Toaletní voda Like a million miles away od Essence

2/21/2015 03:40:00 odp.






Tato toaletní voda od Essence teprve nedávno ještě se svými sestrami dorazila k nám do Česka, já si ji koupila začátkem ledna jako součást k časopisu JOY za nějakých 40 korun. A nějaký týden jsem ji denně užívala, abych se s vámi mohla podělit o mou recenzi.
Toaletka je ve velmi malém balení, má pouhých 10 ml, což je super, protože se snadno vejde do kabelky. Na internetu se dá ještě sehnat v 50 ml balení. Cena se pohybuje okolo 190 korun.

 

Co se o výrobku píše: Máš ráda dobrodružství a toužíš vyrazit za nepoznaným? Exotická, divoká a troufalá vůně tě odnese do nových koutů světa ..

Popis vůně:

HLAVA: Mango, nektarinka, grep
SRDCE: Švestka, růže, pralinka
ZÁKLAD: Pižmo, vanilka, cedrové dřevo

Jaký je můj názor: Opravdu velmi silná vůně, která vydrží velmi dlouho. Mě vydržela od rána (7hodin) až do večera (19hodin) než jsem se šla sprchovat. Kdo nemá rád sladké vůně, tak si i nepořizujte. Já je ráda mám, ale i tohle je na mě moc. Stříknu si ji už jen na oblečení, které nechám chvíli větrat na balkoně a až poté oblékám. Ve větším balení bych si ji nekoupila.

UPOZORNĚNÍ: Tento produkt jsem nedostala k recenzi.

Má některá z vás tuto vůni? Jste s ní spokojené? Doufám, že se vám moje recenze hodila a brzy bude nová. Tentokrát si posvítíme na zázračný kelímek! 

                                                                         Dendy

You Might Also Like

26 komentářů

  1. Podle popisu musí být ovocná a mě překvapilo že tolik voní :o ale jinak s ní nemám zkušenosti :( jsem moooc zvědavá o jaký kelímek jde :)

    OdpovědětVymazat
  2. Heh, tu mám taky. :D Nestěžiju si. :3

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to jsem ještě ani neviděla na trhu ale vypadá dobře už jen ten obal mě zaujal :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oba se mi zalíbil hned na první pohled. :-)

      Vymazat
  4. Tuhle vůni jsem měla =) i v ještě menší miniaturce, na mě je příliš silná, jsem spíš na ty sladké vůně, ale hrozně moc se mi líbí ty flakonky od Essence toaletek =) Moc pěkná recenze a těším se na tu s tím zázračným kelímkem!

    OdpovědětVymazat
  5. obal je moc hezký :)) jen já ty silné vůně moc nemusím :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já také ne, ale rozhodně do koše nepoletí. V létě ji ,,unosím,, na oblečení.

      Vymazat
  6. Nemám moc rada sladké vône, takže zrejme by som si ju nekúpila. Ale moc sa mi páči ten obal :)

    OdpovědětVymazat
  7. to som prekvapena, ze vydrzi az tak dlho :) sladke vone ma velmi rada takze urcite vyskusam :)


    Pozyvam na giveaway plnu roznej kozmetiky, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/02/valentinska-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem byla překvapena.. dávala jsem ji maximálně 2 hodiny. Děkuji za pozvání o tak krásné ceny ráda budu soutěžit. :-)

      Vymazat
  8. Túto toaletnú vodu som zatiaľ ešte nevidela a od essence žiadnu nemám, tak možno niekedy raz vyskúšam :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tuto vodu jsem ještě neviděla a dost mě překvapilo ze tak voní :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ještě jsem na ni nikde nenarazila ale vypadá dobře.. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Jé.....máš nový desing :-) Pěkný. Jinak tuto vodu už jsem také měla, ale musím přiznat, že jsem jí moc nepoužívala, protože má moc silnou vůni :-D http://andyy5.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ma, ale kdyz ji nechas ,,vyvetrat,, tak voni se zmeni intenzita.

      Vymazat
  12. Krásný nový vzhled :))
    Tuhle vůni jsem ještě neviděla a ani necítila, takže nemůžu posoudit. Mám, ale takový menší dojem, že jsem ji zahlédla v Německu, ale jistá si nejsem :)

    OdpovědětVymazat
  13. Hezký nový dess :) i když mě ta ajfelovka bude docela chybět :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to změnila jen omylem. Neboj zase neco vymyslim. :-)

      Vymazat
  14. Děkuju :) já jsem jí chtěla dát vypláznutý jazyk, ale v tom programu bylo jen to co jsem jí dala :(

    OdpovědětVymazat
  15. Já mám od Essence v 50ml verzi Like a new love a mám ji moc ráda, nádherně voní :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Ahojky, moc se omlouvám teprve nyní jsem si všimla, že již v prosinci minulého roku jsi mi na mém blogu zanechala komentář s tím, že chceš spřátelit, moc se omlouvám za to, že odepisuji až nyní, ale od nového roku jsem měla toho tolik, že jsem úplně na tohle zapomněla a nevěděla jsem kde mi hlava stojí, jelikož jsem odjela do Velké Británie jako au pair, takže jsem se k affs dostala až nyní, snad to ještě platí, jen se chci zeptat ty jsi mi vyplnila přihlášku s tím, že se chceš stát affs, ale že máš ráda 1D to je moc pěkné já mám blog o Niallovi, ale vyplnila jsi mi to do mého druhého blogu který mám o us5 čili moc tomu nerozumím zda-li máš ráda 1D nebo us5, tím pádem by přihláška patřila ne do blogu us5 ale do mého druhého blogu o Niallovi, proto se ptám, kde chceš být umístěna ve kterém z mých dvou blogu. Nahoře je jenom recenze na můj druhý blog možná jsi to špatně pochopila, ale radši se zeptám.Jinak určitě tě beru, ale jen ať si to ujasníme, kdyby jsi něco nepochopila, klidně mi napiš vysvětlím cokoliv :-).

    OdpovědětVymazat
  17. Tuhle vůni mám ze zahraničí už hodně dlouho a mám ji uplně v jiném balení Jinak před Vánoci jsem si na letišti v Praze koupila časopis Joy ve kterém byla tato kolekce vůní. Vybrala jsem si jinou s názvem Jump in a pool a ta voní také skvěle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu jsem prave take chtela. Voni nadherne.

      Vymazat