HAND A BODY LOTION, MILK AND HONEY, AVON NATURALS

2/15/2015 09:30:00 dop.





Snad každá z nás zná kosmetiku od Avonu a také ji za svůj život alespoň jednou vyzkoušel. Já před minulé vánoce dostala od kamarádky právě toto vyživující tělové mléko s mlékem a medem a až nyní přišlo na řadu.
Jako první mě zaujal obal, a poté nasládlá parfemace. Toto mléko pokožku zvláční, zanechá ji hebkou a hlavně nezanechává mastný film, takže nemusíte mít strach na cokoliv sáhnout nebo jít rovnou do postele, že si něco zamažete. 
Mažu si s ním ruce a tělo vždy po sprše, pokožka je po něm voňavá a vláčná po dobu pár hodin. Určitě nevydrží na pokožce celý den, jak uvádí na obalu. Mléko má velmi jemnou konzistenci a je lehké.





+ pro jakýkoliv typ pokožky a každý věk
+ hydratace
+ výdrž
+ parfemace
+ cena

- špatná aplikace mléka z obalu

UPOZORNĚNÍ: Tento produkt jsem nedostala k recenzi.

Máte s tímto mlékem zkušenosti? Vyhovují vám produkty od Avonu nebo jste se s nimi ještě nesetkali. Doufám, že se vám recenze líbila a za týden bude opět nějaká. Užijte si krásný nedělní den, já se s vámi loučím, jelikož se musím obléknout, nalíčit se a vyrazit na nákupy do Ostravského shopping parku.

                                                      Mějte se krásně
                                                             Dendy

You Might Also Like

16 komentářů

  1. Mléko jsem nikdy nezkousela..Avon vlastně nějak nepouivam,ale myslím.si ze mléko určitě vyzkouším,vypadá báječně:) na tvem blogu určitě nejsem naposled!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Take nepouzivam avon :-) jen jsem dostala tohle mleko.

      Vymazat
  2. Od Avonu mám především laky a pak nějakou menší čokoládovou pěnu a linky (ve fixe - vyschly po týdnu a pak tekuté :D). Avon mám docela ráda, i když byly doby, kdy jsem ho měla radši. To mléko vypadá úžasně. Sice mléka nepoužívám, ale pěkná recenze :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já používám tekuté linky od Oriflame a nemohu si je vynachválit. Ale měla jsemi ve fixu a vyschly mi do dvou týdnů. Já právě avon neobjednávám.. tak nemohu říct.

      Vymazat
  3. s tímto nemám zkušenosti... ale z Avonu beru kosmetiku pravidelně a jsem s ní spokojená :))

    OdpovědětVymazat
  4. Od Avonu mám tyto krémy velmi ráda. Nemám sice tento s medem, ale moc se mi zamlouvá "cherry blossom" je úžasný a krásně voní :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem asi jednou dostala od staršího bráchy Avon šampon...

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Ja prave avon neobjednavam, takze ani tento produkt neznam, ale verim, ze musi vonet uzasne!:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Mamka dělala jednu dobu u Avonuu a myslím, že s ním stále spolupracuje, takže jeho výroby používám a vůbec si nestěžuju. Super recenze :)

    OdpovědětVymazat
  9. Myslím, že toto som už mala. Bolo to dávno, ale tá vôňa bola úžasná ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Moje příbuzná si kupuje Avon téměř pořád takže si tam občas také něco koupím. Ponejvíce jsou to sprcháče, laky, voňavky atd. Toto mléko jsem měla akorát, že ne medové. Myslím, že to byla vanilka nebo něco podobného :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já maximálně si něco koupím na vánočních trzích v ČEZ aréně, když tam nějaký stánek s avonem je. :-) vanilka musela nádherně vonět.

      Vymazat
  11. Ahoj:) přidal sem si tě do AFFS, akorát že jsem bloger a koukám, že tu máš převážně kosmetiku a tyhle věci:D tákže uvidím, jak na tom budu s komentama:) (www.night-charmer.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj se, brzy tady budou převažovat i jiné věci! :-)

      Vymazat
  12. Taky jsme měli toto mléko doma :) a Avon někdy použiju :)

    OdpovědětVymazat