1/03/2015 09:09:00 odp.

TAG: 25 náhodných faktů o mně



Hezký večer, dneska jsem si pro Vás připravila 25 náhodných faktů o mně, aby jste mně trošku poznali. Někteří jste je už mohli číst na mé staré stránce, ale spoustu z Vás o ni ani neví. Fakty jsem vymýšlela docela dlouho, protože nechci Vám toho z mého soukromí říct spoustu, ale nějaké jsem vybrala a tady je máte. Další podobné články už psát nejspíš nebudu. Pokud by Vás ještě něco zajímalo - např. jaký obor studuji, kde jsem dělala kurz, ráda Vám na to odpovím v komentářích.

1. Jmenuji se Denisa
2. Narodila jsem se 21.7.1995
3. Z toho vyplývá, že mi je 19
4. Měřím 163 cm
5. Bydlím v malém městě
6. Mám přítele a v březnu to budou 2 roky
7. Letos budu končit studium
8. Budu ale dále pokračovat ( jiná škola)
9. Moje oblíbená barva je bílá a růžová
10. Mým snem je jet na pár měsíců pracovat do USA a Anglie,     Nizozemí
11. Chtěla bych bydlet nějaký čas v zahraničí
12. Baví mě fotografování
13. Jsem alergická na bodnutí hmyzem
14. Před rokem jsem úspěšně složila zkoušky na zdravotníka zot. akcí 
15. Jezdím na tábory jako zdravotník
16. Chovám bílou myšku, pískomily a kočky
17. Nesnáším psy
18. Bojím se sama doma, když je tma
19. Nerozlišuji kamarády na lepší a horší
20. Jsem stydlivá
21. K životu nepotřebuji mít kolem sebe 1000 lidí
22. Nesnáším koprovku, houby a tlusté maso
23. Škola (obor) mě nenaplňuje
24. Mám sociální sítě - ask, facebook, instagram, snapchat
25. Ráda nakupuji oblečení a kosmetiku
To by bylo za dnešek vše a jelikož začal nový rok, tak Vám přeji spoustu úspěchů ve Vašem osobním životě, hodně štěstí, zdraví, lásky .. 
                                                            Hezký víkend 
                                                                 Dendy

 

You Might Also Like

39 komentářů

  1. Jak to, že nemáš ráda psy? :( Nějaká špatná zkušenost? Jinak tobě také vše nejlepší do nového roku :) Hlavně, aby jsi byla zdravá, to je totiž to nejdůležitější :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, ráda spřátelím. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, len teraz som si všimla že si mi písala žiadosť do affs,ak máš ešte stále záujem veľmi rada spriatelím :)

    OdpovědětVymazat
  4. Fakt 10 a 11 máme naprosto stejný!
    Amerika mě přitahuje,protože je to prostě Amerika a kdo by tam nechtěl, že ano:) V Anglii jsem byla a líbí se mi tam, takže už jen kvůli mé angličtině bych tam chtěla pobýt déle než týden. A o Nizozemsku jsme se učili, že tam je nejvyšší životní úroveň, takže tam bych chtěla alespoň na měsíc se podívat.:)
    Pár let bydlet v zahraničí je také lákavá nabídka, já osobně bych si vybrala asi Rakousko, nebo Německo.:)
    http://spicedcrap.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Taky jsem stydlivá... hezké fakty :)) Do Nového roku všechno nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  6. Zajímavý nápad na článek! Ale dobrý ! :D
    18, 20 a 25 :O úplně se v tom vidím :D
    A taky mi je 19 :3 :D a vůbec se nestydím za to, že se sama doma tolikrát bojím! :D

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, promiň že tě otravujeme, budeš pro nás (Clawdia a Honey) hlasovat tu http://cleodenile-monsterhigh.blog.cz/1501/mh-eah-grafik-2014-finale#komentare ? Rádi oplatíme ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Taky bych jednou chtěla odcestovat do Ameriky, a obzvlášť do Anglie, vždy mě zajímala práce au pair, ale mnoho lidí mi to nedoporučuje:x a fotografování...cokoliv vypadá zajímavě, hned mám foťák v ruce:D
    A ráda naše blogy spřátelím, tak si mě můžeš zapsat, já na to jdu hned teď:)

    OdpovědětVymazat
  9. Tiež meriam 163cm a bývam v malom meste.Vážne neznášaš psy ? Mne nevadia,lezie mi na nervy ten náš :D Ja milujem keď som sama doma,nezaléží či je tma alebo svetlo,hlavne nech mám od všetkých kľud :D Snáď sa ti podarí uskutočniť svoje sny ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoooj :) chtěla bych se tě zeptat o čem je tvůj blog? Nerada bych s tebou spřátelila jen ze slušnosti, ale kvůly to mu že mě tvůj blog osloví a zaujme... máš pěkný design.

    OdpovědětVymazat
  11. Děkuju za vysvětlení :) tvoje fotky budou určitě zajímavé a kosmetika mě taky zajímá... takže ráda spřátelím :) jdu si tě přidat na web :)

    OdpovědětVymazat
  12. Gratuluji za úspěšné zkoušky :) Pěkná fakta :) Akorát já psi miluji :3

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj:)
    Zajímavé fakty:)
    Ty opravdu nemáš ráda psy(ani štěňátka)?
    Prosím mrkni se na můj blog:

    http://zazrakyprirodyodniky.blog.cz/

    --
    Niky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemám. Je fakt, že když vidím nebo u někoho, kdo je má, tak si je pohladím aby se neřeklo.. doma bych je nesnesla.

      Vymazat
  14. Pár věcí máme stejný třeba, že chceš pracovat v zahraničí :) a nebo že se chceš přestěhovat do zahraničí :)

    OdpovědětVymazat
  15. Zajímavý tag :) I když... Mně osobně se v Čechách líbí a jsem spokojená :) I když vše má své pro a proti, že?
    Mm.. Pejci ... Až budu ve vlastním, pořídím si pejska a moc se na něj těším ^^ Každý člověk má nějaké zvíře či jen plemeno, které nemusí. Co se týče pejsků, mám velký respekt z jezevčíků, protože jsou ostří a když jsem byla malá, pokousal mě. Ale stále je to pes od psa... Stejně jaké lidé, také je každý jiný ^^
    Já osobně nemám ráda ty osminohé chlupaté potvory - pavouky .. brrr...

    Být stydlivá má něco do sebe, také jsem byla ... Ale kvůli svému oboru jsem se musela překonat. Avšak aj teď mám situace, kdy jsem stydlivá :)

    Ale hodně štěstí u maturity :)

    OdpovědětVymazat
  16. taky jsem "alergická" na bodnutí hmyzem, ale mám jen HOODNĚ zvýšenou nějakou reakci, takže stoupni na včelu a pomalu týden nemůžu na nohu šlápnout:D přesně, mlj sen je pracovat a žít v USA:)

    OdpovědětVymazat
  17. to je sila, ze mas macicku aj mysky :) ze si nevadia :)

    Pozyvam na sviatnocnu giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/12/stastne-vesele-vianoce.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kočičky nebydlí doma. Mám je uvnitř jen občas a rádi se pozorují skrz klec. :-)

      Vymazat
  18. Taky bych chtěl žít v zahraničí, třeba tam i pracovat, nebo studovat... :) A tobě a tvému příteli to moc přeji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme :) o studium v zahraničí jsem také přemýšlela.

      Vymazat
  19. Ahoj spřátelíme moc rádi :))) Jen napiš co chceš na ikonku :))
    Ady&Baru

    OdpovědětVymazat
  20. Skvelý článok . :)
    Stávam sa tvojou pravidelnou čitateľkou , budem veľmi rada ak sa staneš aj ty mojou . :)

    OdpovědětVymazat
  21. Zajímavé fakty. Hlavně ten, že nemáš ráda psy, to mě docela překvapilo, neznám moc takových lidí. Jinak alergii máme společnou a spoustu dalších faktů taky. :D

    OdpovědětVymazat
  22. Jsi moc sympatická osůbka :-)
    Já mám zdravku školu :))
    Jů, bílá myška, pískomilové a kočky :3 :3 :3
    Tlusté maso a ani žádné jiné by do mně nikdo nedostal :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, to já na zdravku půjdu ještě pi nádstavbovém studiu. :-)

      Vymazat
  23. Tak to ti závidím :) Já přes svátky vždy něco málo přiberu. http://behappyandbefiit.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  24. Nemyslela jsem si, že už si vyšla ze školy :), ale to je jedno. Pěkně zpracovaný článek a musím ti dát za pravdu, že vybírání faktů je těžké, protože jsem to na mém starém blogu měla taky a vymyslela jsem jich jenom 10 :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Píšu, že letos budu studium končit, takže ještě jsem ji nedodělala. Ale budu dělat ještě další školy. :-) vymyslet fakty je někdy nad rámec možností. :-D

      Vymazat
  25. S přítelem vám to moc přeju:)
    Tu 10. a 11. mám podobnou, akorát já chci mířit rovnou do Anglie:D:). Je pěkné, že jsi ty fakty sepsala, vím že to dá práci je vymyslet. Je škoda, že už nebudeš psát podobný článek, ale on se tenhle rozhodně neztratí:).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkujeme. Pokud si ho budete přát, tak bych nějaké podobné články ohledně faktů vymyslet mohla. :-)

      Vymazat
  26. Super, asi 5 bodů máme společených.
    Psy sice nemiluji, ale nějak výrazně mi nevadí. Ale co, každý podle svého.
    Přeji hodně úspěchu a štěstí do nového roku i tobě, Dendy! :)

    OdpovědětVymazat
  27. Moc ti (vám) gratuluji ke 2rokům :) ... Já psy miluji :D Chtěla bych taky do USA, Anglie a do Německa :)

    OdpovědětVymazat
  28. V nečem jsme si podobné ale každý je jiný :) třeba se také strašně bojím být sama a když je tma..nebo taky nesnáším to jídlo co ty, anebo také chci bydlet v zahraničí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do zahraničí chce dneska každý druhý. :) To je fajn. :)

      Vymazat
  29. Nějáké fakty máme společné :D

    OdpovědětVymazat
  30. Zajímavé zajímavosti... Též rád fotím, ačkoli já mám "jen" obyč. foťáčik =D ... Jinak držím palce, ať tě další (následující) studium naplňuje ;)

    OdpovědětVymazat