2/11/2015 11:20:00 odp.

 Tips gifts for Valentine´s Day / Tipy na dárky na Valentýna



Svátek všech zamilovaných, aneb Valentýn se blíží neskutečnou rychlostí a pokud jsi ještě nestačil/a koupit své drahé polovičce nějaký dárek, tak jsi zavítal/a správně. V tomto článku Vám dám nějaké tipy na dárky, které seženete na poslední chvíli a které potěší každého. Bude se jednat o dárky levné i drahší, ale myslím si, že si každý  něco vybere.



Každý/á z nás chce udělat svému miláčkovi radost nějakým dárkem, ať už na narozeniny, vánoce, svátek nebo Valentýn, ale mnohdy dojdou nápady na poslední chvíli. Tak zapneme internet a hledáme inspirace.
Určitě všechny z nás napadají klasiky, jako je plyšák, čokoláda, hrnek .. jenže, kdo z nás by tohle chtěl dostávat pořád dokola?

Jelikož si určitě říkáte, co dávám k Valentýnu já, tak většinou nějakou drahší čokoládu nebo bonbonieru, plyšáka se srdcem, řetízek, společnou romantickou večeři, láhev dobrého vína nebo další věci, které mě napadnou.

1. Květiny - Květiny potěší každou slečnu, či ženu. Já osobně neznám žádnou, kterou by nepotěšily. Navíc v dnešní době  se dají objednat online, vy zaplatíte firmě a ta je doručí na adresu slečny i s věnovací kartou.


2. Dárkový poukaz - Když už nevíte co drahé polovičce koupit, tak darujte poukaz ať už na masáž, nákup v oblíbeném obchodě, welness. Radost udělá oběma.




3. Bižuterie - Nemá vás kluk nebo holka žádný řetízek? Kupte ji ho, nemusí to být vyloženě stříbrný nebo zlatý řetízek za 3.000


4. Plyšák, či plyšové srdce - Kdo by z nás jednou nedostal plyšáka se srdíčkem, kde byl nadpis I love you nebo polštářek ve tvaru srdce, jakoby nežil. Potěší spíše mladší holky.


5. Spodní prádlo - Boxerky, či kalhotky s amorkem, srdíčkama .. do Valentýnského outfitu se to hodí. Navíc se tak můžete navzájem darovat, pěkné spodní prádlo zpestří valentýnský večer.


6. Láhev vína - Prodávají se ve valentýnských kolekcích. Klasický dárek, který je k užitku onen večer. Určeno pro dospělé jedince.


7. Hry pro dospělé - Kniha Kamasútra, pouta, vibrátory, masážní olejíčky udělají velkou radost klukovi, ale hlavně holce. Pokud se stydíte chodit do kamenného obchodu, můžete online na internetu.



8. Cukrovinky,valentýnský dort - jsi šikovná/ý v kuchyni? Upeč svému protějšku něco dobrého. A pokud to máme stejně, tak si nech podle sebe vytvořit dort na zakázku.






Pak už takové ty klasické dárky, které už jsem do článku nedávala, jako je bonboniera například Milka, Merci nebo Geisha, romantická večeře pro dva, welness valentýnský víkend, hrnek nebo parfém.
Doufám, že jsem vám dala nějakou inspiraci pro dárek, i když vím, že jich je plný internet a časopisy.

Přeji Vám pěkného Valentýna, pokud ho neslavíte tak pěkný sobotní den. Budu se na Vás těšit u dalšího článku, který výjde v neděli. Připomínám, že mi můžete pod článek psát otázky do článku "Otázky a odpovědi", který pro vás v brzké době chystám.
                                                                                                     Dendy




You Might Also Like

14 komentářů

  1. Jelikož ještě nemám kluka, nevím komu bych to měla dávat :-D, ale jeden kluk se mi líbí a myslím, že já jemu taky. Nevím jestli udělám první krok já nebo on :-D. Každopádně hezké tipy, rozhodně použiju na mamku nebo na někoho jiného příbuzného :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proto je tento článek určen pro ty, kteří jsou zadaní a chtějí tomu druhému udělat radost. Určitě se neboj udělat první krok ty, také jse udělala první krok já. :-D

      Vymazat
  2. I mě se Valentýn netýká :( protože jsem single!!! Všechny dárky jsou nápaditý a supééér :) brala bych všechno až na ty erotický věcičky a víno :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak samozrejmě ty dárky jsou spíš pro dospělé. Já osobně už bych nechtěla plyšové srdce. :-D budu drzet palce at pristi valentyn s nekym oslavis :-)

      Vymazat
  3. Pro mě se to také netýká :) Já tento rok neslvím Valentýna, nemám s kým, smutné co?! :) Pěkný dárky ale třeba plyšový srdce to mi přijde už moc kýčovitý a jako dárek by se mi nelíbil :)

    OdpovědětVymazat
  4. Spodní prádlo ani nemusí být darované, ale stačilo by i jen pro sebe koupené, oblečené a romantický večer :) ale jinak Valentýna slavit určitě nebudeme - přítel má angínu, takže se potí v posteli a to moc romantické není :)

    OdpovědětVymazat
  5. S přítelem Valentýna naslavíme, možná příští rok :) Hezké tipy na dárky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já bych si dala Milku :D Jinak pěkný článek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem na nic měla neskutečnou chuť, když jsem psala tento článek a nakonec jsem si ji i dopřála. :-D

      Vymazat
  7. láska by se měla oslavovat každý den :)) pěkné tipy na dárky :))

    OdpovědětVymazat
  8. Hm, myslím, že tohle u mě stejně nehrozilo :D Ale super tipy :D

    OdpovědětVymazat
  9. Mě osobně by se líbilo dostat nějaký poukaz, bižuterii nebo něco sladkého a celé třeba originálně valentýnsky zabalené..

    OdpovědětVymazat
  10. Pěkné tipy. Já Valentýn vůbec neslavím moje rodiče už vůbec ne. Prostě obyč den 14. února. Akorát třeba mamka něco upeče a někdy když se mi chce tak jí něco vyrobím, ale nic víc. :-)

    OdpovědětVymazat