Korektor s čajovníkem od značky Oriflame

1/06/2015 03:51:00 odp.


Možná jste si v jednom článku všimli, že jsem dostala korektor, který má za úkol léčit a maskovat zároveň. Chystala jsem pro vás nějakou recenzi na produkt se kterým mám nějaké zkušenosti a rozhodla jsem se právě pro tuto korekční tyčinku.

Mnoho z vás jste ji už měli, když vás trápily pupínky nebo dokonce máte nebo jste o ni slyšeli, četli .. a pokud ne, v tomto článku vám prozradím co skrývá uvnitř.




Korekční tyčinka z edice Love Nature s výtažky čajovníku má praktické řešení a to rovnou 2v1. Má totiž dvě strany - zelenou, ta se používá k ošetření pupínků a béžovou, která je zakryje a zamaskuje zarudlá místa pleti.


Tady můžete vidět, jak vypadá uvnitř. Možná si říkáte, že ta béžová strana je moc tmavá a půjde vidět místo aplikace, ale ve skutečnosti není po zakrytí nic vidět.


Vzhled korektoru po nanesení na ruku. Můžete vidět odstín béžové.


Výsledek po rozetření zelené i béžové linky.

Tento produkt mi maximálně vyhovuje. Určitě mohu doporučit, jak za sebe, tak mé známé. Pupínek se pár hodin po nanesení vysuší a za velmi krátkou dobu zmizí.

Prodejce: Oriflame
Hmotnost: 4 g
Cena:  159,-  často na ni mají slevu
Krytí: 8/10 během dne je potřeba alespoň jednou znovu přetřít

+ dlouhodobé užívání
+ rychlá pomoc
+ vysuší pupínky téměř ihned
+ praktické šroubovací balení
+ pro každý věk


- cena

Koho zajímá, z čeho je tyčinka složena:

DI-C12-13 ALKYL MALATE, CETEARYL ISONONANOATE, OZOKERITE, CANDELILLA CERA, POLYBUTENE, CERA MICROCRISTALLINA, SILICA, OCTYLDODECANOL, CERA CARNAUBA, C30-50 ALCOHOLS, TOCOPHERYL ACETATE, PANTHENOL, METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, BISABOLOL, TRIMETHOXYCAPRYLYLSILANE, MELALEUCA ALTERNIFOLIA LEAF OIL, ASCORBYL PALMITATE, TALC, LIMONENE, BENZYL ALCOHOL, CI 77891, CI 77492, CI 77491, CI 42090, CI 77499

UPOZORNĚNÍ: Tento produkt jsem nedostala k recenzi.

Pokud máte problematickou pleť se sklonem k pupínkům mohu doporučit. Napište mi, jestli s tím máte zkušenoti a samozřejmě zda vám vyhovuje či ne. Budu se na vás těšit u dalšího článku.


Hezký den a ať se vám daří ve škole/práci.
                                                                                        Dendy



You Might Also Like

40 komentářů

  1. Ahoj, ano byli jsme to my kdo ti psal ohledně spřátelení. Na ikoně budeš mít obrázek rtěnky od MAC :)) Každopádně ještě nevíme přesně kdy bude :)) Do konce měsíce bude snad určitě :)) a ještě jak to děláš se spřátelením ty? Děláš také ikony? Jestli ano tak na ní prosíme 1D a jestli ne, tak stačí někde na blog umístit funkční odkaz :)) Tvoje ikona bude pochopitelně v menu v Affiliates :)) Jsme moc rádi, že máš zájem o náš blog :)) a můžeme říct že tvoje recenze nás zaujala a zvažujeme si korektor koupit :))

    OdpovědětVymazat
  2. Mám stejný, používám ho teda minimálně ale jsem s ním naprosto spokojená. :) Krásný článek.

    OdpovědětVymazat
  3. Já korektor nepoužívám... nééé že bych ho nepotřebovala, ale některá kosmetika je pro mě Španělská vesnice :D

    OdpovědětVymazat
  4. Túto korektnú tyčinku som dostala pred Vianocami, tiež sa mi zdala na prvý pohľad veľmi tmavá ale keď som ju naniesla na tvár tak ani nebola vidieť a vyrážky prekryla naozaj úžasne, jediné mínus je že sa mi vyrážky nevysušili a ostali rovnaké. Pozitívum na tejto tyčinke je aj že prekrýva dokonalo čierne kruhy pod očami ;)

    OdpovědětVymazat
  5. To vypadám zajímavě! Nikdy jsem ho ještě neviděla, každopádně až na něj narazím, nejspíš zkusím !! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nezlobse, ale nepochopila jsem tvůj komentík?

    OdpovědětVymazat
  7. Ten sem přesně měla, jen mám pocit že "balení" mělo jiný vzhled a byla jsem super spokojená:D Ani ta cena mě netrápila, protože mi ho koupila mamka tak jí vidim až teď prvně tady:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano. Změnilo se balení, tehdy v něm byla i další složka. :)

      Vymazat
  8. No já se v tomhle moc nevyznám, ale je to opravdu moc hezky napsané :-)
    Jinak moc rád se spřátelím :-)
    Jen mi řekni, co bys chtěla jako ikonku (pokud je ti to jedno, tak ti tam dám ikonku Megan Nicole). :-))

    OdpovědětVymazat
  9. Páči sa mi recenzia ale zaujímalo by ma, či je vhodný aj pre suchšiu pleť a ako sa roztera? Lebo moja osobná skúsenosť s tyčinkami nie je práve najlepšia :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud se poté líčíš, tak klasicky to zapracuješ štětcem nebo prsty, jako klasicky korektor. Pokud chceš, aby se do přes noc vysušil dáš si vrstvičku zelené strany a necháš to tak. Do rána po zeleném nezbyde ani památka.

      Jelikož se dává jen na pupínek, tak ti neublíži, sama mám pleť normální až suchou. Já si pleť vždy poté hydratuji krémem.

      Vymazat
  10. Vypadá dobře, skvělá recenze :)

    OdpovědětVymazat
  11. Líbí se mi. Parádní recenze :)

    OdpovědětVymazat
  12. Pěkná recenze :)
    Popravdě mě trochu odrazuje cena...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě taky, proto si ho objednávám když je slevněný. Právě ho mají za 79 korun, což je přijatelná cena. :)

      Vymazat
  13. Dobrá recenze :D
    Přemýšlela jsem že si ho taky koupím..

    OdpovědětVymazat
  14. Tak ten jsem ještě nikde neviděla ( a nebo možná viděla ale nevěděla jsem k čemu je atd ) já moc na kosmetiku nejsem :D ale líbí se mi jak je 2 barevnej :) a korektor už dlouho potřebuju, mám ted docela v práci noční a je to na mě znát :/ možná si ho koupím, cena se mi nezdá tak vysoká vzhledem k tomu jakou službu to udělá :)

    OdpovědětVymazat
  15. Bezvadná recenze a moc ti děkuji za tip. Již delší dobu jsem po nějaké účinné korekční tyčince koukala, ale na žádnou jsem neslyšela nějaké dobré ohlasy. Po téhle se podívám v obchodě a když tak bych vyzkoušela...Takováhle krycí tyčinka se vždycky hodí! :)

    OdpovědětVymazat
  16. pěkná recenze , k tobě ještě příjdu Dája z http://life2006.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. Naozaj skvelá recenzia , ľúbi sa mi tvoj blog ! :)

    OdpovědětVymazat
  18. Výborná a podrobná recenze. Já používám korektory různých značek. Neumím si to bez korektoru představit. Díky za tip. ☼☼☼

    OdpovědětVymazat
  19. Jo bez korektoru snad ani nevyjdu (to by dopadlo :D)

    OdpovědětVymazat
  20. Páni šikovná věcička, já moc kosmetiky nepoužívám, ale tohle si opravdu seženu, vypadá to báječně <3 A čajovník je mně milý :))

    OdpovědětVymazat
  21. Já mám radši tekuté korektory, ty v tyčince mi moc nevyhovují, ale dřív jsem je používala..;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Já měla naposledy tekutý od essence a vůbec nic nezakryl. Jaký používáš a doporučuješ? :-)

      Vymazat
  22. Výborná recenzia, sestra tento korektor používa a veľmi si ho chváli, takže je určite skvelý... :-).
    The city of fashion

    OdpovědětVymazat
  23. Moje kamarádka ho měla a stejně jako ho doporučuješ ty, ho doporučovala i ona. Já už sice korektory v tyčince moc nepoužívám, ale pokud bych po nějakém koukala, tak to možná bude i tenhle!:)

    OdpovědětVymazat
  24. Ešte som sa s tym nestretla ale vyzerá to dobre! :)
    Vera

    OdpovědětVymazat
  25. Něco podobného jsme měla, ale nejspíš jsme s tim neuměla pracovat, pořádně mi nic nezakrylo :D

    OdpovědětVymazat
  26. Korektor nepoužívám, já všeobecně nejsem na tu kosmetiku dělaná, ale ne, že bych to nějak nepoužívala, občas si natřu pusu a napleskám něco na oči, ale tohle je na mě moc :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento korektor je určený na pupínky (akné). :-)

      Vymazat
  27. Děkuju za hezké komentíky :)

    OdpovědětVymazat
  28. pekná recenzia, ja korektor používam len vtedy ak mám zlú pleť, tak raz do mesiaca ^_^ inak sa mi nechce nejako líčiť ani nič. pri významnejších príležitpstiach si dám riasenku. to je tak všetko ^^

    http://creyativite.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také ho používám jen když se mi udělá nějaký pupínek.

      Vymazat
  29. Ahoj psala jsi mi na blog jestli bychom se nespratelily :) Ráda :)
    Jinak pěkný článek :)
    Kiwi
    Mywords-myworld.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Ahoj,ešte by som ťa chcela poprosiť aby si napísala do tohto článku koho a akú fotku chceš na ikonku http://sebastian-vettel-fans.blog.cz/1501/affs-ikonky#komentare :)

    OdpovědětVymazat
  31. Já jsem ti chtěla jen oplatit komentík... až si sem dáš nový článek, tak ti třeba napíšu něco víc smysluplnějšího :)

    OdpovědětVymazat
  32. Já vždycky v katalogu Oriflame na tenhle korektor koukala, protože se mi líbila ta dvoubarevnost =) =D, možná časem také zakoupím a vyzkouším =) Hezká recenze =)

    OdpovědětVymazat
  33. Kamarádka ho má a je s ním moc pokojená...
    Já mám takovou tu pletovou vodu v tyčince z této řady a ta je super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je super. Dezinfekce v tyčince je výborná. Sama jsem ji měla a v brzké době si ji koupím. :-)

      Vymazat