2/26/2015 02:57:00 odp.

HAUL - Clothes and cosmetics





Zdravím vás všechny, co jste otevřeli mé stránky.

Dnes sice není  poslední den v únoru, ale to nevadí. Jsou to nákupy za měsíc leden a únor, moc toho není, protože když jsem se rozhodla, že půjdu nakupovat, tak se mi nic nelíbilo nebo neměli mou velikost, ale přece něco .. Kdo by to neznal. Převahovat tady budou věci z New Yorker, který jsem navštívila vícekrát..

Nebudu Vám tady dávat fotky spodního prádla z Tezenisu, které jsem si koupila. Ne že bych se za to styděla, ale protože jsou v pračce a nechci kvůli toho odkládat článek. :-)


Jako první tady mám tílko  dvě trička s krátkým rukávem. Tílko je v krémové barvě a kupovala jsem ho v New Yorkeru za 79 korun, což je krásná cena. Byly, nebo spíše jsou tam v různých barvách. Další je pruhované tričko a poslední triko v mint barvě také z New Yorkeru za 79 korun. Na něm se mi hrozně líbí ta nahrnutá vrstva.


Pletený svetr nebo kardigan. Na fotce nevypadá tak jako ve skutečnosti. Klasický v černé barvě. Kupovala jsem ho při příležitosti výprodejů u nás ve městě. 


Skinni jeans, klasické rifle v modré barvě. Součástí byly kšandy, které jsem hned sundala a leží mi ve skříni. Koupila jsem je v OD Odry za 300 korun. Jsou zdobeny kamínky a malým lebkami.



Triko s 3/4 rukávem z New Yorkeru, stálo 179 korun. Je pohodlné a bylo v několika barevných varintách.


Klasický doplněk a to pásek. Byl v neuvěřitelné slevě za 29 korun! Nemohla jsem ho tam nechat, navíc se hodí, protože mi teď všechny džíny padají.  Prostě pásku není nikdy dost.


Triko-mikina s nápisem So what, taktéž z New Yorkeru, byla slevněna z 499 korun na 139 korun. Byla poslední a právě ve velikosti XS. Což mě mile překvpulo a hned jsem si ji vzala. Je pohodlná a hlavně elastická. Na letní večery ideální.


Černý kabát s kožíškem na kapuci. Ten jsem zahlédla až jsem měla zaplaceno. Krásně sedí, zeštíhlí postavu. Kupovala jsem ho přesně tam, kde svetr. Je značky Clockhouse, která patří C&A.


Teď je tu kosmetická část, z toho tu mám opravdu pár kousků, jelikož víte, že toho v zásobě mám alespoň na půl roku dopředu.
Koupila jsem si štětec na tvářenku For your Beauty v drogerii Rossman. A to proto, že jsem byla u přítele  ten co jsem?měla s sebou se mi rozpadl. Překvapilo mě to, že nepelichá. Stál +- 50 korun.


Gumičky do vlasů. 1 balení stálo 25 korun v Penny marketu. RECENZE: Velké jsou průměrné a ty malé .. hrůza, na cop ano, ale na drdol ne.


Baby Lips od značky Maybeline, známe ho všichni, já si ho koupila až teď. Na Valentýna jsem dostala Pink puch  a já si koupila tento mintový. Objevila jsem ho v Albertu za pouhých 39,90! A měli tam už jen tyto.



Lak na nehty Coral, bioactive Glass v odstínu 701. Světloučká růžová, přesně tento odstín jsem už nějakou dobu sháněla. Stál mě 31 korun. Má velkou nevýhodu.. schne x hodin.


Kondicionér od Nivei pro barvené vlasy. O něm jsem psala ve spotřebovaných produktech. Balzám na ruce od značky Essence, na ten bude recenze, koupila jsem ho za 33 korun v parfumerii Douglas a poslední toaletní voda Essence na kterou byla recenze. Tu jsem koupila společně s lednovým čsopisem Joy.



Doufám, že se vám článek líbil, určitě tohle není vše co jsem si koupila, protože si už nepamtuju co jsem kupovala v lednu. Nevím, kdy budou další nákupy, protože si plánuji kupovat mobil a notebook.

Přeji vám krásný den, i když u nás není, jelikož už 3 dny vkuse prší!                                                                        
                                                                                                Dendy

PS: Omylem jsem smazala článek Unboxing, mám ho tady dát znovu? :-)



You Might Also Like

21 komentářů

  1. Pěkný článek :-). Ten růžový lak mám a ještě mám ty gumičky. V obchodě jsem viděla to pruhované tričko akorát že mělo pruhy růžové :-) Ty ryfle jsem měla, ale bohužel už mi jsou teď malé :-D Byli s páskem a ne s kšandama :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě jsou právě teď všechny co mám v šatníku velké. :-D

      Vymazat
  2. Ok dobře, děkuji ti za zprávu a slibuji ti, že během přítího týdne ikonku budeš mít na blogu. Pak se ti ozvu jakmile tam bude a přivítám tě mezi affs:-)....Wau krásné věci sis nakoupila tu mikinu ti závidím, ta mě hned ohrmila, jen mě by asi byla malá :-), ale taky bych si jí vzala na tvém místě i ten svetr je krásný, máš fajný vkus klobouk dolů. S tebou nakupovat musí být báječná věc:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Já si tě také zapíšu. Co se týče mikiny, je mi akorát, protože většinu věci z NY mám právě v této velikosti a jestli je nakupování se mnou báječná věc - to mohou posoudit moji kamarádi a přítel. :-D

      Vymazat
  3. Tyjoo ty máš věcí mě se líbí mintové tričko, cardigan bych taky strašně chtěla ale trošičku jiný typ. Měla jsem tu vůni od essence ale ze zahraničí v jiném balení a moc mi voněla ale od Ellite London která je téhle podobná mi voní více..

    OdpovědětVymazat
  4. mám babylips a hrozně se mi líbí ta mikyna :3

    OdpovědětVymazat
  5. ta triko-mikina se mi naprosto líbí! také je pěkné to tričko pod riflemi :)) pěkný vkus :))

    OdpovědětVymazat
  6. Pekné nákupíky :)
    Pozývam ťa na moju MINI GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný nákup :) nejvíc mě zaujalo to tričko s 3/4 rukávem a ten kabátek!! :))

    OdpovědětVymazat
  8. Nejvíce ze všeho se mi líbí ta mikina, je úžasná :) U nás jsem jí neviděla, možná to bude i tím, že teď ho přestavují, nebo tím, že tam moc nechodím :) Krásné oblečení a věci :)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný kabát. :) BabyLips jenom za tolik? :D hmmm :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No za tu cena jsem ho tam nemohla nechat, jen škoda, že neměli ostatní. :-D

      Vymazat
  10. Koupila sis spoustu krásných věcí, ale mě spíš zaujmula ta kosmetika :) ten smazaný článek nechám na tobě...

    OdpovědětVymazat
  11. To tričko v mint farbe sa mi páči pretože mint farbu zbožnujem :)
    A ten kardigan je tiež užasny aj ja potrebujem niečo tkaé:)
    To tričko s 3/4 rukávmi mam tiež ale sivoružovej farby:)

    OdpovědětVymazat
  12. Skvělé a přijatelné ceny a úžasné věci, skoro uvažuju o tom, že se taky vypravím okouknout nějaké ty obchody. Jenomže to bych musela až do Pardubic, tady u nás nic moc není -_- :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také musím za obchody dojíždět minimálně 20 km. :-/

      Vymazat
  13. Ta mikina je úplně fantastická! :)
    btw. Prosím o přečtení tohoto článku - http://danielleclairepeazer-daily.blog.cz/1502/goodbye-czech. Promiň za zkopírovanou zprávu :)

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné věcičky! :) A baby lips bych za tu cenu taky brala :-D

    OdpovědětVymazat