UPDATE: Moje zásoby kosmetiky

1/20/2015 04:43:00 odp.



Přeji vám příjemné úterní odpoledne. Celý týden tady nebyl článek, jelikož jsem měla praxi a když jsem večer přišla unavená domu, tak se mi nechtělo nic psát. Slibuji vám, že od příštího týdne se pokusím psát a vydávat články 2 krát do týdne. Nevím, jestli příští článek bude haul nebo nějaká recenze.
Jak jste si z názvu všimli, mám pro vás připravený článek o mých kosmetických zásobách. Já nakupuji kosmetiku většinou, když je na ni nějaká akce, např. při koupi šamponu, sprchový gel k tomu za 29 korun apod. nebo nějakou kosmetiku mi někdo daruje, či jentak pro radost koupí.


Pudr od Rimmel London stay matte v odstínu 003 peach glow.

 

Palmolive, sprchové krém, příchuť orchidej a aloe vera, 250 ml balení.
Palmolive, sprchové krém, příchuť aloe vera a květů z třešně.
Rexona, sprchový gel Freshness & care, 250 ml balení.
Nivea, creme care, sprchový gel, parfemace stejná jako u klasické Nivei, 250 ml balení.


Adidas, sprchový gel s mikročásticemi, 250 ml balení.
                                     Oriflame, sprchový krém Love is the in air, 200 ml balení.
                                            Oriflame, sprchový gel London, 200 ml balení.


2 balení Nivea vlhčených ubrousků, soft & cream, 5 ks/balení.


Mixa Baby, Surgras Moisturiser Face & Body Care 100 ml
Balea krém na ruce, lesní plody, 100 ml balení. Byla to před rokem limitovaná edice. Obsahuje panthenol a olivový olej.
Oriflame, P.S. I love you, 75 ml balení.
Oriflame, krém na ruce, jablko a skořice, 75 ml balení.

Nivea Firming, zpevňující tělové mléko s Q10, pro normální pokožku, 250 ml balení.

 Nivea cream, univerzální krém, 30 ml balení.


Toaletní voda Essence Like a million mikes away, exotická, divoká vůně. Základem vůně je pižmo, vanilka a cedrové dřevo, srdcem je švestka, růže a pralinka. Hlavou je mango, grep a nektarinka. 10 ml balení, do kabelky.
Toaletní voda Oriflame, řada Very me, New York. Vůně se skládá ze zeleného jablka, sametového krémového cupcaku a šťavnaté maliny. 30 ml balení.


Toaletní voda Avon Miami party. Ovocno - květinová vůně. Základ kumquat, červený pomeranč, srdcem vůně je brambořík a ovoce, 50 ml balení. 

Cien, odlakovač na nehty bez acetonu s dávkovačem, 200 ml balení.

Oriflame, Love nature, pleťový krém s čajovníkem, 50 ml balení. 

Oriflame, pěna do koupele Berry christmas, 300 ml balení.
Oriflame, pěna do koupele Now Let´s Celebrate, 300 ml balení.

Nivea, tekuté mýdlo Lemongrass & oil, 250 ml balení.
 

Astrid, balzám na rty s heřmánkem.
Zázračný kelímek, Oriflame, s příchutí cherry, 15 ml balení. 
 
Vivian gray, luxory body lotion, 250 ml balení. 

Herbavena, dětský vlasový šampon, s výtažky z jitrocele, lípy a heřmánku, 300 ml balení.
Herb extract, vlasový šampon Cannabis pro normální až mastné vlasy, 250 ml balení.



Syoss, vlasový šampon Substance & strenght, pro normální až jemné vlasy,  500 ml balení.
 Nivea, vlasový šampon, Fresh energy s výtažky z meduňky citronové, 400 ml balení.
Timotei pure, vlasový šampon, s výtažky zeleného čaje, 400 ml balení.
Balea, vlasový šampon Jeden Tag Shampoo, s příchutí jahod, limitovaná edice, 300 ml balení.


Nivea Intimo, sensitive s výtažkem  aloe vera a kyseliny mléčné, 250 ml balení.
Nivea Intimo, nature s výtažky heřmánku a kyseliny mléčné, 250 ml balení.
 
  
Yanao style, tužící pěna ve spreji, 250 ml balení.
Taft, lak na vlasy - lesk milionů diamantů, síla 4, 250 ml balení
.
Pantene Aqua light, 150 ml balení.
 

Garnier, protection 5 , antiperspirant, 150 ml balení.


 Fa Nutri skin with 7 caring nutrials, bez alkoholu, 48 hodinová ochrana, antiperspirant, 150 ml balení.
Rexona shower clean, Fresh, antiperspirant, 150 ml balení.


Balea, minerální voda ve spreji, 150 ml balení.
  Pleťové čistící tonikum, Oriflame, řada Love nature s čajovníkem, 125 ml balení. 
Nivea, oční odličovač  extra voděodolného make-upu, dvoufázový, 125 ml balení.


Také si kupujete do zásob kosmetiku nebo ji koupíte tehdy, až máte v produktech na dně? Vím, že tady budou komentáře typu - dřív než to vypotřebuješ se to zkazí, nespotřebuješ to apod..                Já to vypotřebuji a všechny expirace si pečlivě hlídám. 


                                        Mějte se hezky a příjemný zbytek večera.
 Vaše Dendy

 

You Might Also Like

55 komentářů

  1. Ahoj, jak už jsem psala v jiném komentáři, na kosmetiku moc nejsem. Ty toho máš vážně moc, to se mě nikdy nevyrovná :D já mám akorát nehtové studio, nějaké rtěnky, lesky, stíny, voňavky a šampóny :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak páni ty toho teda máš vážne dosť :D Ja na kozmetiku tiež moc nie som :D Tie sprcháče palmolive sitiež rada kupujem, práve mám doma (nvm aké vône), ten adidas sprchový som už tiež mala a naozaj vonia fakt skvelo :3 Mno a ešte tiež mám doma ten univerzálny krém nivea, aj keď teraz ho až tak nepoužívam :)

    OdpovědětVymazat
  3. téda, to je zásoba :D já moc kosmetiku nenakupuji... potřebné věci, když dojdou, ale jinak ne :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ty voňavky vypadají hodně dobře, ale asi budou hodně sladké, jak tak koukám na to složení?:) Jinak máš opravdu hodně věciček, ale tak to většina holek, sama nejsem výjimkou:D:) Je to pak výhoda, že se dá kombinovat dle nálady...:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, jsou sladké. Vadí mi zrovna ta od essence, je strašně přeparfemovaná. Ale tu jsme si nekoupila sama, ta byla přiložena k časopisu.

      Vymazat
    2. Aha:) Já moc sladké nepoužívám, když už, tak si je spíš nechám na léto, kdy se mi to zdá takové přirozenější, než když je chladno:)
      A spřátelím ráda;)

      Vymazat
    3. Však já je v zimě nepoužívám, proto je mám neotevřené v zásobě. :-) dobře.

      Vymazat
  5. WOOOW... tak to je opravdu slušná zásoba :) já mám taky hooodně kosmetiky, ale moooc jí nepoužívám :(

    OdpovědětVymazat
  6. nó... i muž si zde přijde na své - já osobně mám v lásce produkty od Garnier (teď mám na mysli hlavně ve vztahu k mým vlasům)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda. Šampony od Garnieru jsem dříve používala hodně a ráda se k nim časem opět vrátím. :-)

      Vymazat
  7. Pěkná stránka:) nechceš spřátelit ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dekuji, muzeme :-) napisu ti jeste na blog :-)

      Vymazat
  8. To je přímo zásobárna!:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Jsme na tom se zásobou podobně a jsem ráda, že v tom nejsem sama :) Hodně dobře vypadá ten Palmolive sprchový gel s orchidejí, pak ten krém od Oriflame PS. I love you a ten zázračný kelímek! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sprchový gel od Palmolive ti mohu doporučit, krásně hydratuje pokožku a nádherně voní. A to samé u krému p.s. I love you .. :-)

      Vymazat
  10. Téda máš toho vážně hodně, já nemám ani polovinu toho co máš ty :D Jediné co mám stejné jako ty je ten parfém Miami :D
    btw. Děkuji, už je mi trochu lépe :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tak si říkám, že bych si měl dokoupit krém na ruce. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tyjoo ty toho máš, jak kdyby jsi vykradla drogerii! (nee, sranda =D =) Některé věcičky jsem vyzkoušela také, třeba tu toaletku od Essence nebo vínový bath gel od Oriflame :) Doufám, že pak třeba uděláš nějaké kosmetické recenze, hrozně mě baví to číst a také se jim teď věnuji :)

    OdpovědětVymazat
  13. Panečku :O Ten balea krém lesní plody sháním už sto let a nic.. Kde si ho sehnala?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jelikož balea je značka drogerie Dm, tak tam. Ale je kupovaný někdy v prosinci 2013, jako limitka.

      Vymazat
  14. Hezký den Dendy,

    píšu ohledně spřátelení a určitě spřátelím moc ráda :) Přidám si tě do oblíbených :)

    OdpovědětVymazat
  15. Pekna sbirka :) ja toho mam min ,ale urcite mi nic nechybi z toho co tu mas .:)

    OdpovědětVymazat
  16. Krásná sbírka :)
    Já si všechnu kosmetiku kupujuu na poslední chvíli, těsně před tím než mi dojde :D

    OdpovědětVymazat
  17. Veľmi pekná zbierka :) Ja mám tiež mnoho kozmetiky ale nepoužívam ju často :) akurát to na líčenie je skoro na dennom poriadku :D

    OdpovědětVymazat
  18. pěkná sbírka :D :)
    Já mám taky hodně kosmetiky, ale nepoužívám jí moc často :D pouze pár základních věcí, na kterých lpím :D

    OdpovědětVymazat
  19. Ty čekáš konec světa? :D .. Tolik jsem toho snad neměla za celej svůj život xD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nečekám.. tohle je ještě málo. :-D

      Vymazat
  20. Ahoj jsem ze stránky http://kimisek4.blog.cz/ a určitě se jí můžeš stát jenom doplň ty údaje pod stejný článek děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  21. Wow tolik kosmetiky jsem neměla za celí svůj život :D..

    OdpovědětVymazat
  22. Páni toho je :) Hodně věcí mám taky :)
    Nejlepší je ten Balea krém s lesními plody!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krém je úžasný. Jednou se jim namazala a venku se mė zeptali, jaký používám parfém. :-D

      Vymazat
  23. Teda, takových věcí! :) Ale určitě se hodí, můžeš si vybírat.
    To já vlastním asi tak jednu pětinu toho, co ty, i když já na tohle nejsem tak náročná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na kosmetiku také nejsem náročná. :-) čtvrtinu jsem dostala k vánocům. :-)

      Vymazat
    2. To já zas dostala hodně knížek :D Někdo kosmetiku, někdo knížky :D

      Vymazat
    3. Ty já dostala ještě před vánoci. Byla jsem nedočkavá. :-D

      Vymazat
  24. Myslím, že takové nějaké zásoby máme doma všechny. Sice máš většinu produktů jinou než já (nečekaně:D), našla jsem tam pár věcí, které mám ve skříni a v šuplíku také. Těším se, až někdy uděláš recenzi hned na ten první pudr, vypadá moc fajn:)
    http://pinkgrapefruit.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pudr od rimmel určitě recenzovat budu. :-)

      Vymazat
  25. Pudr od rimmelu už jsem také měla možnost vyzkoušet a je opravdu suprový! Já jsem tedy zrovna člověk, který nakupuje až když mu dojde. Nevymlouvám ti nakupování do zásob, to je každého věc, ale mě osobně to přijde trochu zbytečné, když vždycky vyzkouším nějakou novou věc:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě právě ne, jelikož ještě bydlím v malém městě a moc obchodů tady není, tak když někam jedu, tak si toho koupím více. Mě zásoby vyhovují, nemám ráda, když si chci umýt hlavu a zjistím, že mi došla maska na vlasy. :-)

      Vymazat
  26. Šémpon od Balei máme stejný :-D a jinak to jsou hezké zásobičky :-)

    OdpovědětVymazat
  27. Děkuji za komentář, Dendy :)

    Chci se tě zeptat, kde jsi sehnala ten Vivian gray-luxory body lotion, prosím? :) Nikdo jsem ho neviděla, je to přes nějaký katalog? Děkuji =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš zač, kosmetiku Vivian gray prodává jedna soukromá drogerie u nás ve městě. Zkus se kouknout na heurece, tam by to mělo ukázat obchody. Věřím, že se Ti podaří sehnat.

      Vymazat
  28. Ahojm kdy už přidáš něco nového?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak jsem psala v předešlém článku, mám praxi a na ni vstávám 4.45 a přijíždím domů večer,samozřejmě na vás myslím a zítra článek vydám. :-)

      Vymazat
  29. Tvůj design vypadá dobře i v oranžové :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu? Děkuji. V brzké době bych si chtěla vytvořit vlastní.

      Vymazat
  30. Pěkná sbírka. :) Na tvůj blog samozřejmě chodím, ale promiň, jestli mě máš v affs jen pro to, abych ti okomentovala každý článek a zvyšovala ti návštěvnost, víš, to si mě v tom případě můžeš smazat rovnou. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tzv. Affs nemám z důvodu, aby mi zvýšily návštěvnost a komentáře, těch mám i tak poměrně dost. Já si do oblíbených dávám jen ty, kteří mě blogem zaujaly a jejich články jsou kvalitní.. :-)

      Vymazat
  31. Ahoj jo a to obnovení affs bude začínat někdy v únoru :)

    OdpovědětVymazat
  32. Jak koukám máš hodně sprcháčů, šampónů a tak :). Ten pudr vypadá skvěle! :) Moc hezká sbírka a ty výrobky od Balea vypadají skvěle :). DM je super.

    OdpovědětVymazat