1/11/2015 09:23:00 odp.

PHOTOGRAPHY: Photographed in 2010


Hezký večer moji milí čtenáři, hodně jste mi psali, abych dělala další články s fotkama, a aby byly ve větším rozlišení.
Zapátrala jsem tedy v disku a našla tyto čtyři fotografie, které jsem zachytila na svůj první kompaktní fotoaparát. V té době jsem fotky neupravovala v žádném programu. Jsou to fotky z přírody, tak doufám, že se vám budou líbit. Dolů do komentářů mi napište, jestli se vám líbí a pokud ne, napište co se vám na nich nelíbí.


Tohle byla moje druhá fotka, kterou jsem vyfotila. V té době jsem na ni byla neskutečně pyšná.


Západ slunce při podzimní procházce s kamarádkou.


Letní, slunečný den a koruna stromů.


V lese jsme objevily takový malý vodopádek.


Snad jsem některé z vás fotkami potěšila, budu ráda, když mi dáte inspiraci na další focení a jelikož ráno vstavám na praxi před pátou hodinou, tak se s vámi loučím.



You Might Also Like

45 komentářů

  1. První fotka je vážně bezvadná :) krásná obloha, to člověk jen tak neuvidí. U poslední fotky je pouze škoda, že je focená před nějakým maliníkem, či co to je. Tím, že je fotkazaostřená především na něj, ztrácí poté vodopád v pozadí trochu svou pointu a zdá se, že jsi nefotilajej, ale právě rostlinu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tá prvá fotka je skutočne neskutočná,tá obloha podarilo sa ti to zachytiť vpravý moment,tá foto vyzerá ako od profesionálneho fotografa :) Ale všetky sa ti veľmi podarili,ten západ slnka je tiež kúzelný :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, jsem ráda, že se vám fotky líbí. Podobných fotek mám ještě stovky. :-) Jak z česka, tak Itálie.

      Vymazat
  3. Ta druhá je nádherná, všechny jsou krásné ale ta druhá je best :)
    btw. Děkuji ti za podporu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Všechny čtyři fotky se mi moooc líbí :) to brzké vstávání ti vůbec nezávidím :(

    OdpovědětVymazat
  5. Jéé, vidím, že taky fotíš, povedené fotky ! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ta první fotka se mi líbí, u nás tahle je obloha občas taky a myslím že je to úžasně :)
    Stalo se nám i že byla v noci po západu zeleno-modro-fialová.. fakt úžasně!:)
    Druhý obrázek se mi líbí protože miluji podzim a ta záře slunce mezi stromy tomu tvoří dobrý efekt..:)
    třetí obrázek je také moc hezký:) zase mě zaujalo zář slunce a že jo pěkně vidět. A vypadá to i dobře když jsou listy na nějakém místě opravdu vidět a pak je nějaký stín a tam moc zase ne :)
    No a poslední fotka tak to musím říct že už se mi tolik nelíbí:/
    Nepřipadá mi to takové živé.. je tam vidět že si fotila s bleskem ale tak to je jasné když v lese stíní stromy ale jen říkám názor a nechci urazit :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahojky, fotky jsou moc krásné a obvzláště ta první, myslím si, že tak krásné nebe nad naším domem ještě nebylo. Také ta druhá je pěkná, ale jinak jsou krásné všechny. :)

    OdpovědětVymazat
  8. A hlavně je to zdravý :D já Comeback ze začátku vůbec nesledovala, ale můj mladší brácha tenhle seriál miluje a já už taky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě k tomu tak trochu navedl strejda. :-D

      Vymazat
  9. Rozhodně se mi líbí Tvoje fotky! :)
    Ta první je dokonalá :O !
    A ten západ slunce také moc povedený :)

    OdpovědětVymazat
  10. Fotky jsou nádherné, a moc, jen u té poslední nemá ta fotka jaksi hlavu ani patu, mi přijde. Nevím, proč mám takový pocit. Každopádně ty ostatní jsi zachytila nádherně, jen mi k nim ta poslední jaksi nesedí. O:)

    OdpovědětVymazat
  11. Fotky jsou užasné! :-)
    A moc rada spřátelím :-)
    Jdu si tě zapsat :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Úžasné fotky! :) Prostě krása, nejlepší je ta první

    OdpovědětVymazat
  13. Opravdu krásné fotky!:) Ty první dvě takové kouzelné:)
    Také ráda fotím v přírodě, kde mě nikdo neruší a já si můžu v klidu fotit vše, co mě zaujme a venku je toho vždycky dost:))

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj, krásný článek :D a fotky prostě dokonalé :)

    -Přišla jsem ti hlavně oznámit jednu důležitou věc, na mém blogu jsi se zapisovala, chtěla si se stát affs. Jen ti oznamuji že už na blogu najdeš výsledky, nepřehlédneš to :)

    OdpovědětVymazat
  15. Fotky se mi líbí :) Nejvíce jsou nelepší ty 2 první fotky ty jsou nádherný :)

    OdpovědětVymazat
  16. Překrásné fotky a ta první je mexaluxusní :3

    OdpovědětVymazat
  17. Ta první fotka je naprosto boží ! :) Promiň měla jsem pozastavený blog .. stále chceš spřátelit? :)

    OdpovědětVymazat
  18. To jsou opravdu krásné fotky, máš talent!:)

    OdpovědětVymazat
  19. Fotka na to, že jsou z roku 2010 a že to jsou tvoje první fotky focené kompaktem a nikde neupravované jsou vážně skvělé! :)
    http://adelamachova.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  20. Ty první dvě jsou naprosto dokonalý! Fakt super :)
    http://barlie.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  21. Chci jen oznámit, že se přesouvám na novou adresu, více zde: history-fantasy-blog.webnode.cz/v-obraze/novy-blog-zkrat-nebo-ne-/ :)

    OdpovědětVymazat
  22. Nádherné fotky!:) Moje favoritka je rozhodně fotka číslo jedna:)

    OdpovědětVymazat
  23. Ty fotky jsou krásné, nejhezčí je ta 2. :)

    OdpovědětVymazat
  24. Nádherně nasvícené mraky. Akorát ta střecha tam trochu zavazí.
    A tu druhou fotku jsi určitě vystřihla z kalendáře! =D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nene, fotka je moje. Jedině, že by ji někdo do kalendáře otiskl bez mého souhlasu.:-D

      Vymazat
  25. nádherné, krásné :))

    P.S. přidala jsem si tě do blogových přátel :))

    OdpovědětVymazat
  26. Moc pekné fotky :)
    -www.diylenka.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Ta třetí fotka je nejlepší!:)
    http://spaghetka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  28. Krásné, nejvíc se mi líbí to nebe na první fotce

    OdpovědětVymazat
  29. Nádherný :o Má kamarádka také fotí a já se o něco pokouším, ale na tohle to rozhodně nemá :o (y) (Promiň Jano :D)

    OdpovědětVymazat
  30. Boží:) Nádherné fotky, mám podobné.

    OdpovědětVymazat
  31. Čím konkrétně je focený? Btw. vypadá to pěkně!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Nějaké fotky mobilem - Samsung z roku tuším 2007 (Typ si už nepamatuji) A poté na fotoaparáty Olympus SP 620UZ a Olympus SP570.

      Vymazat
  32. máš hezké fotky a hezký blog. já mám také blog,ale ještě není vypracovaný : http://webprodivky.717.cz/

    OdpovědětVymazat