsem byla pozvaná na tuto akci, jako fotograf.
Pokud jste tam někdo byli, měli jste mě možnost vidět.

Doufám, že se Vám fotky budou líbit, některé už tu byly, ale psali jste si, že byste chtěli ve větším rozlišení a samostatně. Tak jsem vám dnes udělala menší radost.

























Bonus - podpisové karty, plus věnovací karta pro mé návštěvníky bývalého a teď už tohoto blogu, který napsala sama Nikolka.



Líbí se vám fotky? Byli jste na Dni města také? Bylo tam více skupin, ale já fotila jen tyto dvě a ještě vše okolo akce.

Poznámka: Pokud víte o někom nebo jste to právě vy, kdo hledáte někoho, kdo by akci fotil, můžete mi napsat na můj osobní e-mail denisa.sebestova@email.cz

Mějte se krásně, užívejte si dny plné sluníčka a prázdnin (kdo je má) a já se na Vás budu těšit příště u článku a v komentářích.
                                                                                 Dendy

You Might Also Like

19 komentářů

  1. Skvělé fotky! :) U nás ve městě pořád vídám plakáty upoutávající na vystoupení Kristíny :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jinak u mě na blogu probíhá kontrola Affs. Psala jsem ti to už nebo ne? :D

      Vymazat
  2. Kristína :33 slušelo jí to :3 krásné fotky :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se ti líbí. :-) Děkuji!

      Vymazat
  3. Krásný fotky :) Kristína je supééér <3 5 Angels znám, ale neposlouchám je... ale určitě měly hezký vystoupení :)

    OdpovědětVymazat
  4. To je sice možné, jako je pravda, že v jednoduchosti je krása, jenže zase přílišná jednoduchost moc škodí, mě se ten lay líbí, ale jinak dkěuji za tvůj názor, je fakt, že k mému blogu se hodí :-) K takovým jako je třeba tvůj by se moc nehodil to máš pravdu

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný fotky, já 5Angels znám moc dobře :D dokonce jsem s jednou z nich chodila na Základce do třídy (nechlubím se :o) :D akorát je stejně moc neposlouchám... :D

    OdpovědětVymazat
  6. Supr fotky, závidím ti žes viděla Kristýnu, ale 5 angel ty bych nemusela vidět ....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. Každý nemusí všechny. :) brala jsem to jako práci. Já neposlouchám ani jedno. :)

      Vymazat
  7. Moc hezké fotečky, je vidět, že sis celý den užila a moc ti to přeji :)

    OdpovědětVymazat
  8. Fotky jsou super, musela to být fajn akce :)

    OdpovědětVymazat
  9. Fotky jsou super, musela to být fajn akce :)

    OdpovědětVymazat
  10. Fotky sú naozaj skvelé, určite musel byť skvelý zážitok počuť a stretnúť sa s Kristínou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. .. přijela, vystoupila a odjela. Čas na povídání nebyl. Ale při pár podpisech byla milá. :-)

      Vymazat
  11. Dobrý den,
    předem se omlouváme za potíže.
    Prosíme o návštěvu našeho webu neoficialniochranciprirody.blog.cz bojujícího za přírodu.
    Za každé vyslyšení prosby srdečně děkujeme a doufáme, že nám pomůžete šířit tuto zprávu dál.

    S přáním příjemného dne
    N.O.P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prosím o nevkládání reklam. Pokud se to zde objeví znovu, budete blokováni.

      Vymazat