12/29/2014 09:21:00 odp.

What I got for Christmas





Ahoj všichni,
 jak už jste z názvu článku poznali, mám pro Vás nachystaný článek o tom, co jsem dostala na letošní vánoce. Hned na začátek bych ráda řekla, že to není vychloubání se, kolik věcí mám a nemám a to jak jsem nebo nejsem rozmazlená. Tyto články jsou velmi žádané a slibovala jsem ho na mém starém blogu, kde jste se na něj někteří ptali.
Mám tady dárky, jak od svých nejbližších, jako je mamka, babička s dědou, tak i od přítele a jeho rodičů. Nebudu psát od koho jsem co dostala. Zapomněla jsem tady zařadit dárek od mé malé sestřenice, která sama vyráběla papírovou krabičku a v ní bambulku a dárek od mého bráchy, který teprve dostanu - to bych Vám dodala dodatečně.

Všechny věci, které tu budou jsem nekupovala já, takže ceny opravdu neznám. Ale myslím si, že pomocí google si je najdete. Nemám vyzkoušenou ještě (skoro) žádnou věc, tu uslyšíte kdyžtak v následujících recenzích nebo spotřebovaných produktech. Myslím, že povídání na začátek by bylo dost a můžeme jít na to.

Černé vysoké kozačky, uvnitř jsou plyšové. Aby jste je lépe viděli, udělám s nimi nějaký outfit.

Deka s žirafím vzorem. 100% polyester a rozměry 200 x 230 cm. Dlouho jsem nějakou obří deku sháněla, ale ani jedna nebyla pěkná. Už se těším, až se do ni zachumlám.Má jednu stranu takovou, jako vidíte na fotce a druhou světlejší (gepardí).

Svíčka, měnící barvu od Air wick, je z Black edition. Nádherně voní a doufám, že provoní byt i po zapálení.
Technic kazeta se 4 druhy laků na nehty a jeden oboustranný pilník.  V tmavě červené barvě, zlaté a stříbrné se třpytkama a tmavě modré. Každý lak má 8 ml.


Cestovní zrcátko s LED podsvícením. Jedna strana normální a druhá přibližující.

Háček na vytahování pramínků vlasů přı melírování. Je vyrobený z plastu a jsou na něm háčky dva. Dala nám ho mistrová na praxi. Nemám  nim zkušenost, protože používám jiný.

Stolní kalendář s kočkama na rok 2015. Součástí je i seznam jmen pro kočky.

Vodka 42, ježíšek chce abych byla zdravá a abych na Silvestra měla co pít.  (Piju velmi malé množství příležitostně) Určitě každý víme, jak chutná a mě nejvíce namixovaná s pomerančovým džusem.
  
Oriflame Masquerade, toaletní mýdlo. 75 g balení. Velmi zajímavá vůně. Tyto mýdla mám ve skříni s oblečením a na mytí rukou je nepoužívám.

Calypso - houba na mytí. Má za úkol snížit  spotřebu sprchového gelu, jelikož stačí troška gelu a rozpěnit.

Oriflame Zázračný kelímek, s příchutí třešně.

Sada Oriflame Love nature s čajovníkem. Skládá se z korekční tyčinky, zelená strana hojí, oranžová kryje. 4g balení.
Čistící gel na obličej, pomáhá preventivně proti pupínkům. 150 ml balení.
Denní i noční pleťový krém, také pomáhá proti pupínkům. 50 ml balení.

Růžový šátek, je docela dlouhý a strašně příjemný na dotek.

Svetr značky Tezenis. Je hrozně příjemný a vůbec v něm není zima.

Kožená bunda, uvnitř má kožíšek a je do pasu. Udělám na ni outfit, abyste ji viděli.

Tepláky z Gate, jsou strech, v šedé barvě, mají na nohavicích gumičku.



Nivea Firming body oil, s Q10 plus. Olej proti striím. 200 ml balení.

Nivea intimo Natural s výtažky heřmánku a kyselina mléčná. Mycí gel na intimní partie, zná a používá snad každá žena.

 Oriflame shower cream, z kolekce Love is the in air. Úžasně voní  na kůži vydrží poměrně dlouho. Mám doma ještě jdno balení s nedávno jsem spotřebovala i krém na ruce. 200 ml balení.



Tesco pánev s odnímatelnou rukojetí. Vhodná do myčky nádobí. Velikost  ø 24 cm a je velmi lehká.

Kuchyňské utěrky, 3 ks, rozměry 50 x 70 cm, 100% bavlna. Jelikož se plánuji v brzké době stěhovat.

Spodní prádlo, podprsenka s krajkou z Tezenis a bílé kalhotky s krajkou.

Tílko, značky Tezenis, v barvě mint. Chtěla jsem ho už nějakou dobu si pořídit.

Balea šampon, Jeden tag shampoo, s vůní jahod. Je to limitovná edice, ale v dm ho ještě mají. Nádherná jahodová vůně. 300 ml balení.

Nivea Firming, zpevňující tělové mléko s Q10, pro normální pokožku. 250 ml balení.
Určitě na něj čekejte recenzi, protože jedno už nějkou dobu používám. A mohu ho doporučit

Hervana, vlasový dětský šampon, s výtažky heřmánku, lípy a jitrocele. 300 ml balení. A maminka si vzpomněla, že jako malá jsem ho měla strašně ráda, tak mi ho koupila. Nepálí v očích. A vlasy jemně umyje.


A jako každý rok, obálka s penězi, za které si mám koupit co budu chtít. Částku říkat nebudu.

To by bylo k dnešnímu článku vše, doufám, že se Vám nějaká věc zalíbila a že jsem na nic nezapomněla. Snad jste byly i Vy s dárky spokojení. Co jste našli pod stromečkem?
 
Jelikož je už docela pozdě, tak se touto větou s vámi loučím a budu se těšit u dalšího článku. Dobrou noc.

                                                                                                                       Dendy

You Might Also Like

17 komentářů

  1. Dostala jsi velice pěkné dárky a dostat vodku pod stromeček je dcl dobrej dárek nu :D Ale chápu, že na Silvesta bude dobrá :) I ostatní dárky jsou velice hezké a určitě ti udělali radost :)

    Já jsem dostala novej mobil, kterej jsem si z půlky platila sama, pak jsem dostala knížky, úžasnej kabát, novou řasenku a od bráchy jsem dostala svíčku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vodka byla jen doplněk od babičky s dědou co zbylo z oslavy. Jinak bych ji nedostala .. to bylo jen tak, jen jsem to dala do dárků :-) jinak co se týče, já alkohol dávám známým většinou.

      Mobil si budu kupovat až teď, taky na půl

      Vymazat
  2. Nevím, jestli bych si pod stromeček přála zrovna vodku :D Ale chápu, že pokud něco zbude, rodina to ráda pošle dál :D
    Dostala jsi zajímavé dárky, snad tě budou v téhle zimě dobře hřát :)

    Přeji Ti krásný nový rok!

    OdpovědětVymazat
  3. Dostala jsi krásné dárky :)
    To zrcátko mám taky, ale v růžové a chtěla jsem ho ve fialové, ale už jsem ho nesehnala :(

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné dárky, líbí se mi ta deka :)
    Já jsem dostala jako každý rok ponožky, spodní prádlo, sprcháče, řasenku, pantofle s méďama atd. ale nejvíce mi udělala radost knížka Harry Potter a Kámen mudrců :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj máš moc pěkný blog :D
    Jinak pěkné dárky.
    Jo a můj blog se jmenuje style-by-baru
    :) :DD

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné dárky :)
    Taky jsem dostala svíčku :) dostala jsem hodně věcí a řekla jsem si, že na blogspot to asi radši psát nebudu, protože se děsím jak by to dopadlo. hezké fotky a hezký článek :)

    OdpovědětVymazat
  7. Páni :)
    Moc pěkné dárky! :)
    Ten zázračný kelímek mám taky :) krásně voní, ale už mi dochází :( :D
    Krásnýho Silvestra přeje Ter! ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj pěkné dárky a taky fotky.
    -Baru

    OdpovědětVymazat
  9. Moc hezké dárky o té svíčce sem také přemýšlela ale pak jsem si jí nekoupila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je velká škoda, je úžasná. :-)

      Vymazat
  10. Moc pěkné věci jsi dostala. A ten svetr :3

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj :)! Na tvůj blog jsem již narazila dříve a když jsem uviděla tvůj komentář, byla jsem strašně šťastná :) Strašně se mi líbí ta kožená bunda, určitě bude suprová, ještě mě strašně zaujala ta Air wick svíčka, protože miluju svíčky a zamilovala jsem se do tvojí deky :D Určitě budu ráda, když můj blog ještě někdy navštívíš, protože já tu nejsem určitě naposledy! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Moc pěkné dárky! Zvlášť to LED zrcátko vypadá hodně dobře :D a je asi taky dost praktickou záležitostí.
    Všimla jsem si, že jsi psala na blog ohledně spřátelení :) Ráda spřátelím.
    Eliz, history-fantasy-blog.webnode.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Dostala jsi moc pěkné dárečky :) To já ty zázračné kelímky dostala na Vánoce rovnou 4 v krásné krabičce
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  14. Dostala jsi moc hezké dárky. Ale mě by asi ta vodka pod stromeček nevyhovovala ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta vodka nebyla dárkem, výše jsem o tom psala. :-)

      Vymazat