HAUL | The November - December shopping

12/27/2014 03:35:00 odp.


Hezké odpoledne, z nadpisu článku jste se dozvěděli, že je to Haul, neboli nákupy za měsíc listopad a prosinec. Na starém blogu jsem se zmiňovala, že ho sepíšu na konci prosince a jelikož si nejspíš nic kupovat nebudu, protože co jsem chtěla, tak jsem dostala k vánocům, vydávám článek už teď. Pokud bych si ještě něco pořídila, bude to nákupech za leden nebo únor.
Jelikož byly vánoce a já nakupovala dárky pro ostatní, tak tu toho moc nebude, i když kosmetiky jsem si v prosinci koupila požehnaně.
Doufám, že Vám nebude vadit, že fotky jsou zmenšené a po několika najednou, ale kdybych to dávala po jedné, tak by byl článek hodně dlouhý a to já nechci.
Někdy obchody a ceny budou pouze orientační a to z důvodu, že si to nepamatuji nebo mi to koupila babička či mamka.

Na co jsem si ještě vzpomněla a není to tady, koupila jsem si nějaké utěrky a váleček na chlupy, jelikož se budu stěhovat, ale to by Vás ani nezajímalo, tak už jsem to nefotila..

Myslím, že povídání by pro dnešek stačilo a můžeme jít na to ! Doufám, že jsem na nic nezapomněla .. a kdyby jo, tak to nevadí :-)

Zelená, zimní pěna do koupele z Oriflame, 300 ml balení, cena 50,- a sada mini pilníčků na nehty, cena 25,- # Nivea klub mi zaslal diář na rok 2015 a nějaké vzorečky nových produktů # Kosmetické, papírové kapesníčky Linteo s vánočním   motivem, s vůní skořice a pomeranče, 80 kusů, cena 16,-























Pleťová voda Aknelot pro hluboké čištění pórů, pro problematickou pokožku. Má za úkol čistit a uvolnit ucpané póry apod, 200 ml balení, cena 63,- #  Oriflame pěna do koupele Merry Christmas, 300 ml balení, cena 50,- # Cien odlakovač na nehty bez acetonu, cena cca 40,- # Nivea Firming zpěvňující mléko s Q10, 250 ml, cena po slevě 80,- # Nivea sprchový gel a 75 g krém mi byl zaslán, jako výhra v soutěži # Nivea intimo, mycí emulze, 70,- # Nivea odličovač očního voděodolného make - upu, 125 ml balení, cena 100,- # Krém na ruce Oriflame, jablko se skořicí, 75 ml balení a stál mě 35,- # Rexona dárková kazeta, sprchový gel, deodorant a chladící láhev, cena 125,- (s kupónem)

Mikina z GATE, cena 250,- # zimní legíny s motivem sobíků a vloček, cena 150,- obchodní dům Nový Jičín #  Pyžamo s krátkým rukávem a kraťasy, Tesco - F&F, cena po slevě cca 150 # Spodní prádlo, bílé kraťáskové kalhotky, intespar, cena 50,- a černé s krajkami, cena 39,- # černé rukavice - prstové i jako palčáky, GATE, cena 49,- # Hromada ponožek z obchodního domu Nový Jičín, Lidlu, Oder .. chlupaté ponožky - cena 60,- ostaní od 20,- za 1kus # odličující tampónky, 120 ks balení, cena 20,-


Senza vlhčené ubrousky, 15 kusů v balení, cena 5,- v nějaké slevě # Classin vlhčené ubrousky, 72 kusů v balení, cena 20,- v penny marketu # Astrid balzím na nehty s heřmánkem, tesco 25,-

Sportovní běžecké boty. Bílorůžové - velikost 38, cena okolo 300,- 
Černo - růžové - velikost 37, cena okolo 200,- (Slevněné)

Svíčky z Ikea, svíčka ve skle s jahodovým aroma, cena 25,- #  5 kusů balících papírů, penny market - 13,-/1Ks, Lidl - 20,-/1Ks # Visačky na dárky, 8 Kusů v balení, Penny market, cena 8,- #  Mašle ze stužky, Kik, cena 25,- # Dm Soví hrnečky, 50 bodů z bodového konta za 1 kus.






Doufám, že se Vám článek líbil, příště to udělám přehlednější. A snad i vyfotím v lepší kvalitě. Co jste si koupili za tento měsíc vy? 

Přeji hezký víkend a snad brzy u nového článku. Jinak děkuji, že ani ne za 24 hodin navštívilo tuto stránku přes 120 lidí. 
                                                                                                                    Dendy

You Might Also Like

12 komentářů

  1. Páni to je věcí :) tu pěnu do koupele mám taky, akorát mám ještě bílou verzi :D a moc hezké hrnky! ;)
    Taky jsem chtěla na blog dávat hauly ale bohužel až tak moc nenakupuju a za měsíc prosinec jsem si nekoupila vůbec nic :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bilou verzi ani neznam. Urcite taky davej hauly, snad nekdy poridis vice veci a budes mit chut do clanku.:-)

      Vymazat
  2. Ahoj psala jsi mi na blog http://danielleclairepeazer-daily.blog.cz/ o spřátelení, ráda spřátelím :)
    btw. Mám stejné leginý, teda já je mám šedé :D

    OdpovědětVymazat
  3. Páni tolik úžasných věcí :) Ta mikina je bombasticka :)
    Ano jsme affíky, jenom si tě zítra přepíšu s adresou :) a tu návštěvnost si zasloužíš a přeji ještě větší :))

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrá zásoba svíček, to se mi líbí :D :3 (Jelikož já dokážu vypoužívat třeba 5 za den.. xD) Ty hrnečky se sovičkami jsou boží! :)) Přesně stejné ponožky jsem koupila sestřičce, ale fialovo-růžové :)) Motivy se soby a vločkami se mi líbí, já v jednom obchodě prohrabala krabici s asi 400 páry ponožek, abych odtud vybrala všechny s vločkami a jeleny :D (pro změnu) - krásné :)) Pak jsem tu krabici půl hodiny pečlivě urovnávala :D Ale vítězství, jeleny mám :D :)) 8-)

    OdpovědětVymazat
  5. DM soví hrneček mám taky a jsem ráda, že jsem si ho vybrala za ty body :). Tu sadu od Rexony jsem viděla a taky se mi líbila, někde ve slevách bych ji ještě mohla ulovit :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ji teď někde ulovíš. :-)

      Vymazat
  6. máme stejné ponožky (ty chlupaté z LIDLU) :D

    OdpovědětVymazat
  7. Ty boty a hrneček mám taky :).

    OdpovědětVymazat
  8. Ty vzorečky od Nivey mám taky, ale diář jsem nestlihla objednat bohužel :(
    Ten krém s lesními plody Balea je úžasný!
    Heřmánkový balzám astrid je taky úžasný.
    To pyžamo je krásné, taky jsem chtěla nějaké z FF když byly ve slevě, ale než jsem si to rozmyslela, byly pryč :(
    A ty ponožky jsou moc hezké :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu? To ja kdyz jsem v tescu, tak maji vzdy nejake pyzama ve sleve, a obcas se neda odolat. Snad priste na nejake natrefis a odneses si ho. :-)

      Vymazat