NIVEA ZPEVŇUJÍCÍ TĚLOVÉ MLÉKO FIRMING

2/03/2015 09:00:00 dop.



Určitě každá z nás touží mít po dokonalé a pevné postavě. Proto cvičíme, chodíme do posilovy, jíme zdravě nebo se alespoň jednou denně namažeme tímto zázrakem.

Na zpevňující mléko jsem přišla taķ, že mi Nivea zaslala obálku s novýmkatalogem a uvnitř bylo spoustu novinek, včetně vzorečku mléka, vzorků jsem měla hned několik a vydržely mi zhruba na 2 týdny, kdy jsem na hýždích, prsou a bříšku zpozorovala nějaké malé zpevnění.
Rozhodla jsem se, že si ho koupím v plném balení. Prodává se buď v 250 ml nebo 400 ml, já si koupila 250 ml za nějakých 90 korun, když jsem na to měla 50% slevu.

Co výrobek slibuje? Znatelně zvyšuje pružnost a  pevnost pokožky již během 2 týdnů. Pokožku intenzivně hydratuje, posiluje a zanechá ji nabitou energií. Obsahuje koenzym Q10..

Moje zkušenost? Opravdu pokožku během dvou týdnu zpevní, není to sice jako když měsíc intenzivně posilujete, ale jde to vidět pokožka je hydratovaná, mléko se snadno roztírá a nelepí.





Na fotce si můžete přečíst zadní stranu a složení produktu. A podívat se na konzistenci mléka. Je opravdu lehké.

+ parfemace
+ zpevňuje
+ cena
+ snadná dostupnost

- nenašla jsem, kromě toho, že 400 ml má aplikační pumpičkový dávkovač


Máte s tímto mlékem nějaké zkušenosti? Nebo používáte jiný přípravek? Ráda si přečtu vaše názory.

                                                                                    Dendy <3

You Might Also Like

24 komentářů

  1. Je fajn, že dáváš takovéhle typy ;)
    Já si hodně mažu ruce, Kamile creme a říká se, že jak pečuješ o své ruce, tak se i věnuješ zdraví celému tělu ;) Prostě o sebe pečuješ :)
    Jen tak dál s blogem a přeji návštěvnost ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.. Kamile creme jsem také používl, ale už je to dlouho. :-)

      Vymazat
  2. líbí se mi :)) nemám s ním zkušenost, ale tvá recenze se mi líbí :)) možná si jej koupím :))

    OdpovědětVymazat
  3. Já i když cvičím, tak bych to mlíko musela i pít, aby na mě fungovalo na 100% kdybych si ho koupila :D

    OdpovědětVymazat
  4. Hm...nevypadá to zase tak špatně :) asi se po něm někdy podívám :) děkuju za skvělou radu :))

    OdpovědětVymazat
  5. Vůbec nemám s tímto výrobkem zkušenosti. Ale něco podobného bych chtěla, takže si to půjdu asi koupit :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nemám žádné zkušenosti s Niveou moc jí nepoužívám ale tento produkt vypadá dobře ;-) Hezká recenze :-)
    p.s. já té kosmetiky mam taky asi dost ale mám tendenci pořád přikupovávat a objevovat nové věci no ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já taky, ale od ledna jsem se zařekla, že budu kulovat to co nutně budu potřebovat nebo limitované edice. :-D Ale myslím si, že mi to vydrží tak do dubna.. :-D

      Vymazat
  7. Tak s týmto nemám absolútne žiadne skúsenosti, takže na to vlastne nemám názor :D

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkná recenze. Já si mažu celé tělo vždy po mytí večer :). Potom se lépe cítím a lépe se mi spí. Líbí se mi tvé recenze, těším se na další :)

    OdpovědětVymazat
  9. Myslím, že už za tu cenu se rozhodně vyplatí si mlíčko pořídit, protože vydrží a dle tvé recenze za to asi opravdu stojí =) Mamka teď pořád shání nějaké ty zpevňující mlíčka, takže jí ho nejspíš doporučím =)

    OdpovědětVymazat
  10. Já sice moc tělová mléka nepoužívám, ale 90 Kč je super cena! (chápu, že si to měla ve slevě :D). Mamka by ho určitě využila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ji ho mohu doporučit. :-)

      Vymazat
  11. To vypadá dobře! :) Já mám celkem často problém se suchou a napnutou pokožkou, zvláště v zimě, takže by se mi něco takového určitě hodilo. Super recenze :)

    OdpovědětVymazat
  12. Popravdě nevím co ti k těm článkům psát .. nejsem moc holčičí typ :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lidé blogy navštěvují buďto ze zvědavosti nebo proto, že je to zajímá. Nikoho nenutím, aby mi tu chodil. :-)

      Vymazat
  13. Vypadá to dobře, já osobně mám skoro na všechno alergii, nebo tak něco, většinou mi vyraší nepříjemné pupínky :D což mě hrozně irituje. Musím si kupovat pouze některé.
    Třeba tenhle zabere :o :))
    Pěkný článek . :)

    OdpovědětVymazat
  14. Já si namažu po koupání a ještě někdy kdy mám suchou pleť :)

    OdpovědětVymazat
  15. Vypadá skvěle! Ještě jsem ho neměla, ale jistě někdy vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  16. Great blog !
    Following
    http://hanaylena.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  17. Zkušenosti s tímhle nemám. Ale ráda bych ho zkusila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej. :-) stoji za to.

      Vymazat
  18. Tohle tělové mléko jsem měla asi 3x a jsem do něj zamilovaná , samozřejmě nezpevní jako posilovna, ale výsledek znát je, navíc nedráždí pokožku.

    OdpovědětVymazat