Spotřebováno #1

1/29/2015 04:47:00 odp.







A je to tady, volno nám začalo a já vám přináším konečně nový článek po nevím kolikátém dnu. Vím, že se z vás někdo ptal, kdy bude nový článek. Bohužel, neměla jsem čas a ani chuť po nocích psát na blog, ale dnes se to zlepšilo a já zasedla k tabletu vám udělat radost. Nahromadily se mi na toaletním stolku nějaké spotřebované vzorečky kosmetiky a tak mě napadlo to zveřejnit. Jsou to mé postřehy, první dojmy k produktům. Některé jsem použila jednou a některé vícekrát. Další pokračování bude někdy příští týden, protože je toho moc a nechci psát dlouhé články, jelikož to nikoho nebaví. Můžu vám slíbit, že to bude zajímavější.
Nebudu dále zdržovat a jdeme na to. 


Ryor, uvolňující mátový gel, s obsahem silice z máty. Gel by měl během první fáze aplikace ochladit a poté prohřát. V sáčkuje 1 g gelu a vydržel mi na několik použití. Opravdu ulevil. Koupila bych si ho i v plném balení. Složení viz. foto.


Nivea, zklidňující denní krém s OF 15, neobsahuje parfémy, parabeny ani barviva. Zklidňuje podrážděnou pokožku a redukuje začervenání. Skvěle hydratuje a nelepí. Je ho 1,5 ml. A měla jsem možnost ho otestovat déle. Vyhovoval mi a doporučuji. Během dne jsem neměla červená místa na pleti.



Nivea, zklidňující noční krém. Také neobsahuje barviva, parabeny a parfémy. Je hutnější konzistence, promastí pleť a ráno je pokožka dokonale hydratovaná. Má za úkol regenerovat pleť v noci. Máme doma už v plném balení.


Swiss nature od značky Zepter, jedná se o šampón pro všechny typy vlasů. Parfemaci mi připomínal lepidlo. Velmi vysušoval vlasy a vůbec nepěnil (po opakovaném mytí). Nekoupila bych si ho a rozhodně nedoporučuji.


Nivea, šampón color care&protect s makadamiovým olejem. Podporuje zdraví vlasů, zanechá vlasy pružné a hebké. Prodlužuje zářivost barvy a zvýší lesk. Mě šampón oslovil, jelikož mám ombré. Vlasy jsem měla hebké, nebyl nutný kondicionér. Příjemná parfemace.


Nivea, kondicionér color care&protect s makadamiovým olejem. To samé co u šampónu. Krásně vlas uhladil, vyživil a daly se bez problému rozčesat.


Swiss nature, kondicionér neboli partner od šamponů. Mě vysušoval vlasy, zacuchal je a nedaly se rozčesat bez jakéhokoliv jiného přípravku. Nedoporučuji.


Nivea, šampón hydro care. Jedná s eo hydratační šampón, vlas vyživí a nezatěžuje, jsou mytí pružné a hebké. Pro suché vlasy, což jsem si všimla až jsem si s ním umyla hlavu. Pěkně pěnil. A pro ty o mají suché vlasy by mohl být dobrým společníkem ve sprše.

Nivea, balzám po holení sensitive. Parfemace jako u ostatních mužským balzámů.. jen ne tak intenzivní. Velmi lehká konzistence. Okamžitě zklidnil podrážděnou pokožku. Můj přítel ho už má v zásobě. A věřím, že ho zase někdy večer použiji.


To by bylo vše, příště nás toho čeká jednou tolik a možná  i nějaké nové přibudou. Jak jste dopadli s vysvědčením? Mě se ještě neptejte, jelikož ho dostanu až v úterý.
Mějte se krásně a brzy u nového článku.


                                                                            Dendy <3

You Might Also Like

18 komentářů

  1. Tak použila si naozaj veľmi veľa vzoriek :D Zaujal ma ten nivea šampón na suché vlasy, ten by som vážne potrebovala :D Btw.vysvedčko bude až zajtra, jedna 3 a ostatné 1,2 takže celkom fajn :D

    OdpovědětVymazat
  2. já ho dostanu v pondělí :D ale je jen symbolické :)) je dobré si vyzkoušet vzorky, a pak to teprve koupit :))

    OdpovědětVymazat
  3. V pohodě, mám dvě 4, jinak skoro samý trojky a dvojky, na to že jsem v prváku na střední je to docela slušný :D
    Je super že to takhle nejdřív odskoušíš, ono je to někdy hodně užitečný :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já už ani nevim co jsem mela v prvaku, vim, ze 4 tam nebyla, ale brzy to zjistim, jelikoz budu psat znamky na prihlasky. :-D

      Vymazat
  4. Pěkné........tolik věcí se mi na stolku teda nikdy neobjevilo :D já tam vždy mám jen nějaké cajky :) Tyto věci vůbec nepoužívám jsou dvě věci proč je nepoužívám:
    1.) Nejsem na kosmetiku (tedy skoro)
    2.) Není mi tolik kolik by mi mělo být abych toto mohla používat :)

    Jinak pěkný článek :)

    OdpovědětVymazat
  5. Páni toho je. :D Tu noční niveu mám doma taky v plném. :3 :D

    OdpovědětVymazat
  6. Nivea má dobrý produkty :) dneska synovec s neteří přinesly ukázat vysvědčení... no žádní Anštajni z nich nebudou :D

    OdpovědětVymazat
  7. Všechno je úžasné :))
    Na vysvědčení mám 3 dvojky :)

    OdpovědětVymazat
  8. Nivea je fajn značka :). Mohu se zeptat kde si sehnala tolik vzorků? Woow.. Na vysvědčení jsem dostala pět dvojek = vyznamenání, takže spokojenost :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gratuluji k vyznamenání. :-) vzorečky jsem sehnala od internetových prodejců, k nákupům v parfumériích, a nivea mi pravidelně vzorečky zasílá.. občas mi daly vzorky kamarádky, rodina nebo jsem byly součást časopisů.

      Vymazat
  9. Ten Nivea šamponek s makadamiovým olejem i kondicionér jsem také měla možnost vyzkoušet a byla jsem fakt nadšená, myslím si, že jsou fakt dobré a za tu cenu oba super =) Jinak celá recenze je moc pěkná =), určitě ti to dalo dost práce =) Já už vysvědčení nemám, protože pracuji =)

    OdpovědětVymazat
  10. Wow, ty toho máš :D Já používám výrobky jedině od Nivei, asi neoblíbenější značka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ja pouzivam hlavne niveu proto, ze jsem s ni spokojena a jsem v nivea clubu, takze z toho mam odmeny.

      Vymazat
  11. Téda ty toho máš :D Nejvíce se mi líbí ten první, asi by stál za to ho koupit :)

    OdpovědětVymazat
  12. Souhlasím s tebou :) muselo to tam být skvělý... snad ten film někdy uvidím!!!

    OdpovědětVymazat
  13. Nejvíce mě zaujal asi ten NIVEA šampon a nebo ten první- gel od RYOR

    OdpovědětVymazat